Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigintie de santier la obiectivul de investitii ?SCHI PARC SLANIC MOLDOVA? cod SMIS 3393


Detaliu pentru invitatia numarul 327438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 327438/21.05.2012
Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier la obiectivul de investitii ?SCHI PARC SLANIC MOLDOVA? cod SMIS 3393
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Calea Marasesti nr.2 Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier la obiectivul de investitii ?SCHI PARC SLANIC MOLDOVA? cod SMIS 3393
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigintie de santier la obiectivul de investitii ?SCHI PARC SLANIC MOLDOVA? cod SMIS 3393
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 488, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 9.000 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, si anume: - prin scrisoare de garantie bancara -Formular nr.14, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;Contul IBAN al autoritatii contractante este RO51TREZ0615006XXX000208, deschis la Trezoreria Bacau, cod fiscal 4455510In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata, in cuantum de 4.268, 81 lei.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM, in conformitate cu Legea nr.346/2004 si OG nr.27/2006 vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM ? Formular nr.19.In cazul asocierilor toti membrii asocierii trebuie sa faca parte din categoria IMM-uri pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/14.07.2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5%(2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului fara TVA.2.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea) completat.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Pentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Operatorii economici participanti la proceduraOfertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 3 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1) completat.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dragos Benea ? presedinte;Cosa Maricica ? vicepresedinte;Braneanu Dumitru ? vicepresedinte;Zara Elena Catalina - Secretarul JudetuluiHaineala Olga - Director executiv Directia Buget-FinanteGireada Cornelia ? Director executiv DTIFantaza Ciprian ? Director executiv Directia juridicaCreanga Ioan - Sef Birou Monitorizare si lucrari publiceMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceConsilieri judeteni - a se vedea Anexa la Formularul nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca si sa cunoasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 4 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura) completat.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Se va atasa Formularul nr. 5 (Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta) completat Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati si autorizati pentru obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduriMod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim 900.000 lei sau echivalentul euro care se va raporta la un curs mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentareaunor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic., Informatii privind experienta similaraSe va prezenta cel putin un document /contract/proces-verbal de receptie/recomandare care sa confirme prestarea de servicii similare de dirigintie de santier a carui valoare sa fie de minim 480.000 lei fara TVA.Se vor prezenta parti relevante din contract din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi., Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani., Pentru indeplinirea contractului de servicii, ofertantul va face dovada ca dispune de urmatorii experti: Expert principalLicentiat in inginerie civila sau diploma echivalenta;
- Cel putin 5 ani de experienta profesionala in inginerie civila (constructie, activitati asociate cu cerintele specifice prezentului Caiet de sarcini);
- Cel putin 3 ani de experienta profesionala specifica in servicii de dirigintie de santier.Alti experti ? se vor respecta domeniile de autorizare identificate inCaiet de sarcini., Nota: In cazul in care domeniul de activitate specific lucrarilor prezentate in Caietul de sarcini nu este acoperit de certificarea ca Diriginte a expertului principal, ofertantul va trebui sa nominalizeze experti secundari care prin autorizatiile detinute ca diriginti de santier sa acopere urmatoarele domenii: - Constructii civile, industriale si agricole ? categoria de importanta C ? domeniul 2.2- Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu ? de interes national ? domeniul 3.1- Constructii edilitare si de gospodarie comunala ? domeniul 6- Instalatii electrice ? domeniul 8.1- Instalatii sanitare, termoventilatii ? domeniul 8.2- Retele electrice ? domeniul 9.1, Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnico-financiara posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnico-financiare initiale.In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligate sa isi prezinte asocierea intr-o forma legalizata. Fiecare dintre acestea isi asuma obligatia pentru oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract de achizitie publica.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, la deschiderea ofertelor-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, precumsi ?ACORDUL DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. Certificat de atestare ISO 9001:2008 pentru managementul calitatii in constructii in domeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalent.Nu se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic este in curs de certificare .Se accepta adeverinte/adrese emise de organisme de certificare in care este stipulat faptul ca respectivul operator economic a fost auditat iar certificatele urmeaza sa fie eliberate ulterior.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer