Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigintie de santier pentru lucrarea ''Consolidare si restaurare imobil in vederea infiintarii Muzeului Municipal Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 353255
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 353255/30.08.2013
Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier pentru lucrarea ''Consolidare si restaurare imobil in vederea infiintarii Muzeului Municipal Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 232267582/189, fax: +040 232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Primariei Municipiului Iasi, bd.Stefan cel Mare si Sfant nr.11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier pentru lucrarea ''Consolidare si restaurare imobil in vederea infiintarii Muzeului Municipal Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigintie de santier pentru lucrarea ''Consolidare si restaurare imobil in vederea infiintarii Muzeului Municipal Iasi- conform caietului de sarcini.Valoarea estimata este de 150000lei fara T.V.A pentruaceasta procedura nu se justifica includerea in valoarea estimata a unei sume aferente cheltuielilor diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 3000 lei( in cazul IMM 1500lei ). Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi); ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine ontestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care este stabilit termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, documente traduse in limba romana in copie lizibila certificta conform cu originalul.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Director Executiv DEFPL-Maria Apetroaei, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu.Lista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona Elena;Birhala Constantin; Melenciuc Georgiana, Trandafirescu Sorin Alexandru, Nedelcu Vlad Nicolae, Axinia Constantin, Surdu Gabriel MihaiComisia de evaluare : Zaharia Eduard, Ioana Mihai, Elena Racoveanu , Madalina Spinu Siriteanu, Petru-Cristinel Sadgurschi, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta 1.Cerinta obligatorie pentru ofertant, ofertanti, asociati: certificat constator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile ce reies din certificatul constatator depus trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Lista codurilor CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa aiba corespondent pentru fiecare tip de activitate prevazut in documentatia de atribuire.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii. Acestea vor fi eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertanatul/ candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romanaNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cadrul unei asocieri fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.2.Daca este cazul se poate prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asa cum sunt acestea definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii publicata in M.O. nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la Oferta Declaratia pe proprie raspundere rivind incadrarea in categoria IMM
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind sustinerea economica si financiara a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) - Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei globale/media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). sa fie mai mare sau cel putin egala cu 300.000 lei (dublul valorii estimate, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 509/2011). Autoritatea contractanta se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de prestare a activitatii ce face obiectul achizitiei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 leiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte FormularulInformatii generale, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Se vor prezenta copii dupa bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente justificative in copie lizibila certificata conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art.190 din OUG 34/2006). Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), c^1) si, Lista principalelor servicii de dirigentie de santier prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Serviciile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Experienta similara: Prestarea de servicii de dirigentie de santier in domenii similare celor solicitate in caietul de sarcini la nivelul a cel putin un contract sau a maxim 3 contracte, in valoare minima totala cumulata de 150.000 lei fara TVA.Fiecare contract trebuie sa aiba prevazute valoarea si domeniile de dirigentie de santier.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic, semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte documentele descrise mai sus, aceasta cerinta demonstrandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii (cumulat)., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru prestarea serviciilor de dirigentie de santier, prin care ofertantul va face dovada detinerii cel putin a urmatorului personal de specialitate atestat I.S.C., conform Ordinului nr. 1496/2011 al M.D.R.T., in urmatoarele domenii: Domeniul 1 ? consolidare si restaurare monumente istorice;Domeniul 2 ? constructii civile, industriale si agrozootehnice (minimum subdomeniul 2.2 pentru categoria de importanta C);Domeniul 8 ? instalatii aferente constructiilor (subdomeniile 8.1 pentru instalatii electrice, 8.2 pentru instalatii sanitare si de termoventilatie si 8.3 pentru instalatii de gaze).Dirigintii atestati in domeniile 1, 2 si 8 vor fi atestati si de M.C., conform Ordinului nr. 2495/2010, in specializarea ?dirigentare lucrari?.Pentru supravegherea activitatii privind securitatea si sanatatea in munca, Ofertantul va face dovada detinerii unei persoane de specialitate cu formare specifica de coordonator in materie de securitate si sanatate (actualizata, dupa caz, de mai putin de 3 ani), conform H.G. nr. 300/2006, art. 59.Candidatul ofertant va prezenta copii dupa documentele care atesta calificarea profesionala si atestatele de competenta profesionala, precum si o declaratie de disponibilitate a personalului.Vor fi prezentate: -atestarile/autorizarile ca diriginte de santier in domeniile de mai sus-copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
-Contracte de munca, de colaborare, de prestari servicii sau de oricare alt tip, incheiate in conditiile legii, sau angajamente de participare ? copii lizibile certificate pentru conformitate cu originalul;
-Declaratie de disponibilitate pentru activitatea alocata in cadrul echipei, semnata de fiecare membru in parte ? in original;
-Tabel centralizator cu componenta echipei ce va indeplini serviciile contractate, Declaratie privind lista subcontractantilor, precum si informatii concrete privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de subcontractant si specializarea acestora, conform art. nr. 45, alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. nr. 11, alin. (7) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare daca se vor prezenta documente relevante pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, atunci autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa subcontracteze parte din contract, acesta are obligatia de a prezenta declaratia privind subcontractantii, cu mentiunea ?Nu este cazul?., Informatii despre asociati -daca este cazul: Prezentare Formular Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.In situatia in care operatorul economic nu intentioneaza sa participe in asociere la procedura de achizitie, acesta are obligatia de a prezenta formularul cu informatii despre asociati cu mentiunea ?Nu este cazul?., Resurse tehnice ? Lista cu echipamente tehnice, programe, instalatii si mijloace de transport si de comunicare de care dispune operatorul economic (in dotare proprie sau prin alte forme legale de punere la dispozitie), pe care urmeaza a le utiliza pentru prestarea serviciilor de dirigentie de santier ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Se solicita ca ofertantul sa dispuna cel putin de urmatoarele resurse: - PC cu imprimanta, scanner, sistem de operare cu pachet de programe uzuale, cu licentele aferente, precum si consumabilele necesare pe durata prestarii serviciilor;
- Echipamente topometrice (teodolit cu suporti reglabili, nivela automata cu suporti reglabili);
- Echipament de protectie personala, specific pentru activitatea pe santier.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune, pe intreaga perioada de derulare a contractului, de toate resursele tehnice precizate mai sus. In acest scop, se solicita prezentarea de catre ofertant a documentelor relevante, cum sunt: - In copie lizibila conform cu originalul: contracte de vanzare-cumparare sau facturi fiscale; contracte de leasing; contracte de comodat; contracte de inchiriere valabile la data limita de depunere a ofertelor; contracte de prestari servicii valabile la data limita de depunere a ofertelor.- In original: Lista de mijloace fixe din dotarea proprie, semnata si stampilata de reprezentantul legal al operatorului economic.- Orice alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, in original sau in copie lizibila conform cu originalul.Documentele in copie conform cu originalul vor fi certificate pentru conformitate cu semnatura si stampila.Se solicita prezentarea resurselor tehnice sub forma de tabel centralizator.Ofertantul castigator va lua toate masurile necesare pentru a asigura dotarea cu resursele mentionate pe toata perioada de derulare a contractului. Ofertantul va face dovada ca detine, conform art. 191 din O.U.G. 34/2006, certificat emis de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001 sau echivalent - copie lizibila certificata conform cu originalul.Certificatul va confirma detinerea si implementarea unui sistem de asigurare a calitatii serviciilor prestate (managementul calitatii), in scopul asigurarii unui nivel corespunzator de calitate pentru urmarirea si confirmarea lucrarilor.Certificatul va fi in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorOfertantul castigator trebuie sa ia toate masurile necesare pentru ca certificatul ISO 9001 sa-si pastreze valabilitatea pe toata perioada de derulare a contractului.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarii, insa se accepta prezentarea unui document potrivit caruia auditul de certificare a fost finalizat cu succes, urmand ca societatea sa primeasca certificatul propriu-zis.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer