Achizitie publica - SERVICII DE EDITARE SI REALIZARE HARTA PRIVIND OBIECTIVELE REALIZATE SI IN CURS DE REALIZARE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 334699
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334699/03.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE EDITARE SI REALIZARE HARTA PRIVIND OBIECTIVELE REALIZATE SI IN CURS DE REALIZARE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Directia Generala Achizitii, etaj 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EDITARE SI REALIZARE HARTA PRIVIND OBIECTIVELE REALIZATE SI IN CURS DE REALIZARE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE EDITARE SI REALIZARE HARTA PRIVIND OBIECTIVELE REALIZATE SI IN CURS DE REALIZARE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
II.1.6) CPV: 71354100-5 - Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 17, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor.Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 6.400 lei.Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.-In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare /scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)sid) din formularul nr. 17 a tuturor membrilor asocierii.Ofertantii tip IMM vor completa Formularul 18.NOTA: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii. Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare.modul de restituire conform art.Conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare -Nota: Se va prezenta formularul 19 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data depunerii ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 47.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiDaniela Mincu Director General Directia Generala AchizitiiSilvia Barbulescu - Director Executiv Directia Proceduri AchizitieErcuta Mirela - Director Executiv Directia Relatii Publice si InformareTatarliga Teodora -Consilier Directia Relatii Publice si InformareBranzea Camelia Elena - Consilier Directia Relatii Publice si InformareCarmen Cimpeanu - Expert Directia Proceduri AchizitieMIRCEA OCTAVIAN CONSTANTINESCU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA ECONOMICAION FLOREA ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATEADRIAN IORDACHE ? DIRECTOR EXECUTIV - DIRECTIA JURIDICConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri: Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana Persoane juridice/fizice romane: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)Documentele sa fie valabile la data depunerii ofertei.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului /ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parteNota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Declarareamediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, Informatii privind situatia economico-financiara. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani/extras de bilant/raport de audit/documente din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente., Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica. Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Fisa privind experienta similara.Societatea sa faca dovada desfasurarii a minim un contract in care sa fi elaborat un studiu de analiza si planificare strategica, in beneficiul unei institutii publice, organizatii neguvernamentale sau partener transnational., Se vor anexa in copie lizibila cu mentiunea ?conf.cu orig.? urmatoarele: -copii ale ctr.sau ale pag.din ctr.din care sa rezulte partile contractante, ob.ctr., durata ctr., pretul ctr.precum si pag.finala cu semnaturi, precum si orice alte parti din ctr.pe care of.le considera relevante pt.demonstrarea exp.sale similare;
-recomandari din partea benef., Recomandarea trebuie sa contina cel putin: -modul de indeplinire a oblig.contractuale pe parcursul derularii ctr.;eventualele neconform.(care au condus la refaceri partiale sau totale), accidente tehnice (produse din vina exclusiva a contractantului) si receptii amanate sau respinse (din cauza nerespectarii cerintelor de calitate). Nota: -Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata. Daca din doc.anexate Form.8 rezulta ca of.nu si-a indepl.sau si-a indepl.in mod defectuos oblig.ctr. acesta va fi exclus din procedura de atrib.conf.art.181 lit.C1 din OG34/2006, Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului. Echipa de proiect trebuie sa aiba urmatoarele specializari: expert in geografie urbana, expert in sociologie si expert in securitate informatica.Se vor prezenta urmatoarele: - CV semnat si stampilat in original; CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ? Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele reavazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.Declaratie de disponibilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari impuse de acte normative ce se vor mentiona.Declaratie pe propria raspundere privind regulile si conditiile de munca conform legilor in vigoare, Nota: Ofertantului clasat pe primul loc va prezenta ulterior copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale/legitimatiilor. Atestatele/certificatele profesionale/legitimatiile, trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor., Informatii privind capacitatea profesionala.Inainte de semnarea Contractului, Executantul care a fost declarat castigator, va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca isi mentine personalul cheie care a fost declarat in oferta, pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari.?, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract. Personalul cheie se poate modifica pe parcursul derularii contractului in cazuri speciale doar cu acordul achizitorului cu respectarea cerintelor sus mentionate., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora insotita si de acordurile de subcontractare. Subcontractantii de specialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru care sunt atestati/autorizati., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Nota: - Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. - Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica (Formularul nr. 20) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. - Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) (Formularul nr.21) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand in acest sens Formularul nr. 1 Informatii privind asigurarea calitatii. Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a).Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (30 de puncte). b). Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P = [pretul minim ofertat/ pretul ofertat (n)] x punctajul maxim alocat [ 30 ].
Oferta tehnica
70
Descriere: 1. Modul in care ofert intel ob pr si rez asteptate - 30 puncte. Punct se va acorda avand in vedere modul de prez a asp esentiale pt obt rez asteptate ale ctr si atingerea ob acestuia insotite de comentarii relevante. Com de ev a of va analiza descrierea aspect esentiale pt obti rez asteptate ale ctr si atingerea ob acestuia.Ofert prez asp consid ca fiind esentiale pt obt rez asteptate ale ctr si atingerea ob acestuia, acoperind: Componenta de diagnoza pt mas sit curente, componenta de decizie ca baza pt fundam act viitoare si componenta de inf pub despre sit actuala a realiz ob PMB? 30 pct;; Ofert prez aspectele consid ca fiind esentiale pt obt rez asteptate ale ctr si atingerea ob acestuia, acoperind: Componenta de diagnoza pt mas sit curente si componenta de decizie ca baza pt fundam act viitoate ? 15 pct;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 09:41