Achizitie publica - Servicii de efectuare a curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces, curti, garaj etc.; transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop; spalare si curatare p
Detaliu pentru invitatia numarul 351961
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351961/02.08.2013
Denumire contract: Servicii de efectuare a curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces, curti, garaj etc.; transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop; spalare si curatare periodica fatade vitrate, pardoseli din PVC, covoare si mochete
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMONITORUL OFICIAL R.A.Cod fiscal: RO427282, Adresa: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 318.51.20, Fax: 318.51.09
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 012329, telefon: +40 213185120, fax: +40 213185109, persoana de contact: Bogdan Istudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Tipografie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de efectuare a curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces, curti, garaj etc.; transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop; spalare si curatare periodica fatade vitrate, pardoseli din PVC, covoare si mochete
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala contractuala estimata este de 43.560 EUR (fara TVA), echivalent a 195.884, 96 lei la cursul valutar de 1 EUR = 4, 4969 lei (cursul BNR valabil in data de 12.Iunie.2013).Valoarea totala a contractului include toate cheltuielile pentru ?Servicii de efectuare a curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces, curti, garaj etc.; transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop; spalare si curatare periodica fatade vitrate, pardoseli din PVC, covoare si mochete?, cu respectarea tuturor condi?iilor minimale prevazute in cadrul caietului de sarcini.1. Autoritatea contractanta isi propune incheierea unui contract de prestare servicii de curatenie pe o perioada de un an ?Servicii de efectuare a curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces, curti, garaj etc.; transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop; spalare si curatare periodica fatade vitrate, pardoseli din PVC, covoare si mochete? (cod CPV 90910000-9, servicii de curatenie), incepand cu data de 01.09.2013, pentru urmatoarele activitati: a) Efectuarea curateniei in birouri, spatii de circulatie interioara, cai de acces si curti, garaj etc., transportarea si depozitarea deseurilor menajere, din plastic si hartie la containerele special prevazute in acest scop (6.947 mp);b) Curatarea, tratarea si protejarea pardoselilor din PVC cu lacuri speciale, care cuprinde urmatoarele operatiuni principale (2.987 mp): - aspirarea si maturarea suprafetelor, - aplicarea agentului de spalare si decapare, - aplicarea in trei straturi a lacului de protectie.c) Spalarea si curatarea cu detergenti speciali a mochetelor si covoarelor (664 mp);d) Curatarea si spalarea exterioara cu detergenti speciali a ferestrelor si fatadelor vitrate (cortina) (1.511 mp);e) Consumabilele necesare func?ionarii grupurilor sanitare, altele decat cele necesare efectuarii opera?iilor de cura?enie, conform pct. a), men?ionat mai sus.2. Serviciile ce fac obiectul contractului se presteaza la urmatoarele locatii ale R.A. Monitorul Oficial: - Str. Parcului nr. 65, sector 1, Bucuresti , - Str. Parcului nr. 67-71, sector 1, Bucure?ti, - Sos. Panduri nr. 1, sector 5, Bucuresti.
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 43, 560 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui de catre operatorul economic ofertant prin virament bancar (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta in documenta?ia de atribuire.Garantia de participare se va constitui in LEI (in cazul ofertantilor persoane juridice romane) sau in EUR (in cazul ofertantilor persoane juridice straine) si va fi in cuantum de 2 % din valoarea estimata a contractului, fara TVA (deci garantia de participare va avea valoarea de 871, 20 euro sau echivalentul in lei la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Garantia de participare va fi valabila cel putin 120 de zile de la data limita stabilita in vederea depunerii ofertelor.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din Formularul nr. 11.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar (ordin de plata), ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca. Plata se va efectua in contul RA Monitorul Oficial, IBAN RO55RNCB0082006711100001 deschis la Banca Comerciala Romana, Sucursala Unirea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, documentul de constituire a garantiei de participare nu va prevede existenta unor fransize si nu va prevede conditii de modificare a valorii garantiei de buna executie pe parcursul derularii contractului. De asemenea, in cazul aparitiei platii unor despagubiri, contractantul are obligatia de a proceda imediat la reintregirea politei de asigurare.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico ?financiara;? capacitatea tehnica si profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica, - informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii, - standarde de asigurare a calitatii;? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare;? in cazul asocierii se transmite o singura propunere tehnica si o singura propunere financiara.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului 9 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.In cazul in care mai mul?i operatori economici se asociaza cu scopul de a depune oferta comuna se va prezenta Acordul de asociere (Formularul 9), in care trebuie sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului.Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea FormulareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Director general Adriana Costescu-Director Directia tehnica Gheorghe Toma-Director economic Violeta Basulescu-Inginer sef mecanice Cristian Ududoiu-Sef serviciu administrativ Florin Macrea-Sef oficiu juridic Roxana Vasiliu-Sef serviciu Resurse Umane Daniela Mierloiu-Responsabil SSM, Sorin Simion-Sef serviciu achizi?ii Bogdan Istudor-Sef birou achizi?ii publice Bogdan Du?a-Birou achizi?ii publice Cristina-Alice CraiuModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.sauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.saucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana. Cerin?a nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul se va depune in copie ?conform cu originalul? (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana si va fi valabil la data depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2012 ? 4, 4560 lei/EURAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxNota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Modalitatea de indeplinire: Se va completa si depune, in original, Formularul B1 din Sectiunea FormularePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand denumirea serviciilor, codul CPV, beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati), pretul contractului, perioada de derulare a contractului.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12E din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa., Cerinta nr. 2Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar-dintre cei mentionati in lista principalelor prestari de servicii similare.Modalitatea de indeplinire: Documentele vor fi prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, Cerinta nr. 3Declara?ie referitoare la instala?iile, utilajele, echipamentele tehnice ?i materialele de cura?are de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12H din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa sa., Cerin?a nr. 4Declara?ie privindefectivul mediu anual al personalului angajat ?i al cadrelor de conducere precum ?i ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizi?ie publica.Modalitatea de indeplinireSe va completa si depune, in original, Formularul 12I din Sectiunea Formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 13:22