Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ELABORARE A PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL ORASULUI ABRUD SI REGULAMENTUL LOCAL AFERENT


Detaliu pentru invitatia numarul 335356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL ABRUD
Numar invitatie: 335356/13.09.2012
Denumire contract: SERVICII DE ELABORARE A PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL ORASULUI ABRUD SI REGULAMENTUL LOCAL AFERENT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ABRUDCod fiscal: 4905592, Adresa: PIATA EROILOR, NR. 1, Abrud, Telefon: +40 258780519, Fax: +40 258780265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA EROILOR, NR. 1, Abrud, Romania, cod postal: 515100, telefon: +40 0258780519, fax: +40 0258780265, persoana de contact: SIMINA NICOLAE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ABRUD, PIATA EROILOR, NR.1, JUD.ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ELABORARE A PLANULUI URBANISTIC GENERAL AL ORASULUI ABRUD SI REGULAMENTUL LOCAL AFERENT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii privind elaborarea Planului Urbanistic General al orasului Abrud si a Regulamentului Local de Urbanism aferent
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 333 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului, adica in valoare de 1.726, 66 lei, care trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu durata de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile calendaristice, dupa data depunerii ofertelor. Garantia de participare va fi constituita prin oricare din modalitatile urmatoare: (i) instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus (original); (ii) prin virament (ordin de plata) in contul autoritatii contractantenr.RO89TREZ0085006XXX000191 deschis la Trezoreria Campeni, confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator are obligatia sa constituie la semnarea contractului o garantie de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui, conf. art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va fi anexa la contract si va fi valabila pe intreaga durata a contractului. Garantia va fi irevocabila, iar instrumentul de garantare va prevedea ca plata garantiei se va executa in conditiile art.91 din HG nr. 925/2006.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritate in termen de 14 zile de la aprobarea Planului Urbanistic General si a Regulamentului Local aferent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii pers fiz/jur, romane sau straine, vor prez o declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prev art 180, 181 a), c1) sau d) OUG 34/2006 (Formular1-original, copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul?). In cazul asocierilor, declaratia mai sus mentionata trebuie prezentata pentru fiecare membru al asocierii ? persoana fiz/jur.Ofertantii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta(Formular2-original, copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul?).Ofertantii vor prez o declaratie privind neincadrarea in prev art 691 OUG 34/2006(Formular3-original, copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul?).Aceasta declaratie va fi prezentata si de subcontractanti, respectiv de tertii sustinatori, daca este cazul.Autoritatea contractata declara ca urmatoarele pers au functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proced de atribuire, respectiv aproba/semneaza doc emise in legatura sau ptr proced de atrib.Pers responsonsabila cu derularea progamului de achizitii publice este SIMINA NICOLAE ? PRIMAR, FELEA AUGUSTA-CONTABIL, Plesa Virginia ?RESPONSABIL ACHIZITII.FURDUI SORINA - CONSILIER JURIDIC, VATCA DANIEL - ARHITEC SEF, NARITA ADRIAN PETRU - CONSILIER LOCAL, NEMES DAN IOAN - CONSILIER LOCAL, AVRAM NARCIS ROMEO- CONSILIER LOCAL, BENDEA DUMITRU ADRIAN - CONSILIER LOCAL, BARLEA VICTOR-CONSILIER LOCAL, CIOFLICA NICOLAE-CONSILIER LOCAL, DAVID IULIA CRISTINA - CONSILIER LOCAL, DAVID STEFAN - CONSILIER LOCAL, LAZAR DANIEL MIHAI-CONSILIER LOCAL, LORINT SULUTIU STEFAN - CONSILIER LOCAL, MATEI IOAN - CONSILIER LOCAL, ONET CAMELIA - CONSILIER LOCAL, PASCA DOREL GHEORGHE - CONSILIER LOCAL, PAVEL NICOLAE VICTOR- CONSILIER LOCAL, SCROB EMILIA - CONSILIER LOCAL. Ofertantii pers juridice, romane/straine, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere cuprinzand informatii despre ofertant(Formular4-original, copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul?).Ofertantii pers juridice, romane/straine, vor prezenta certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului, care trebuie sa cuprinda ?activitati de arhitectura?(CAEN 7111) sau ?activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea?(CAEN 7112) conf clasif activitatilor din econ. nationala?CAEN, editia revizuita conform Hotararii nr.101/2010- anexa nr.1, publicata in M.O.f. nr.577/2010; in cazul pers jur straine, vor fi prez documente echiv, emise de aut. competente din statele de origine?original/copie legalizata/copie lizibila?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul persoana juridica va dovedi situatia economica-financiara : cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (exclusiv 2012) sa fie cel putin 172666 lei.Convertirea in lei se va face la un curs mediu BNR pentru anul respectiv.Ofertantii pers fiz(romane/straine)vor prez o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca situatia financiara le permite sa realizeze integral serviciile de elaborare fara a fi necesara efectuarea de autoritate a vreunei plati anterior finalizarii serviciilor(original)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Persoana fizica ce va actiona drept coordonator al serviciilor de elaborare a documentatiilor de urbanism sa fie angajata cu CIM la entitatea elaboratoare sau angajamentul sau de participare sa fi fost obtinut de catre ofertant, Experienta similara si capacitatea profesionala lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani si o recomandare din partea unui beneficiar din lista., Ofertantii dispun de personalul necesar pentru realizarea serviciilor, iar personalul are experienta necesara pentru indeplinirea contractuluideclaratie pe proprie raspundere, cu privire la personal., Calificarea personaluluiEchipa insarcinata cu indepl contr va fi constit obligatoriu din: 2 specialisti RUR, simbol D3 sau echiv;1 coordonator al lucrarii, specialist RUR, simbol D3 sau echiv;1 specialist/expert MCPN in domeniul protejarii monumentelor istorice;1 specialist RUR in domeniul istoriei, simbol G5 sau echiv; 1 specialist MCPN in arheologie;1 specialist ANCPI sau OCPI in geodezie/cadastru, cu experienta profesionala, Disponibilitatea de a indeplini contractul-declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, a persoanelor implicate, Detinerea dotarilor tehnice necesare (inclusiv licentele de utilizare a programelor informatice)- declaratie pe proprie raspundere priv disponibilitatea dotarilor tehnice Respectarea standardelor ISO 9001:2008 si ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, PRIMARIA ABRUD, CAM.16
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer