Achizitie publica - Servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie pentru proiectul ?IMBUNATAtIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI?
Detaliu pentru invitatia numarul 343397
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343397/01.03.2013
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie pentru proiectul ?IMBUNATAtIREAACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Dosa Eszter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Dosa Eszter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie pentru proiectul ?IMBUNATAtIREAACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1Prestarea de servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie, in conformitate cu legislatia, standardele si reglementarile tehnice in vigoare, pentru lucrarile de modernizare retea strazi si alei, sistem de iluminat public pentru proiectul ?IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI?, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrarilor.LOT 2Prestarea de servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie, in conformitate cu legislatia, standardele si reglementarile tehnice in vigoare, pentru lucrarile de reabilitare si modernizare mofeta pentru proiectul ?IMBUNATATIREA ACCESIBILITATII SI AMENAJAREA ZONEI TURISTICE HARGHITA BAI?, in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale, in special in ceea ce priveste durata, cantitatea, calitatea si costul lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 228, 656 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1 Servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie pentru lucrarile de modernizare retea strazi si alei, sistem de iluminat public: 3800leiLot2 Servicii de dirigentie de santier si supraveghere a lucrarilor de constructie pentru lucrarile de reabilitare si modernizare mofeta: 773leiPerioada de valabilitate: 120de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a este conform prevederilor art.86 alin.(1)din H.G.nr.925/2006 actualizata: -se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata.-se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006Contul deschis pentru depunerea garantiei de participare: RO44 TREZ 3515 006X XX00 2142 deschis la Trezoreria M-Ciuc.In cazul unei contestatii respinse de catre CNSC ca nefondata sau daca contestatorul renunta la contestatie din alte cauze decat adoptarea de masuri de remediere, autoritatea contractanta va retine contestatoruluiin raport cu valoarea estimata a contractului , conform prevederilor art. 278¹lit.a, b) din OUG nr. 34/2006IMM beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.In eventualitatea in care un operator economic doreste sa depuna suma aferenta garantiei de participare in euro, raportarea sumei se va face la cursul euro BNR existent cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA pentru fiecare lot in parte.Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Anexa 7.2.2.19, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre prestator inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de prevederile Legii nr 346/2004. Se va prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiile de incadrare in categoria IMM, asociatia nu mai beneficiaza de facilitatile legii IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Anexa 7.2.2.12A) ? se va prezenta in originalDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Anexa 7.2.2.12B) ? se va prezenta in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (Anexa nr. 63) ? se va prezenta in originalDeclaratia privind calitatea de participant la procedura (Anexa7.2.2.12C) ? se va prezenta in originalCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele localeDeclaratia pe propria raspundere in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (de participare la licitatie cu oferta independenta ) ? formular 64; ? se va prezenta in originalDeclaratii pe propria raspundere privind incadrarea societatii comerciale in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (unde este cazul ? formular 2) ? se va prezenta in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, respectiv art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d), art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerintele privind calificarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat iar cele tehnice si economico-financiare trebuie sa fie indeplinite prin cumul.NOTA referitoare la certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale: - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Dovada achitarii taxelor si a faptului ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul localsi la bugetul general consolidat se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.-Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Persoane cu functii de decizie privind procedura (organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire): Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Antal AttilaViceprimar - Szoke DomokosMeckl Tünde Ilona ? director executivSef serviciu - Dosa EszterSef birou - Orban RozaliaConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditConsilier - Tanko GyorgyConsilier ? Lajos Maria FranciskaReferent de specialitate - Pascarel GambetaConsilier juridic - Mathe AngelaConsilier - Gyorgy PiroskaConsilieri locali : Bokor MartinChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus Attila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit;Modalitatea de indeplinire: Pentru persoanele juridice/fizice ? prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului (copie conforma cu originalul) si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara cu obiectul contractului de dirigentie de santier in ultimii 3 ani sa fie de cel putin: LOT 1:180.000 lei fara TVA cumulat din maxim 3 contracte de servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de drumuri, poduri, amenajari exterioare - cel putin de interes local, Retele electrice.LOT 2:35.000 lei fara TVA dintr-un contract de servicii de dirigentie de santier pentru lucrari de Constructii civile, industriale si agricole - cel putin de categoria de importanta C, Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) - Instalatii electrice, Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) - Instalatii sanitare, termoventilatii.Ofertantul va prezenta, pentru a proba experienta similara, urmatoarele documente (in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) dupa caz, certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care sa se confirme prestarea de servicii similare, continand referiri la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor prestate; perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezenta acordul de asociere, acordul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a prestat-o, precum si valoarea aferenta acesteia.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestate in aceasta perioada.Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: servicii prestate la lucrari receptionate partial;servicii prestate la lucrari receptionate la terminarea lucrarilorOfertantul trebuie sa dispuna de personal de specialitate (experti cheie), respectiv diriginti de santier autorizati in conditiile Ordinul MDRT nr. 1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier, pentru urmatoarele domenii: LOT 1 (codul domeniului pe stampila 3.3, 9.1): 3.3 Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes local9.1 Retele electrice.LOT 2 (codul domeniului pe stampila 2.2, 8.1, 8.2): 2.2 Constructii civile, industriale si agricole - categoria de importanta C;8.1 Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) - Instalatii electrice;8.2 Instalatii aferente constructiilor (categoriile de importanta A, B, C si D) - Instalatii sanitare termoventilatii., Numarul de experti cheie va fi stabilit de catre operatorul economic specificandu-se lotul pentru care se aplica. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, toate cerintele trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Documente solicitate: Declaratie privind personalul tehnic (expertii cheie) responsabil cu indeplinirea contractului de servicii ? formular anexa nr. 14 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire, in original;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani ? formular Anexa7.2.2.12E din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire, in original;CV ? pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii ? formular anexa - din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire;Copii dupa contractele/extrase Revisal/cartile de munca, in copie conforma cu originalul ? pentru personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului de servicii, angajat al ofertantului.Angajamente de participare pentru personalul de specialitate care nu sunt angajati permanent ai ofertantului ? daca este cazul (angajamentele de participare trebuie sa precizeze ca va participa la prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pana la indeplinirea contractului) sau similar;Copii, conform cu originalul, dupa autorizatiile/atestatele respective vor fi incluse in documentele de calificare. Copiile se vor certifica pentru conformitate cu originalul cu stampila de diriginte.Acord de asociere ? daca e cazul, Pentru fiecare dintre persoanele incluse in oferta, CV-ul trebuie sa fie insotit de copii de pe diplomele /certificatele de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata. Astfel de documente pot fi cartea de munca sau similar, certificate sau referinte ale angajatorilor, contracte de munca/colaborare sau similar etc. Nefurnizarea acestor documente conduce la neluarea in considerare, de catre comisia de evaluare, a acelor informatii cuprinse in CV-uri care trebuiau sustinute de acestea.CV ? urile si Angajamentul de participare se vor prezenta cu semnatura in original a persoanelor respective.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii ? Anexa 7.2.2.12G - din sectiuneaFORMULARE a documentatiei de atribuire. Se va prezenta in original.Nota: daca ofertantul are subcontract/subcontractanti, va prezenta pentru acesta/acestia si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Informatii privind tertul sustinator: Conform art.190 din OUG 34/2006, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi indeplinita si de catre un tert sustinator. In acest caz se vor prezenta documentele in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006: Angajament ferm de sustinere in forma autentica (anexa nr. 20) si Documentele solicitate pentru indeplinirea cerintei, respectiv partea de sustinere;Declaratia de neincadrare in sit. prevazute la art.180 din OUG34/2006 ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2013 11:48