Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de dirigintie de santier pentru proiectul ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''


Detaliu pentru invitatia numarul 336432
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 336432/28.09.2012
Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier pentru proiectul ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +040 0232/258190, fax: +040 0232/258190, persoana de contact: Termure Georgeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de dirigintie de santier pentru proiectul ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dirigintie de santier pentru proiectul ''Sistem de Management de Trafic in Municipiul Iasi''Obiectivul general al contractului este asigurarea de dirigintie de santier pentru beneficiar in contractul de lucrari, monitorizarea si supervizarea lucrarilor de constructii.
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411, 307.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8226, 15lei(4113 lei pentru IMM) .Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin(1)si(5)din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante(RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.-Prin depunere la casieria autoritatii contractante Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de 90 zile de la data limita a depunerii ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera a)din OUG nr.34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12A ;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator : Prezentare Formular 12B ;In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pesoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art.181, lit.a), c^1), d)din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Tertul sustinator trebuie sa completeze Formular nr.5a;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertaCerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentare Formular 12CCerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1 din OUG 34/2006-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator: Prezentare Formular nr.6Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cazul autoritatii contractantePrimar ? Gheorghe Nichita, Viceprimar ? Mihai Chirica, Viceprimar ? Marius Sorin Danga, Secretar ? Denisa Ionascu, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director Directia Dezvoltare si Proiecte Europene ? Cosmin ComanDirector General DEFPL?Maria SimionescuLista consilierilor locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Bogdanici Camelia Margareta, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Buraga Sandu, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Ghibu Cristian, Grigoras Gheorghe, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Iacoban Sorin Avram, Leonte Constantin, Matasaru Petre Daniel, Navodaru Laurentiu, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Vranceanu Simona ElenaCerinta 5 Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP- Cerinta obligatorie pentru ofertant /ofertanti asociati.Prezentare Formular 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform originalul Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn etapa evaluarii ofertelor ofertantul clasat pe primul loc , inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1.Fisa de informatii generala a situatiei economico-financiare a ofertantului, in original, in care se va prezenta cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati (valorile vor fi exprimate in lei).-Documente justificative/ Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati ( 2009, 2010, 2011) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate de organele competente.Documentele vor fi prezentate numai in original sau copie certificata conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere , se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere, semnata de rep. legal al asociatului, precum si fise individuale pt fiecare asociat in parte, ,INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG nr. 34/2006) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinat 3.Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Nota : In cazul in care ofertantul seincadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acesteasunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii sidezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acestabeneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantieide participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantultrebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propriaraspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Personalminim: (fara Dirigintele de santier coordonator) care trebuie asigurat de Ofertanti si care trebuie sa fie prezent pe toata durata de executie a lucrarilor, in corelare cu programul de lucru propus/impus de Constructor (pe zile si luni) va fi de minim 3 persoane (autorizate ISC - in conformitate cu Ordinele MDRT 1496/2011 si 277/2012), care sa detina atestate pentru urmatoarele domenii de atestare: Domeniul 2.2. ? Civile ? categ .CDomeniul 3.3. ? Drumuri ? Interes localDomeniul 8.1. ? Instalatii Electrice ?categ. CDomeniul 8.2. - Instalatii sanitare, termoventilatii -categ.CDomeniul 9.1. - Retele electriceDomeniul 9.3. ? Retele telecomunicatii, Cerinta 1 Lista personalobligatoriu un inspector pentru protectia muncii, atestat de catre Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei, ce va fi coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor. Acest inspector este necesar pentru verificarea si semnalizarea eventualelor abateri de la normele de securitate a muncii in santier.Pt period de garant de la inch pv de la term luc pana la receptia fin, ofert asig o echip de min 3 pers(inc dirig de sant coord) si personal administrativ(secretar, soferi, contabili), Cerinta 2.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .Se vor prezenta C.V.-uri cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile (inginerii) pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor prezenta un tabel centralizator (Formular propriu) cu componenta echipelor de proiect si angajamentul de participare prevazut in art.188 alin 2 lit c) din OUG 34/2006 , pt atestarea implicarii in proiect, Cerinta. 3 Ofertantii vor prezenta lista cuprinzand subcontractatii ? daca este cazul - ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora - cerinta obligatorie, Cerinta 4 Se va prezenta acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului? daca este cazul - cerinta obligatorie. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii, Cerinta 5.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pte indeplinirea coresp a contractului de servicii. Ofertantii trebuie sa asigure logistica.Cerinta min obligatorie asigurarea(in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) urmatoarelor echipamente, utilaje mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii: - calculatoare, - imprimante, - copiatoare, - soft-uri minime cu licenta- consumabilele aferente echipamentelor si dotarilor, - echipament protectie (cizme cauciuc, pelerine ploaie, echipament de prim ajutor, casti si alt echipament de protectie in conformitate cu specifiicatiile particulare).- instrumente de masurare specifice., Cerinat6.Experienta similara Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca inultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, au prestat servicii de dirigintie in baza a minim 1 contract , care a avut ca obiect urmarirea de lucrari in fiecare din domeniile de atestare solicitate : Domeniul 2.2. ? Civile ? categ .CDomeniul 3.3. ? Drumuri ? Interes localDomeniul 8.1. ? Instalatii Electrice ?categ. CDomeniul 8.2. - Instalatii sanitare, termoventilatii -categ.CDomeniul 9.1. - Retele electriceDomeniul 9.3. ? Retele telecomunicatiiSe vor prezenta in mod obligatoriu, anexat in copie, doc/contracte/procesele verbale de receptie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor .Ofertantii vor pune la dispozitie recomandari/documente constatatoare initiale si/sau fin ?anexa 57, din partea beneficiarilor (cel putin o recomandare/ doc const) pt contr aduse ca exp sim., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art.190 din OUG 34/2006)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina exclud din procedura de atribuire, conform prev art.180 si ale art.181 lit.a), c^1, Cerinta 7. Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Lista a principalelor servicii de dirigintie , in conformitate cu art 188 alin2, lit.a Ofertantul va prezenta Cerificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001, manualul calitatii si proceduri sau echivalent. Certificatele vor fi in valabilela data limita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer