Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a planului urbanistic general al comunei Rosia Montana si a regulamentului local aferent


Detaliu pentru invitatia numarul 335142
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ROSIA MONTANA
Numar invitatie: 335142/10.09.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a planului urbanistic general al comunei Rosia Montana si a regulamentului local aferent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ROSIA MONTANACod fiscal: 4562290, Adresa: SAT.ROSIA MONTANA, NR.184, Rosia Montana, Telefon: 0258783101, Fax: 0258783102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Alba, comuna Rosia Montana, Strada Principala nr. 184, Romania, cod postal: 517615, telefon: +40 0258783101, fax: +40 0258783102, persoana de contact: d-nul primar Eugen Furdui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Rosia Montana, Str. Principala nr. 184, comuna Rosia Montana, Romania, cod postal: 517615, telefon: +40 0258783101, fax: +40 0258783102, persoana de contact: d-nul primar Eugen Furdui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a planului urbanistic general al comunei Rosia Montana si a regulamentului local aferent
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii privind elaborarea Planului Urbanistic General al comunei Rosia Montana si a Regulamentului Local aferent
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 840 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru participarea la procedura de atribuire ofertantii vor constitui in favoarea autoritatii contractante o garantie de participare la procedura de atribuire, in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului, adica in cuantum de 1.696 lei.Garantia de participare trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu durata de valabilitate a ofertei, respectiv60 de zile calendaristice, dupa data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita prin oricare din modalitatile urmatoare: (i) instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care va fi prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute mai sus; sau (ii) prin virament (ordin de plata) in contul autoritatii contractantenr.RO60TREZ0065006XXX001322, CUI 4562290 deschis la Trezoreria Campeni, confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare are obligatia sa constituie la semnarea contractului de achizitie publica o garantie de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui, conform art. 90 alin (1) din H.G. nr. 925/2006, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia va fi irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevedea ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a autoritatii contractante, pe baza declaratiei acesteia cu privire la culpa persoanei garantate, potrivit art. 86 alin (2) si alin (3) lit. b) din H.G. nr. 925/2006. Garantia va fi valabila pe intreaga durata a contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii persoane fizice sau juridice, romane sau straine, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, incheiata in forma autentica, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul 1 (in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In cazul asocierilor, Formularul 1 trebuie prezentat pentru fiecare membru al asocierii ? persoana fizica sau juridica.Ofertantii persoane fizice sau juridice, romane sau straine, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) sau d) din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul 1 (in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In cazul asocierilor, declaratia mai sus indicata trebuie prezentata pentru fiecare membru al asocierii ? persoana fizica sau juridica.Ofertantii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta ? Formularul 2 (in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Ofertantii vor prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 - Formularul 3 (in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractanti, respectiv de tertii sustinatori, daca este cazul.Autoritatea contractanta declara ca urmatoarele persoane au functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire. Persoana responsabila cu derularea programului de achizitii publice este Balea Dana Adelina.Comisia de evaluare: Toma Daniela, Lazar Adriana Alina.Membrii Consiliul Local: Bar Ioan, Bartha Lucian, Berindei Ioan, Boncutiu Cristinel Florin, Botar Valentin Ionel, Burian Toma, Felea Ovidiu, Iancu Ioan Marius, Morariu Vasile, Napau Aurel, Rus Valentin. Ofertantii persoane juridice, romane sau straine, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere - Formularul 4 (in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cuprinzand informatii despre ofertant.Ofertantii persoane juridice, romane sau straine, vor prezenta certificatul constatator emis de Registrul Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, care trebuie sa cuprinda ?activitati de arhitectura? (cod CAEN 7111) sau ?activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea? (cod CAEN 7112) conform clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, editia revizuita; in cazul persoanelor juridice straine, vor fi prezentate documente echivalente, emise de autoritatile competente din statele de origine (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fiecare ofertant persoana juridica va face dovada situatiei sale economice si financiare, respectiv a indeplinirii urmatoarei cerinte: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (fara a se lua in considerare anul in curs) sa fie cel putin 169.680 lei.Convertirea in lei, daca este cazul, se va face la un curs mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Coordonatorul lucrarii trebuie sa aiba dreptul de semnatura pentru coordonarea elaborarii PUG si RLU aferente pentru comune (simbolul D3 sau echiv) eliberat de R.U.R., Experienta similara si capacitatea profesionala: lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand o descriere a obiectului fiecarui contract, a valorii contractelor, indicarea perioadei de prestare a serviciilor, beneficiari;o recomandare din partea beneficiarului unui contract din lista serviciilor prestate, Ofertantii dispun de personalul necesar pentru realizarea serviciilor, iar personalul are experienta necesara pentru indeplinirea contractului, Echipa insarcinata cu indeplinirea contractului va fi constituita in mod obligatoriu dintr-un colectiv interdisciplinar, avand in componenta: cel putin 2 membri specialisti inscrisi in R.U.R., cu drept de semnatura obligatoriu pentru simbolul D3 sau echiv; un coordonator al lucrarii, specialist cu drept de semnatura in coordonarea elaborarii de PUG si RLU de comune, simbol D3 sau echiv, inscris in R.U.R.; cel putin un membru specialist/expert in domeniul protejarii monumentelor istorice atestat de catre M.C.P.N.; cel putin un specialist in domeniul istoriei, inscris in R.U.R. avand drept de semnatura pentru categoria ?studii de istorie urbana? (simbolul G5 sau echiv); cel putin un specialist in arheologie atestat de catre M.C.P.N.; cel putin un specialist in geodezie/cadastru, cu experienta profesionala, atestat de A.N.C.P.I. sau de O.C.P.I., Detinerea dotarilor tehnice necesare (inclusiv licentele de utilizare a programelor informatice), Persoana fizica cu rolul de coordonator al lucrarii sa fie angajata cu CIM la entitatea elaboratoare sau angajamentul sau de participare sa fi fost obtinut de catre ofertant Respectarea standardelor ISO 9001:2008 si ISO 14001:005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Ofertantul care propune cel mai mic pret, va primi 70 de pct.Ceilalti vor primi pct dupa urmat.formula: P(p)=P(min)/P(o)X70unde: P(p)=punctajul fiecarui participant pentru factorul de evaluare?pret?;P(min)=cel mai mic pret oferit;P(o)=pretul oferit de fiecare participant
Cel mai scurt termen de finalizare
30
Descriere: Termenul maxim de executie acceptat: 165 de zile calendaristice.Termenul minim realist de executie: 135 de zile calendaristice.Ofertantul care propune termenul de finalizare cel mai mic, cu respectarea termenului maxim si a celui minim acceptat, va primi 30 de puncte. Ceilalti vor primi puncte dupa urmatoarea formula: T(p)=T(min)/T(o)X30, unde: T(p)=punctajul fiecarui participant pentru factorul de evaluare ?termen de finalizare?; T(min)= cel mai scurt termen de finalizare propus; T(o)= termenul de finalizare propus de fiecare participant.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine online de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.09.2012 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer