Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de editare si tiparire - 4 titluri


Detaliu pentru invitatia numarul 355882
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL BUCOVINEI
Numar invitatie: 355882/19.11.2013
Denumire contract: Servicii de editare si tiparire - 4 titluri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BUCOVINEICod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Judet Suceava, Municipiul Suceava, Romania, cod postal: 720003
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Judet Suceava, Municipiul Suceava, Romania, cod postal: 720003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de editare si tiparire - 4 titluri
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de editare si tiparire, traducere si servicii conexe (legare si livrare) pentru: 1.Carte de specialitate ?SUCEAVA SACRA ? = 1.000 Exemplare2.Revista ?Suceava. ANUARUL MUZEULUI BUCOVINEI, XL, 2013? = 300 Exemplare3.Catalog ?SALONUL INTERNATIONAL DE ARTA FOTOGRAFICA BUCOVINA MILENIUL III, EDITIA a X-a, SUCEAVA - 2013? = 300 Exemplare4.Album ?SUCEAVA PERIFERIILOR. PIERDUTA, UITATA, NECUNOSCUTA.? = 500 Exemplare.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2.000 Lei echivalent alte valute la curs mediu BNR valabil pentru luna octombrie 2013(www.bnr.ro) , se va constitui cu o durata de valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: fie cu Scrisoare de garantie emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari, fie prin virament in contul autoritatii contractante IBAN: RO80TREZ5915006XXX000194 deschis la Trezoreria Suceava, CUI 4244628; fie prin depunere numerar la casieria Muzeului Bucovinei. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in urmatoarele situatii: a)Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de servicii in perioada de valabilitate aoferteic) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii.Garantia de participare se restituie conform prevederilor Art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor ce demonstreaza calitatea de IMM conf. Legii 346/2004, acestia pot constitui garantia de participare in procent de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma echivalenta cu 10% (5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor Art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original, se prezinta din partea ofertant individual/ofertanti asociati, inclusiv din partea terti sustinatori.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular 21, in original .4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR. 314/2010 ? Formular 20, in original.5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului emise de Autoritatea locala respectiv ANAF.Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Nota: Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care ofertantul se va raporta cu privire la Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazaute de Art. 691 sunt: Director general ? Constantin Emil Ursu; Director adjunct ? Dl. Mares Ioan si Dna Creanga Doina; Contabil sef ? Asica Leizeriuc; Jurist ? Aftanasie Tironeac; Comisie evaluare ? Sandu Dana, Ostafi Daniela, Gubernicu MihaelaNota: Formularul 21 se prezinta in original inclusiv din partea subcontractanti/terti sustinatori - declarati in cadrul ofertei.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In acest sens se prezinta din partea tertilor sustinatori, in original Formularele A si B.Referitor la cerintele privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si bugetul local - ofertantii pot prezenta o Declaratie pe propria raspundere conform Art. 11 alin. 4 din HG 925/2006 cu prezentarea ulterioara a documentelor, devenind incidente si prevederile Art. 9 alin (3) din Ordin ANRMAP 509/2011. Dovada inregistrarii ofertantuluiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator, care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice: autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care se prezinta initial Certificatul constator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pana la data semnarii contractului documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani cu mentionarea Numar/ Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire (contractant unic/subcontractant), perioadade derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica.Cerinta minima valorica: Servicii similare duse la bun sfarsit in cadrul unui maxim 2 contracte derulate in ultimii 3 ani a caror valoare sa fie de minim 100.000 Lei fara TVA echivalent 22.510, 35 Euro.In cazul contractelor incheiate in Euro transformarea in Lei se face la curs mediu anual BCE - RON/Euro astfel: Servicii duse la bun sfarsit inAnul 2010 - 1 Euro = 4, 2106 Lei; Anul 2011 - 1 Euro = 4, 2387 Lei; Anul 2012 - 1 Euro = 4, 4581 Lei, Anul 2013 - 1 Euro = 4, 4424 LeiIn cadrul contractelor incheiate in alte valute , transformarea se face intai in Euro la curs mediu anual BCE dupa care transformarea in Lei se face la cursul mai sus mentionat.Ultimii 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Ultimii 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formular C2 si Anexa insotite de documente justificative - Fisa privind experienta similara - Formular B 3.1 sau alte documente justificative precum: Contract de servicii- extrase cu informatii din contract / PV de receptie a serviciilor/ Certificat sau Document constatator sau orice altdocument de care dispune ofertantul si care prezinta informatii relevante pentru indeplinirea cerintei de calificare., b)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele de personal, persoana responsabila pentru indeplinirea contractului de servicii, responsabil control calitate, personal specializat (tipografi, culegator text, grafica computerizata, traducatorcertificat conform HG 1878/2005 si HG 90/2010, persoana specializata - verificare redactionala).Se prezinta Formular F - in orignal insotit de CV-uri si Certificari profesionale pentru responsabil contract, responsabil control calitate, tipografi, culegator text, grafica computerizata, redactor) si Certificare/Atestat pentru traducator romana - engleza., c)declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza (proprii sau atrase indiferent de forma) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Se va prezenta Formular E cu mentionarea detaliata a resurselor tehnice angajate inexecutia contractului., d)Declaratie privind subcontractantii ? Se va prezenta formular D si Anexacu mentionarea serviciilor prestate de subcontractant si a procentului dincontract.Se prezinta Formular D si Anexa.In cazul existentei subcontractantilor se va prezenta si Acordul de subcontractare., e)Declaratie pe propria raspundere referitor la faptul ca la intocmirea ofertei s-a tinut cont de respectarea legislatiei de mediu pe parcursul prestarii serviciilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer