Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Cimpuri


Detaliu pentru invitatia numarul 321135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CIMPURI
Numar invitatie: 321135/02.03.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Cimpuri, judetul Vrancea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIMPURICod fiscal: 4718128, Adresa: SAT CIMPURI, COMUNA CIMPURI, JUDETUL VRANCEA, Campuri, Telefon: 0237/670, 111, Fax: 0237/670, 003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT CIMPURI, COMUNA CIMPURI, JUDETUL VRANCEA, Campuri, Romania, cod postal: 627060, telefon: +40 237670111, fax: +40 237670003, persoana de contact: Primaria Cimpuri, judetul Vrancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Cimpuri, judetul Vrancea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Sistem public centralizat de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Cimpuri, judetul Vrancea?.Specificatia completa a serviciilor solicitate se regaseste la Sectiunea II Caiet de sarcini a prezentei documentatii de atribuire
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 507, 898 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 10.157, 96 lei..-Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.-Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar in contul RO92TREZ694500220X000649 deschis la Trezoreria Panciu ; sau-prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul 16 din Sectiunea III Formulare; sau-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Atentie: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge ca nefondata contestatia (suma retinuta calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 5.078, 98 lei).
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA, si se va constitui in lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.-Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa depaseasca cu 14 zile perioada de valabilitate a contractului.-Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conform Formularului 19 din Sectiunea III Formulare) sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest din urma caz fiind aplicabile prevederile art. 90 alin. (3) din HG 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045/2011).-Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 -Completare Formular 1 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus dinprocedura de atribuire a contractului de servicii.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.2.Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -Pentru persoane romane: -Completare Formular 2 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuire a contractului de servicii.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa plata obligatiilor exigibile pentru luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, atat pentru sediul social cat si pentru punctele de lucru implicate in contract.Pentru persoane straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular 2 din Sectiunea III Formulare) si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa plata obligatiilor exigibile in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3.Declararea calitatii de participant la procedura -Completare Formular 3 din Sectiunea III Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura. In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are obligatia depunerii acestei declaratii.4.Ofertantul participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta -Completare Formular 4 din Sectiunea III Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.5.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - Completare Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are, la randul sau, obligatia depunerii acestei declaratii.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sus?inere, tertul sustinator va prezenta Formularul 5 completat 1. Ofertantul are capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractuluiPentru persoane romane: -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: -Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente., -Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei (1), -Cifra de afaceri globala medie anuala in ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 1.000.000 lei (2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul a prestat servicii similare ? proiectare sisteme de canalizare si statii de epurare ? in valoare de minim 450.000 lei, nivel valoric indeplinit prin prezentarea a cel mult 2 contracte.-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (1), - Ofertantul a prestat servicii similare ? proiectare sisteme de canalizare si statii de epurare ? in valoare de minim 450.000 lei, nivel valoric indeplinit prin prezentarea a cel mult 2 contracte.-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(2), - Ofertantul a prestat servicii similare ? proiectare sisteme de canalizare si statii de epurare ? in valoare de minim 450.000 lei, nivel valoric indeplinit prin prezentarea a cel mult 2 contracte.-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (3), Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin trei specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole (continuare), Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin trei specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole (continuare), Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin trei specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole, Informatii despre subcontractanti -daca este cazul, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte;b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin (n) = (pret minim/pret n) x 60, unde Pfin (n) = punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit. a), pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a) (exprimat in lei); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit. a) (exprimat in lei).Preturile care se compara sunt preturile totale in lei prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor, exclusiv TVA
Perioada de proiectare (Pp)
5
Descriere: : Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de proiectare? se acorda astfel: a) pentru un numar mai mic sau egal cu 20 de zile calendaristice alocate prestarii serviciilor de proiectare se va acorda punctajul maxim de 5 puncte;b) pentru alt numar de zile calendaristice mai mare de 20 de zile, punctajul se acorda astfel: Pp (n) = (20 zile/N zile n) x 5, unde: P (n) - reprezinta punctajul pentru oferta cu durata de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 20 de zile;N zile n ? numarul de zile alocat prestarii serviciilor pentru oferta n (exprimat in zile).Atentie: Perioada de prestare a serviciilor se va exprima in zile calendaristice. Termenul limita de prestare a serviciilor este de 45 zile calendaristice; nu se accepta oferte cu termen de prestare a serviciilor mai mari de aceasta perioda sau exprimat altfel decat in zile calendaristice.
Gradul de epurare a efluentului uzat evacuat (Ges)
12
Descriere: Pt. fiec. param. calit. prev. in TABEL GRAD DE EPURARE A EFLUENTULUI UZAT EVACUAT din CS se aloca 1 punct.Punctajul pt fiec. param. se acorda astfel: a)pt. cea mai scazuta dintre val. gr. de epurare aferent fiecarui param. se acorda max. 1 punct; b) pt o val. mai mare decat cea prev. la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pari (n ) = (val. min./val. n) x 1, unde Pari (n ) = punctajul pt parametruli obt. de of. care cont.o val. mai mare decat val. prez. la lit. a), val. min. = val. cea mai scazuta pt care se acorda pctaj max., conf. lit. a) ;val. n = val. prez., alta decat cea de la lit. a). Punctajul se calc. prin insumarea punctajelor obt. pt. fiec. dintre cei 12 parametri: Ges (n) = Suma Pari (n ). Val. pt fiec. dintre parametrii care det. gr. de epurare, sunt cele prez. in cadrul prop. teh. a fiec. ofert. prin compl. tab. prez. (coloana 6).Calc. param. se face in functie de perfm. tehn. ale viitoarei statii de epurare mecano-biologica, la un debit calc. in functie de nr. de loc.
Cheltuieli anuale de operare (Caop)
23
Descriere: : a)pt cea mai scazuta dintre val. chelt. anuale de operare se ac. punctajul max de 23 puncte; b)pt o val. mai mare decat cea prev. la lit. a) se acorda punctaj astfel: Caop (n )=(val. minima/val. n) x23, unde Caop (n )=punctajul pt fact. de ev. ?Chelt. anuale de operare? pt. oferta care cont. o val. mai mare decat val. prez. la lit. a);valoare min =val. cea mai scazuta pt care se acorda punctaj max, conf. lit. a)(expr. in lei); val. n =val. prez., alta decat cea de la lit. a). Chelt. anuale care se compara sunt cele care se vor prez. in cadrul prop. teh. a fiecarui ofert. Chelt. anuale vor include: -costul energiei electrice pt funct. statiei de epurare; acesta se va calcula si prez. de fiecare ofert. pe baza puterilor instalate precum si a timpilor de functi. pt. asig. proc.tehnologic pt un an de expl. conf. cartii tehnice;
-costul aferent salariilor personalului necesar pt expl. si funct. statiei de epurare; si -costul aferent operatiunilor de mentenanta, intretinere, piese de schimb
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer