Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier pt. "Reabilitarea si dotarea scolilor speciale din jud. Iasi"


Detaliu pentru invitatia numarul 264583
Autoritate contractanta
JUDETUL IASI
Cod de identificare fiscala: 4540712
Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi
Telefon: 0232/235.100
Fax: 0232/214.425, 210.336;
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de dirigentie de santier pt. "Reabilitarea si dotarea scolilor speciale din jud. Iasi"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de achizitie publica de servicii de dirigentie de santier pentru obiectivele de investitii din cadrul proiectului ?REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA SCOLILOR SPECIALE DIN JUDETUL IASI" ? COD SMIS 3381.Finantat din POR 2007-2013, Axa Prioritara 3 ? ?Imbunatatirea infrastructurii sociale? ? Domeniul major de interventie 3.4 - ?Reabilitarea/ modernizarea/ dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua?
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 30.08.2010 14:45
Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN IASI, cod fiscal 4540712Bd. Stefan cel Mare si Sfant, nr. 69Iasi Cod postal: 700075
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 168, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Neincadrarea in sit.prev.la art.180 si 181 din OUG 34/2006;
- CUI;
-Certif.constatator emis de ORC;
-Autoriz.de diriginte de santier, pt.personalul "cheie" minim propus pt.indeplinirea contr., pt.toate dom.necesare pt.supravegherea lucrarilor(inclusiv mat.si prod.pt.constructii, consolidari constructii;constructii civile, ind., agricole si miniere de suprafata, categ.de imp."B";Instalatii aferente constr.din categ.de imp. A, B, CsiD, respectiv inst.electrice, inst.sanitare, termoventilatii, inst.gaze nat.etc);
- Lista pers.cheie responsabile de indeplinirea contr.si CV;
-Pers.minim obligatoriu: cel putin cate 2 diriginti de santier pt.fiecare dom.necesar pt.supravegherea lucrarilor, unul sa presteze serv.de dirig.pt.locatiile sit.in Iasi, iar al doilea pt.locatiile sit.in Tg.Frumos;
-Dem.capacitatii prin indeplinirea si finalizarea a cel putin 1 contract similar, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani;
-Prez.unei recomandari/doc.const./PV receptie din partea beneficiarului, pt.contr.similar prez.in copie.
SEAP sau sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer