Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigentie pentru obiectivul de investii ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508,96?


Detaliu pentru invitatia numarul 337251
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL SIBIU
Numar invitatie: 337251/12.10.2012
Denumire contract: Servicii de dirigentie pentru obiectivul de investii ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL SIBIUCod fiscal: 4406223, Adresa: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Telefon: 0269-217733-127 sau 130, Fax: 0269-218159
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/190, fax: +40 269218159, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Sibiu, Romania, cod postal: 550185, telefon: +40 269217733/190, fax: +40 269218159, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigentie pentru obiectivul de investii ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigentie pentru obiectivul de investii ?Modernizare DJ 105D(intrare Sasausi-Chirpar-Vard-intrare Agnita) km 14+300-km 31+508, 96?
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 2800 lei. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare si va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar in contul RO38TREZ5765006XXX000231, deschis la Trezoreria Sibiu. Se prezinta ordinul de plata confirmat de banca emitenta; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea Consiliului Judetean Sibiu. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 1% din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata aacestora in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: Ioan Cindrea-Presedinte CJS, Iordan Nicola-Secretarul CJS, Ioan Banciu-Vicepresedinte CJS, Nicolae Neagu-Vicepresedinte CJS, Ioan Stoica-Director economic CJS, Ioan Badila- Director directie tehnica, Felicia Berea -Compartiment juridic, Radu Ganea- Sef serviciu achizitii publice.Madalina Banu-Consilier achizitii publiceIoan Basca - consilier achizitii publiceMaria Avram-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCrisina Radu- Consilier investitii administrarea patrimoniuluiNicolae Muntean - Sef serviciu CJSVasile Tarmonea - consilier serviciul adm. drumuriNicoleta Brumar - consilier serviciul contabilitateFarcas Ovidiu - consilier serviciul bugetCaratus Ioan - consilier, precum si urmatorii consilier judeteni: BESOIU ADRIANBOTTESCH MARTINCHICEA RADUCIOCA LUCIAN IONELCIMPEAN DANIELACOSA IOANDUCA PETRUFLEISCHER WIEGAND - HELMUTGUNESCH FRIEDRICHILIE - BOLOGA MARIAKRECH JOHANNMANTA - KLEMENS CHRISTINEMIHAESCU LIVIU NICOLAEPHILIPPI ILSEPORR PAUL - JÜRGENPUSCAS IACOBRACUCIU RADU MIHAIROSU VIORELSABAU DANSAJTOS LASZLOSAMARGHITAN MIHAI MIRCEASOFRONE CONSTANTINSOVAIALA CONSTANTINTARNITA MARIANATEREA IOANTROANCA ILIETITONIA MARIA MAGDALENAUNGAR BEATRICEVOINEA DANUT - VIORELWELLMANN EDUART7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Documentele vor fi eliberate cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani(curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 200000 lei.Se vor prezenta: Fisa de Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii. se va completa formularul din sectiunea formulare., 2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a prestat si dus la bun sfarsit, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, un contract de prestari servicii de dirigentie de drumuri, in valoare de minim 100000 lei fara TVA. Ofertantul va prezenta documente doveditoare din care sa rezulte valoarea serviciilor prestate si duse la bun sfarsit. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?Conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic care a realizat experienta similara. Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta dupa caz: documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate, dupa caz: copii ale contractelor de lucrari, copie a informatiilor relevante din contractul(ele) prezentate cu titlu de experienta similara, documente constatatoare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie pa, (continuarea punctului 2.) Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta dupa caz: documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate, dupa caz: copii ale contractelor de lucrari, copie a informatiilor relevante din contractul(ele) prezentate cu titlu de experienta similara, documente constatatoare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie partiala sau recepie finala, impreuna cu recomandari. -in situatia in care ofertantul a avut calitatea de asociat/subcontractant se va prezenta acordul de asociere, contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia.Recomandarile si contractele aferente lucrarilor din afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana. se va completa formularul experienta similara din sectiunea formulare, 3.Informatii despre personalul de specialitate. Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani, operatorul economic trebuie sa faca dovada unui colectiv format din: 1 Diriginte de santier autorizat pe domeniul ?Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes judetean?. Se va prezenta diplome, atestate care sa dovedeasca faptul ca personalul este atestat ca diriginte de santier.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conform cu originalul urmatoarele documente: ?diplome privind specializarea personalului;?autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Se va completa formularul informatii privind personalul din sectiunea formulare., 4.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Se va completa formularul informatii privind subcontractantii din sectiunea formulare., 5.Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. se va completa formularul acord asociere din sectiunea formulare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer