Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigintie de santier


Detaliu pentru invitatia numarul 282589
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN CLUJ
Cod de identificare fiscala: 4485669
Adresa: PIATA STEFAN CEL MARE NUMARUL 4, Cluj-Napoca
Telefon: 0264.594.672
Fax: 0264.592.832
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de dirigintie de santier
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de dirigentie de santier pentru lucrarea Construire Complex Sportiv Scolar - sala de sport multifunctionala, bazin de inot si Sediul ISJ Cluj.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.03.2011 12:37
Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2011 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj, Jud.Cluj, loc.Cluj Napoca, P-ta Stefan cel Mare nr.4, cod 400192 et.II cam 6 -secretariat.
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Cluj, Cluj Napoca, P-ta Stefan cel Mare nr.4.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 316, 310 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, - Cerificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat constatator de la Registrul Comertului, Certificat de la DGFP - bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - 600.000 lei. Experienta similara-Lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani - valoare experienta similara 300.000lei.Lista personalului de specialitate implicat in derularea contractului de servicii. Standarde de asigurare a calitatii ISO9001 sau echivalent, Certificat de respectare protectia mediului ISO 14001 sau echivalent. Garantia de participare 6000 lei.
SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer