Achizitie publica - Servicii de editare si tiparire - 4 titluri de catre/studii de specialitate
Detaliu pentru invitatia numarul 354160
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354160/26.09.2013
Denumire contract: Servicii de editare si tiparire - 4 titluri de catre/studii de specialitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL BUCOVINEICod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Mun. Suceava, Judetul Suceava, Romania, cod postal: 720003
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Mun. Suceava, Judetul Suceava, Romania, cod postal: 720003
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de editare si tiparire - 4 titluri de catre/studii de specialitate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii tipografice si servicii conexe, pentru urmatoarele Carti/Studii de specialitate: 1.Carte de specialitate ?Manastirea Probota ? arheologie si istorie ? = 300 Exemplare2.Carte de specialitate ?Mesajul eshastologic al spatiului liturgic crestin. Arhitectura si icoana in Moldova secolelor XV-XVI? = 1.000 Exemplare3.Carte de specialitate ?Fondul memorial-documentar Simion Florea Marian din Suceava. Istoric. Contributia la cultura romana? = 300 Exemplare4.Studiu de specialitate ?Cele dintai harti ale Bucovinei ? o retrospectiva necesara? = 300 exemplare.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 2.800 Lei echivalent Euro/alte valute la curs mediu BNR valabil pentru luna septembrie 2013 (www.bnr.ro) , se va constitui cu o durata de valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitate de constituire: fie cu Scrisoare de garantie emisa de catre o societate bancara sau societate de asigurari, fie cu OP in contul autoritatii contractante IBAN: RO80TREZ5915006XXX000194 deschis la Trezoreria Suceava, CUI 4244628; fie prin depunere numerar la casieria Muzeului Bucovinei. Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in urmatoarele situatii: a)Ofertantul revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)Ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului de servicii in perioada de valabilitate aoferteic) Ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii.d) Ofertantul se afla in situatia prevazuta de Art. 278/1 din OUG 34/2006 in acest caz suma ce urmeaza a fi retinuta se calculeaza conform prevederilor Art. 278/1 alin. 1 litera a) din OUG 34/2006.Garantia de participare se restituie conform prevederilor Art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor ce demonstreaza calitatea de IMM conf. Legii 346/2004, acestia pot constitui garantia de participare inprocent de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma echivalenta cu 10% (5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004) din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: intr-una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Restituirea garantiei de buna executie se face conform prevederilor Art.92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original, se prezinta din partea ofertant individual/ofertanti asociati, inclusiv din partea terti sustinatori.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular 21, in original .4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR. 314/2010 ? Formular 20, in original.5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului emise de Autoritatea locala respectiv ANAF.Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Nota: Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care ofertantul se va raporta cu privire la Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazaute de Art. 691 sunt: Director general ? Constantin Emil Ursu; Director adjunct ? Dl. Mares Ioan si Dna Creanga Doina; Contabil sef ? Asica Leizeriuc; Jurist ? Aftanasie Tironeac; Comisie evaluare ? Sandu Dana, Ostafi Daniela, Gubernicu MihaelaNota: Formularul 21 se prezinta in original inclusiv din partea subcontractanti/terti sustinatori - declarati in cadrul ofertei.Persoana care asigura sustinerea financiara/tehnica sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).In acest sens se prezinta din partea tertilor sustinatori, in originasl Formularele A si B. 1.Dovada inregistrarii ofertantuluiPentru persoane juridice romane: Certificat constatator, care sa contina informatii valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice: autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane fizice/juridice straine: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cayul in care se preyinta initial Certificatul constator in copie cu mentiunea "conform cu originalul", ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pana la data semnarii contractului documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani cu mentionarea Numar/ Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire (contractant unic/subcontractant), perioada de derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica.Cerinta minima valorica: Servicii similare duse la bun sfarsit in cadrul unui contract derulat in ultimii 3 ani a caror valoare sa fie de minim 140.000 Lei fara TVA echivalent31.270, 24 Euro.In cazul contractelor incheiate in Euro transformarea in Lei se face la curs mediu anual BCE - RON/Euro astfel: Servicii duse la bun sfarsit inAnul 2010 - 1 Euro = 4, 2106 Lei; Anul 2011 - 1 Euro = 4, 2387 Lei; Anul 2012 - 1 Euro = 4, 4581 Lei, Anul 2013 - 1 Euro = 4, 4084 LeiIn cadrul contractelor incheiate in alte valute , transformarea se face intai in Euro la curs mediu anual BCE dupa care transformarea in Lei se face la cursul mai sus mentionat.Ultimii 3 ani se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formular C2 si Anexa , Fisa privind experienta similara - Formular B 3.1.insotite de documente justificative - Certificat privind experienta similara - Formular B 3.2./Contract de servicii- extrase cu informatii din contract insotit de PV de receptie a serviciilor/Certificat/Document constatator sau orice alt document de care dispune ofertantul si care prezinta informatii relevante pentru indeplinirea cerintei de calificare., b)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele de personal, persoana responsabila pentru indeplinirea contractului de servicii, personal specializat (tipografi, culegator text, grafica computerizata, traducator autorizat).Se prezinta Formular F - in orignal., d)Declaratie privind subcontractantii ? Se va prezenta formular D si Anexa cu mentionarea serviciilor prestate de subcontractant si a procentului din contract, in cazul in care nu sunt subcontractanti se va mentiona ?Nu este cazul?.Se prezinta Formular D si Anexa., c)declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ? in original;Se va prezenta Formular E cu detalierea resurselor tehnice angajate in executia contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 16:05