Achizitie publica - Servicii de efectuare si interpretare a analizelor pentru apele reziduale din societatile comerciale textile (pe faze tehnologice de finisare) din cadrul Parcului tehnologic si Industrial Giurgiu Nord SA precum si a apelor reziduale din statia de epura
Detaliu pentru invitatia numarul 319701
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319701/26.01.2012
Denumire contract: Servicii de efectuare si interpretare a analizelor pentru apele reziduale din societatilecomerciale textile (pe fazetehnologice de finisare) din cadrul Parcului tehnologic si Industrial Giurgiu Nord SA precum si a apelor reziduale dinstatia de epurare a parcului si din IMM-uri textile din zona Ruse, conform legislatiei romane si europene in vigoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie BucurestiCod fiscal: RO 9311329, Adresa: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Bucuresti, Telefon: 0213404928, Fax: 0213405515
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030508, telefon: +40 213404928, fax: +40 213405515, Etaj 1, SecretariatPersoana de contract: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030508, telefon: +40 213404928, fax: +40 213405515, Etaj 1, Sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de efectuare si interpretare a analizelor pentru apele reziduale din societatilecomerciale textile (pe fazetehnologice de finisare) din cadrul Parcului tehnologic si Industrial Giurgiu Nord SA precum si a apelor reziduale dinstatia de epurare a parcului si din IMM-uri textile din zona Ruse, conform legislatiei romane si europene in vigoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Analize: -priv. calitatea apelor de alim. a proceselor tehnologice-priv. calitatea apelor reziduale pe fazeleproceselor tehnologice de finisare textila-priv. apele reziduale inainte si dupa epurare din statiile de epurare-conform HG 1038/2010)-a namolului rezultat de la statia de epurare
II.1.6) CPV: 90733100-5 - Servicii de monitorizare sau control al poluarii apelor de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare :2000 lei-In cazul in care ofertantul se incadreaza in Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, i se va retine acestuia, din garantia de participare, 1% din valoarea estimata a contractului.Modul de constituire a garantiei de participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara de participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara se va depune in original si recomandam ca aceasta sa fie eliberata de o banca cu sediul in Romania;sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO25RNCB0074029214420001 deschis la Banca Comerciala Romana (BCR) ? Sucursala Sector 3;sau- Numerar depus la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: 08.00 ? 14.00);Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie : Completare formular12A- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie : Completare formular12C- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOUG 34/2006 - Cerinta obligatorie : Completare formular12B- Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata si modificata - Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura- Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? - CompletareformularCERPersoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Carmen Pyerina Ghituleasa - Director General I.N.C.D.T.P. Bucuresti-Pricop Floarea - Manager de Proiect-Sorina Pestritu - Director Economic - Persoane juridice /fizice romane - Cerinta obligatorie : Prezentarea Certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") .Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si va atesta faptul ca : domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata- Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie : prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"). Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si va atesta faptul ca : domeniul de activitate al ofertantuluicorespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a).Fisa de informatii generale.Se solicita prezentarea informatiilor generale actualizate privind ofertantul, din care sa rezulte capacitatea ofertantului de a sustine contractul de servicii, prin completarea Formularului 12Fb).Bilantul contabil.Se solicita prezentarea Bilantului contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organul fiscal teritorial in cazul in care publicarea acestui bilant este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul si/sau , dupa caz, scrisori de bonitate din partea bancilor, auditul financiar emis de persoane autorizate, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Se prezinta in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de o persoana autorizata din partea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Laboratoarele care efectueaza analizele sa fie acreditate RENAR ( Asociatia de Acreditare din Romania) pe domeniul analizelor de calitate a apelor uzate sau pentru laboratoarele din afara tarii, acestea sa fie acreditate de catre un organism de acreditare care sa fie semnatar al urmatoarelor tipuri de acorduri : -la nivel european al EA-MLA (European cooperation for Acreditation ? Multilateral Agreement)-la nivel international al IAF ?MLA (International Accreditation Forum ? Multilateral Agreement) respectiv ILAC ? MRA (International Laboratory Accreditation Cooperation ?Multilateral Recognition Arrangement)Se va prezenta pentru laboratorul care efectueaza analizele in copie certificatul de acreditare (inclusiv anexa la acesta) pentru domeniul solicitat in caietul de sarcini.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2012 10:34