Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea suprafeti de miscare si balizaj, Turn de control si amenajarea terenuluiin vederea amplasarii sistemului de navigatie tip ILS"


Detaliu pentru invitatia numarul 343629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" Suceava
Numar invitatie: 343629/07.03.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea suprafeti de miscare si balizaj, Turn de control si amenajarea terenuluiin vederea amplasarii sistemului de navigatie tip ILS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Aeroportul"Stefan cel Mare" SuceavaCod fiscal: RO 713454, Adresa: O.P. 1, C.P. 9, municipiul Suceava, judetul Suceava, Romania, Salcea, Telefon: 0230529962, Fax: 0230529999
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aeroportului Nr.1, Oras Salcea, judetul Suceava, Romania, Salcea, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999, persoana de contact: Unitatea de Implementare a Proectului (UIP)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aeroportului Nr.1, Oras Salcea, judetul Suceava, Romania, cod postal: 727475, telefon: +40 230529999, fax: +40 230529999,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea suprafeti de miscare si balizaj, Turn de control si amenajarea terenuluiin vederea amplasarii sistemului de navigatie tip ILS"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru urmarirea si verificarea lucrarilor aferente proiectului "Modernizarea suprafeti de miscare si balizaj, Turn de control si amenajarea terenului in vederea amplasarii sistemului de navigatie tip ILS"Valoare estimata a achizitiei 228.000 Lei fara TVA (Diverse si neprevazute = 0 Lei conform Buget proiect).
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 4.500 lei cu valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(Formularul 3) care se prezinta in original. Garantia de participare se poate constitui si prin virament in contul autoritatii contractante cu obligatia de prezentare a OP-ului confirmat de banca, in contul IBAN: RO89BTRL03401202T10264XX deschis la Banca Transilvania Suceava, cod fiscal RO 713454. Garantia de participare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla intr-una din situatiile: a) Revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) Ofertantul fiind declarat castigator nu semneaza contractul de servicii la invitatia transmisa de autoritatea contractanta in perioada de valabilitate a ofertei.c) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie aferenta contractului de servicii d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 - in acest caz suma retinuta se calculeaza conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) lit. a) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita detraducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul in care garantia se constituie in Euro sau alta valuta, se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Garantia de participare se restituie conform prevederilor Art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui conform prevederilor Art. 90 din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform cu prevederile Art. 91 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 7 din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea Formulare ? in original;3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat )- in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local pentru sediul social si punctele de lucru implicate in derularea contractului de servicii - in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul"Nota: prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor5.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/12.10.2010 al ANRMAP Formular nr. 6 - in original6.Declaratie pe propria raspundere referitor la incompatibilitatile prezentate de Art. 69/1 din OUG 34/2006 - Formular 5 - in original.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.ATENTIE!Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //ejustice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.NOTA: Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: a)din cadrul regiei Ioan Mariuta -director general, Liliana Ruxandari - director economic, Todosi Tiberiu - Sef birou Infrastructurab)Comisie de evaluare: Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii - Presedinte, Pintilie Matei-Constantin -responsabil tehnic ? Membru, Dumbrava Radu Ioan ? jurist ? Membru, Havris Alin-Iulian - Responsabil identificare nereguli ? Membru, Grosu Romascu Marius ? Manager proiect - Membruc)Consiliul de administratie: Mogos Eugen - Presedinte CA, Vicepresedinte CA: Mintici Mihai Liviu, Membri CA: David Gheorghe, Hrestic Rares Vasile, Diaconescu Lucica.d)Echipa implementare proiect: Lefter Carmen-Lacramioara ? Responsabil financiar, Cristian Sandrino Cocuz - responsabil achizitii, Pintilie Matei Constantin -responsabil tehnic, Dumbrava Radu Ioan ? responsabil juridic, Grosu Romascu Marius ? Manager proiect, Enache Ana Loredana - responsabil control financiar preventiv, Havris Alin-Iulian - Responsabil identificare nereguli, Boloca Elena-Daniela - Responsabil comunicare.In cazul unei oferte comune, subcontractare, sustinere de catre terti conforma Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 indeplinirea cerintelor de calificare se face conform Anexa 2 din Ordin ANRMAP 509/2011. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta, oricum inaintea transmiterii comunicarii, certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante.Datele inscrise in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data depunerii ofertei.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) pentru anul in curs sau o declaratie pe proria raspundere.Prin declaratia pe proprie raspundere, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul isi asuma responsabilitatea pentru: -inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, in traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri (globala) aferenta ultimilor 3 ani de activitate sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani.Cerinta minima valorica: CMA (globala) - minim 456.000 Lei.In cazul operatorilor economici straini, pentru echivalenta RON / Euro se va utiliza cursul BNR mediu pentru anul respectiv. Cursul mediu anual BNR este: Anul 2012 ? 1 Euro = 4, 4560 Lei, Anul 2011 - 4.2379 Lei, Anul 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.Se va prezenta Formular 9 insotit de documente (Bilanturi contabile sau orice alte documente considerate elocvente) ce prezinta situatia financiara ofertantului din ultimii 3 ani sau perioada de activitate de cand sunt infiintati daca aceasta este mai mica de 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012) in care se va mentiona beneficiarul indiferent daca acesta este o institutie publica sau client privat, valoarea, obiectul si perioada de prestare.Se va demonstra prestarea de servicii de dirigentie de santier pentru investitii similare celor care compun obiectul contractului, respectiv dirigentie santier pentru lucrari similare lucrarilor de constructii civile/industriale, lucrarilor de piste aeroportuare, lucrarilor de drumuri/platforme betonate si lucrarilor de balizaj.In scopul sustinerii experientei similare, ofertantul va completa si va prezenta Formularul 10 si Anexa, insotit de cel putin un certificat/document maxim 4 certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari (cum ar fi: Contracte-extrase cu informatii relevante/Certificate constatatoare-Formular 11 sau Recomandari/PV de receptie a serviciilor)a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 228.000 Lei fara TVA.Pentru contractele incheiate in Euro transformarea in Lei se face la curs mediu anual al BNR, astfel: Pentru serviciile receptionate in 2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei; in 2011 - 1 Euro = 4.2379 Lei ; in 2012 - 1 Euro = 4, 4560 Lei., 2. declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care ofertantul dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., 3. Declaratie privind personalul tehnic de specialitate, propriu sau cooptat - indiferent de forma, cu atributii de verificare si control a executiei lucrarilor si a calitatii acesteia.Ofertantul va demonstra ca dispune sau are acces cel putin la urmatorii specialisti: 1.Persoana responsabila de contract - Ing. Diploma specializare Drumuri , absolvent al Fac. de constructii - specializare Drumuri, cu experienta generala minim 5 ani si aa fi participat cel putin in cadrul unui contract pe postul de Responsabil/Manager contract.Experienta solicitata se va demonstra in cadrul CV-ului. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea de recomandari pentru expertul prezentat in oferta.2.Echipa minima de specialisti va cuprinde Diriginti de santier autorizati deISC, cel putin cate unul pentru fiecare din urmatoarele domenii: 2.3. Constructii civile, industriale si agricole ? cel putin categoria de importanta B3.1. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national6. Constructii edilitare si de gospodarie comunala8.1. Instalatii electrice8.2. Instalatii sanitare, termoventilatii8.3. Instalatii gaze9.1. Retele electrice9.2. Retele termice si sanitare9.4. Retele de gaze naturaleO persoana poate ocupa mai multe posturi in conditia in care se demonstreaza capacitatea profesionala a acesteia pentru posturile respective.Se va prezenta Formular 13 completat cu peroana responsabila de contract si personalul de specialitate propus insotit de CV-uri(Formular 16)si declaratii de disponibilitate Formular 14 si daca este cazul Formular 15 - in original , Atestari privind capacitatea si competentele profesionale, emise de ISC ca Diriginte desantier conform cu domeniile solicitate), Declaratie privind partea din contract ce face obiectul subcontractarii cu mentionarea in cadrul Formular 17 si 21 a procentului si valorii ce revine subcontractantului din valoarea totala ofertata. Certificare ISO 9001 in domeniul de activitate specifica procedurii de achizitie - Certificat ISO 9001 sau documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer