Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor - POR 11348


Detaliu pentru invitatia numarul 343760
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"
Numar invitatie: 343760/12.03.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor - POR 11348
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "BABES-BOLYAI"Cod fiscal: 4305849, Adresa: Kogalniceanu nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264405300, Fax: +40 264450675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier si supervizarea lucrarilor - POR 11348
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scopprestarea serviciilor dedirigentie de santier si supervizarea lucrarilor pe perioada desfasurarii executiei lucrarii?Reabilitare Campus ? Facultatea de educatie fizica si sport din cadrul Universitatii Babes-Bolyai, Cluj-Napoca?Valoarea estimata fara TVA este de219300 Lei. Cheltuieli diverse si neprevazute 0 (zero) lei.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2193 lei. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza la constituirea garantiei de participare de o reducere de 50%. Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 2. Depunere in numerar la casieria Autoritatii Contractante, Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca 3. Virament bancar/ ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO86TREZ2165005XXX006896, Trezoreria Cluj-Napoca. Ofertantul are obligatia de a depune documentul de constituire a garantiei in original la adresa Str. I.I.C. Bratianu Nr.14, Cluj-Napoca, Serviciul Aprovizionare, pana la cel mai tarziu data limita de depunere a ofertelor, documentul fiind incarcat si in SEAP, semnat cu semnatura electronica. 4. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 2150 lei. Documentul de constituire a garantiei de participare scanat va fi depus obligatoriu in SEAP, semnat cu semnatura electronica. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Data de referinta la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului, rezultata: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari sau alta modalitate dintre cele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, avandu-se in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se accepta si constituirea garantiei prin retineri succesive pentru facturi partiale in conditiile alin. 3 al art. 90 din H.G. nr. 925/2006. - Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie cantitativa si calitativa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Eligibilitatea ofertantului- Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu art, 180 din OUG nr. 34/2006- Formularul 1 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Tertul sustinator are obligatia neincadrarii in prev. art. 180, lit. a, c indice 1 si d ale art. 181 si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.Se sustine cu Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale precum si a contributiei privind asigurarile sociale - se solicita ca operatorii economici sa prezinte certificate din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;3. Participarea la licitatie cu oferta independenta- Se solicita prezentarea certificatului constituit ca anexa la Ordinul nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., completat in conformitate cu modelul de formular nr. 3;4. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Se solicita completarea formularului 4 din sectiunea formulare; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular; Subcontractantul are obligatia neincadrarii in prevederile art.69 indice1 din OUG 34/2006; persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste atribuirea contractului de achizitie publica, din cadrul autoritatii contractante: Rector Acad. Prof. Ioan Aurel Pop, Prorector Conf. dr. Dan Lazar, Prorector Prof. univ. dr. Ioan Bolovan, Director General Ad-tiv. Ec. Viorica Barsan, Director financiar contabil Istvan Pusok, Director Directie Tehnico-Administrativa Cosmin-Vasile Irimies, Consilier juridic Alexandru Brasoveanu, inginer Campeanu Gh. Bujor, inginer Pantel Livia Lucretia, inginer Tautan Valentin, Andrea Diana-Monica sef Birou Achizitii5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular 4AIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Atestarea formei de inregistrare profesionala a operatorului economic ofertant- a) pentru persoane juridice/fizice romane: 1) pentru persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.2) pentru persoane fiziceAutorizatie de functionare valabila la data limita de depunere a ofertelor.b) pentru persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani. Se va prezenta Formularul nr. 7 - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 400000 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se va completa Formularul nr. 5, Informatii privind personalul tehnic si de specialitate Se va prezenta lista personalului-Formularul nr. 6 care va fi implicat in indeplinirea contractului si atributiile acestuia.Personal minim obligatoriu solicitat: Echipa propusa trebuie sa contina cel putin: a) - Diriginte de santier - responsabil pentru constructii civile care va fi si coordonatorul echipeib) - Diriginte de santier - responsabil pentru drumuric) - Diriginte de santier - responsabil pentru instalatii electriced) - Diriginte de santier - responsabil pentru instalatii sanitare, termoventilatiiPentru pozitiile c) si d) se pot nominaliza doua sau o persoana numai daca aceastea indeplinesc cumulativ conditiile de calificare necesare acestor pozitii.Pentru toate specializarile solicitate se vor anexa: Documente doveditoare: - CV in format european, care sa contina informatii actualizate, datat si semnat- atestate ISC pentru domeniile respective - conform HG 272/1994, Legii 10/1995 si Ordinului 1496/2011, carti de munca/contract individual de munca/extras Revisal/Angajament sau acord de participare, declaratie de disponibilitate ? Formular 7 ANota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. ? Formular 8Operatorul economic isi va asigura numarul adecvat de vehicule necesare desfasurarii corespunzatoare a activitatii, pentru care se vor achita costurile pentru intretineresi functionare, precum si toate taxele legaleIn cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice de la toti ofertantii parteneri asociati., Informatii privind subcontractantii si serviciile furnizate. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr. 9 Informatii privind subcontractantii si serviciile furnizate. Daca nu exista subcontractanti, se va declara acest fapt in continutul formularului., Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Se va prezenta Formularul nr. 10 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;, Experienta similara- Formularul nr.11Cerinta minima: Se solicita prezentarea unuia sau mai multor certificate/documente/contracte/procese-verbale de receptie/orice alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar/beneficiari, care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare/valoare cumulata de cel putin 200000 lei.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer