Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor proiectului integrat


Detaliu pentru invitatia numarul 317124
Autoritate contractanta
COMUNA GRINDU (PRIMARIA GRINDU-JUDETUL TULCEA)
Cod de identificare fiscala: 4794010
Adresa: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu
Telefon: 0340501001
Fax: 0340501001
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor proiectuluiintegrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea executiei lucrarilor proiectuluiintegrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA ?I PASTRAREA TRADI?IILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.11.2011 16:20
Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Grindu, localitatea Grindu, judetul Tulcea, Cod postal: 827085
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Grindu, localitatea Grindu, judetul Tulcea, Cod postal: 827085
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
Valoare estimata: 129, 785 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Neîncadrarea în disp art. 180, 181, 69^1 din OUG nr34, particip la procedura cu of indep, ofertantul trebuie sa cunoasca cond legale privind procedura de achizitie, op ec trebuie sa fie autorizat sa presteze act supusa procedurii de achizitie, exp în ultimii 3 ani, min unul sau max 3 contr de servicii de suprav a executiei de lucr în val de min 129.000lei, fara TVA, având ca ob: supraveghere a executiei lucr de drumuri si c-tii civile;Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane cel putin: ? Diriginti/diriginte de santier autorizati/autorizat cu autorizatia valabila la data depunerii ofertelor, in urmatoarele domenii: 1.Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu -cel putin de interes local.;2. Constructii civile, industriale, agricole categ de importanta min.C.
SEAP, pe site-ul www.e-licitatie.ro, Garantia de particip 1.800 leiGarantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului de servicii, fara TVA
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer