Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, comuna Gheraseni, judetul Buzau?


Detaliu pentru invitatia numarul 321632
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Gheraseni (Primaria comunei Gheraseni)
Numar invitatie: 321632/09.03.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, comuna Gheraseni, judetul Buzau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gheraseni (Primaria comunei Gheraseni)Cod fiscal: 4234098, Adresa: comuna Gheraseni, judetul Buzau, Gheraseni, Telefon: 0238/583190, Fax: 0238/583331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Gheraseni, judetul Buzau, Gheraseni, Romania, cod postal: 127245, telefon: +40 0238/583331, fax: +40 0238/583190, persoana de contact: Primaria Comunei GheraseniSEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, comuna Gheraseni, judetul Buzau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, comuna Gheraseni, judetul Buzau?.Specificatia completa a serviciilor solicitate se regaseste la Sectiunea II Caiet de sarcini a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 261, 567 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 5231, 34 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMM sau a grupului de operatori economici format exclusiv din operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, care depun oferta in asociere, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul/operatorii economici din cadrul asocierii va/vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.-Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Modul de constituire a garantiei de participare: o prin virament bancar in contul RO70TREZ16624510220XXXXX deschis la Trezoreria Buzau; sauo prin Scrisoare de garantie emisa in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara va avea formatul prezentat in Formularul 16 din Sectiunea III Formulare; sauo printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original;Atentie: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.Suma retinuta calculata conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 2615, 67 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA, si se va constitui in lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa depaseasca cu 14 zile perioada de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conform Formularului 19 din Sectiunea III Formulare) sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest din urma caz fiind aplicabile prevederile art. 90 alin. (3) dinHG nr. 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045/2011).Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 - Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 1 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus dinprocedura de atribuire a contractului de servicii.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Cerinta 2 - Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Pentru persoane romane: -Completare Formular 2 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006. In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuire a contractului de servicii.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat autoritatile competente din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, atat pentru sediul social cat si pentru punctele de lucru implicate in contract.Pentru persoane straine: Operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2 din Sectiunea III Formulare) si certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romanaIn cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Nota: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta 3 - Declararea calitatii de participant la procedura- Completare Formular 3 din Sectiunea III Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are obligatia depunerii acestei declaratii.Cerinta 4 - Ofertantul participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta-Completare Formular 4 din Sectiunea III Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Cerinta 5 - Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Completare Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are, la randul sau, obligatia depunerii acestei declaratii.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere, tertul sustinator va prezenta Formularul 5 completat. Cerinta 1 - Ofertantul are capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractului-Pentru persoane romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Cifra de afaceri globala medie anuala iu ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 500.000 lei, Cerinta 2 - Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat servicii similare in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei), in valoare de minim 240.000 lei fara TVA, prin prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracte, al/ai carui/caror beneficiar/beneficiari sunt autoritati contractante sau clienti privati. Obiectul acestui/acestor contract/contracte trebuie sa fi fost proiectarea de sisteme de canalizare si statie de epurare. Se vor lua in calcul serviciile prestate in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant. In cazul asocierii, ofertantii vor prezenta o copie a acordului de asociere sau alte documente echivalente din care sa reiasa partea executata din contract. Se accepta contracte al caror obiect a fost numai proiectarea de sisteme de canalizare sau numai proiectarea de statii de epurare, cu conditia ca acestea impreuna sa acopere ambele domenii de proiectare iar valoarea lor totala sa fie la nivelul minim stabilit mai sus., Cerinta 2 - Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin 4 specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole?Geodez autorizat de Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie pentru efectuarea lucrarilor de topografie(CV-uri), Cerinta 2(continuare 1) -Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin 4 specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole?Geodez autorizat de Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie pentru efectuarea lucrarilor de topografie (CV-uri), Cerinta 2(continuare 2) - Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin 4 specialisti in domeniul care face obiect al contractului?Inginer hidrolog sau hidrotehnician?Inginer instalatii?Inginer constructii civile, industriale si agricole?Geodez autorizat de Oficiul National de Cadastru, Geodezie si Cartografie pentru efectuarea lucrarilor de topografie(CV-uri), Informatii despre subcontractanti - daca este cazul, Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte;b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin (n) = (pret minim/pret n) x 60, undePfin (n) =punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit. a), pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a) (exprimat in lei); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit. a) (exprimat in lei).Preturile care se compara sunt preturile totale in lei prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor, exclusiv TVA.
Perioada de proiectare (Pp)
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de proiectare? se acorda astfel: a) pentru un numar mai mic sau egal cu 20 de zile calendaristice alocate prestarii serviciilor de proiectare se va acorda punctajul maxim de 5 puncte;b) pentru alt numar de zile calendaristice mai mare de 20 de zile, punctajul se acorda astfel: Pp (n) = (20 zile/N zile n) x 5, unde: P (n) - reprezinta punctajul pentru oferta cu durata de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 20 de zile;N zile n ? numarul de zile alocat prestarii serviciilor pentru oferta n (exprimat in zile).Atentie: Perioada de prestare a serviciilor se va exprima in zile calendaristice. Termenul limita de prestare a serviciilor este de 45 zile calendaristice; nu se accepta oferte cu termen de prestare a serviciilor mai mari de aceasta perioda sau exprimat altfel decat in zile calendaristice.
Gradul de epurare a efluentului uzat evacuat(Ges)
12
Descriere: Pt. fiec.param. calit. prev. in TABEL GRAD DE EPURARE A EFLUENTULUI UZAT EVACUAT din CS se aloca 1 punct.Punctajul pt fiec. param. se acorda astfel: a)pt. cea mai scazuta dintre val. gr. de epurare aferent fiecarui param. se acordamax. 1 punct; b) pt o val. mai mare decat cea prev. la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pari (n ) = (val. min./val. n) x 1, undePari (n ) = punctajul pt parametruliobt. de of. care cont.o val. mai mare decat val. prez. la lit. a), val. min. = val. cea mai scazuta pt care se acorda pctaj max., conf. lit. a) ;val. n = val. prez., alta decat cea de la lit. a). Punctajul se calc. prin insumarea punctajelor obt. pt. fiec. dintre cei 12 parametri: Ges (n) = Suma Pari (n ). Val. pt fiec. dintre parametrii care det. gr. de epurare, sunt cele prez. in cadrul prop. teh. a fiec. ofert. prin compl. tab. prez. (coloana 6).Calc. param. se face in functie de perfm. tehn. ale viitoarei statii de epurare mecano-biologica, la un debit calc. in functie de nr. de loc.
Cheltuieli anuale de operare (Caop)
23
Descriere: a)pt cea mai scazuta dintre val. chelt. anuale de operare se ac. punctajul max de 23 puncte; b)pt o val. mai mare decat cea prev. la lit. a) se acorda punctaj astfel: Caop (n )=(val. minima/val. n) x23, undeCaop (n )=punctajul ptfact. de ev. ?Chelt. anuale de operare? pt. oferta carecont. o val. mai mare decat val. prez. la lit. a);valoare min =val. cea mai scazuta pt care se acorda punctaj max, conf. lit. a)(expr. in lei); val. n =val. prez., alta decat cea de la lit. a). Chelt. anuale care se compara sunt cele care se vor prez. in cadrul prop. teh. a fiecarui ofert. Chelt. anuale vor include: -costul energiei electrice pt funct. statiei de epurare; acesta se va calcula si prez. de fiecare ofert. pe baza puterilor instalate precum si a timpilor de functi. pt. asig. proc.tehnologic pt un an de expl. conf. cartii tehnice;
-costul aferent salariilor personalului necesar pt expl. si funct. statiei de epurare; si -costul aferent operatiunilor dementenanta, intretinere, piese de schimb
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 00:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer