Achizitie publica - Servicii de editare, tiparire si distributie materiale publicitare pentru proiectul ?Arta Gradinaritului Transfrontalier la Marea Neagra? MIS ETC CODE 697
Detaliu pentru invitatia numarul 356785
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356785/07.01.2014
Denumire contract: Servicii de editare, tiparire si distributie materiale publicitare pentru proiectul ?Arta Gradinaritului Transfrontalier la Marea Neagra? MIS ETC CODE 697
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300540, Adresa: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Telefon: 0241-735622, Fax: 0241-735314
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TECHIRGHIOL, STR.DOCTOR VICTOR CLIMESCU NR.24, Techirghiol, Romania, cod postal: 906100, telefon: +40 241735622, fax: +40 241735314, persoana de contact: AXAN MIOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Techirghiol, str.Dr.V.Climescu nr.24 Techirghiol, etaj, sala de sedinte a Consiliului Local.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de editare, tiparire si distributie materiale publicitare pentru proiectul ?Arta Gradinaritului Transfrontalier la Marea Neagra? MIS ETC CODE 697
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile solicitate trebuie sa priveasca editarea (conceperea, design-ul, machetarea) tiparirea si distributia de materiale publicitare constand in brosuri, pliante, CD-uri si afise, cu scopul de a asigura vizibilitatea si promovarea proiectului ?Arta Gradinaritului Transfrontalier la Marea Neagra? precum si a activitatilor si rezultatelor sale
II.1.6) CPV: 79824000-6 - Servicii de tiparire si de distributie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 362.9 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 607, 25 EURO, se va constitui in lei si va fi valabila cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru calculul GP in alta moneda decat euro se va utiliza cursul euro/leu sau alta valuta comunicat de BCE la data publicarii invitatiei de participare. Se va constitui in cf. cu prev. art. 86 alineat (1) HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv printr-un instrument de garantareemis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin virament bancar ( OPin contul RO28TREZ2365006XXX001024, cod fiscal 4300540, deschis la Trezoreria Eforie pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta). Optional, se poate utiliza Scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.4.Sub sanctiunea respingerii ofertei: - ofertantul va face dovada constituirii garan?iei de participare prin prezentarea documentului in original cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
- garantia trebuie sa fie constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire;
- conform art. 86 alin. 3 din HG 925/2006, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respective dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate;
- documentul reprezentand garantie de participare la procedura trebuie sa prevada clauza potrivit careia in cazul depunerii unei contestatii, in situatia in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea va retine contestatorului suma de 303, 63 EURO.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 din HG 925/2006, alin.(1)- (3), respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale cu respectarea prevederilor HG 1045/2011. Cuantumul garantiei va fi stabilit in lei iar echivalenta euro/lei va fi calculata la cursul inforeuro din luna semnarii contractului de prestari servicii (www.ec.europa.eu/budget/inforeuro/.) In cazul in care la data constituirii GBE nu se poate cunoaste cursul inforeuro din luna semnarii contractului, se va utiliza cursul inforeuro din luna anterioara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos.Informatii privind asociereaSe va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 16 Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia, daca este cazul.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 17) ? Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara deasociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se vaatasa o imputernicire pentru acesta.Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original.Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului/ofertantului asociat/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Incadrarea subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare, atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.12. Cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar de la nivelul inspectoratelor de politie judetene in a carui raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarileulterioare - completare Formular 5.22. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de administratia finantelor publice in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea in a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul.4.Cazier fiscal pentru persoana juridica, emis de directia generala a finantelor publice a judetului in a carui raza teritoriala operatoruleconomic isi are sediul.Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati.Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d)Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul 7 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica in cauza sunt: Primar ? Stan Viorel Adrian; viceprimar - Slincu Adriana; secretar - Parosanu Niculina; arhitect sef- Jifcu Marius Dorel; inspector financiar economic - Neacsu Ion; inspector financiar economic-Valeanu Viorel; inspector taxe si impozite- Stefan Mihai; referent achizitii publice ? Stoianof Alina; inspector achizitii publice - Cojocaru Elena; Sef Serviciu Administratie Publica Locala: Axan Mioara; consilier juridic - Chirea Lenuta; inspector relatii cu publicul - Luzinschi Stefania Romica; inspector evidenta populatiei: Irimia Iulia Gabriela; inspector urbanism ? Floarea Lucian; inspector urbanism- Dumitrache Camelia; Consiliul local - Abdula Edvin, Abdula Ersan, Andrei Razvan Alberto, Babanica Doina Marinela, Bogoi Dan, Constandin Florea, Constandin Iulian, Fenin Semat, Ismail Temugin, Mitrenga Anastasia, Picoiu Adrian Teodor, Pucichi Danut, Saileanu Marius, Soceanu Iulian Constantin.Nota: Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinireacerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualiisubcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;Cerinta nr. 1Respectarea prevederilor art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareVor fi declarate inacceptabile ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu sunt inregistrati in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesare prestraii serviciilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN rev. 2 cuprins in acesta. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierilor, certificatul constatator va fi depus de fiecare dintre membrii asocierii.In cazul persoanelor juridice/fizice straine se solicita: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa reiasa, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, informatii privind sediu, persoane imputernicite, administrator, faptul ca operatorul economic are cuprinse si este autorizat in domeniile de activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele in alta limba vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ori ofertantul, ori membrii asocierii de operatori economici impreuna, ori un singur tert sustinatortrebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal /asociat/subcontractant, unul sau mai multe contracte? avand ca obiect servicii similare serviciilor ce fac obiectul contractului supus achizitiei (servicii de editare, servicii de tiparire, distributie, servicii de concepere, servicii de design sau machetare diverse materiale de promovare, publicitare, tiparituri) in valoare cumulata de min. 30000 euro, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor depune : - Formularul 10 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- Formular 11- Detalierea contractelor incluse in Formularul 10- lista contractelor de servicii prestate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii (ex: contract(e)/ procese-verbale de receptie a serviciilor prestate, procese verbale de acceptanta, document constatator, etc) va indica beneficiarii, valoarea, perioada de prestare si daca serviciile au fost duse la bun sfarsit;In situatia in care experienta specifica a fost dobandita in calitate de subcontractant/asociat se vor prezenta certificate/documente doveditoare care atesta indeplinirea cerintei privind experienta similara precum si valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant (ex: contractul de subcontractare/asociere, etc.)In situatia depunerii unei oferte sustinuta de un tert, experientasimilara va fi indeplinita in totalitate de tertul sustinator., Resurse umane: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna/impreuna cu tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa faca dovada ca dispune de personal ce are capacitatea profesionala de a duce la bun sfarsit sarcinile ce fac obiectul contractului de achizitie.Se vor depune: - Formularul 12 - Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului ?echipa tehnica;
- CV-ul persoanelor implicate in derularea contractului de servicii, cu semnatura persoanei in original din care sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului- Contract de munca/ colaborarea/ prestari servicii pentru persoanele implicate in derularea contractului sau angajament de participare Formular 13 (pentru persoanele care nu sunt angajate sau nu au colaborare cu ofertantul);, Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilordeclarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante inacest sens.Daca ofertantul are subcontractanti, se vor depune: - Declaratie completata privind subcontractantii (Formularul 15 ), in original;
- Acord de subcontractare ? acord preliminar de subcontractare cu partea din contract ce se subcontracteaza, datele subcontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare, in original;Nota: In cadrul aceleiasi oferte/proceduri un operator economic poate indeplini in acelasi timp calitatea de subcontractant cat si pe cea de tert sustinator, prin prezentarea de documente edificatoare in acest sens., OptionalCapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilorjuridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocandsi sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul nr.14 cu anexe), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare ? experienta similara, angajamentul ferm prezentat de candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.01.2014 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2014 15:18