Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Infiintare sistem de canalizare, sat Sutesti, comuna Sutesti, judetul Braila?


Detaliu pentru invitatia numarul 337617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SUTESTI
Numar invitatie: 337617/16.10.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Infiintare sistem de canalizare, sat Sutesti, comuna Sutesti, judetul Braila?
Stare procedura: Suspendata(din 25.10.2012 10:31)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUTESTICod fiscal: 4342740, Adresa: COMUNA SUTESTI JUDETUL BRAILA, sutesti, Telefon: +40 0239667811, Fax: +40 0239667811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a proiectului tehnic si a detaliilor de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Infiintare sistem de canalizare, sat Sutesti, comuna Sutesti, judetul Braila?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic si detalii de executie si asistenta tehnica pentru obiectivul de investitii ?Infiintare sistem de canalizare, sat Sutesti, comuna Sutesti, judetul Braila?.Specificatia completa a serviciilor solicitate se regaseste la Sectiunea Caiet de sarcini a prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 2.972 leiPerioada de valab. a garantiei: 90 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie, in conformitate cu dispozitiile art. 86. alin. (1) din OUG nr. 34/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia se poate constituii si prin depunere in numerar la casierie sau prin emiterea unui ordin de plata in contul aut. contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca.Contul de garantii RO60TREZ1545006XXX000585 deschis la Trezoreria Oras Ianca.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii va contine si acceptul bancii emitente/ societatii de asigurari de a se obliga fata de autoritatea contractanta sa plateasca o parte din garantia de participare, astfel cum este stabilit prin art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si anume: ?In situatia in care depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, iar acesta a respins contestatia ca nefondata, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ne obligam sa viram in contul autoritatii contractante, RO60TREZ1545006XXX000585 deschis la Trezoreria Oras Ianca, suma de 1.486 lei din garantia de participare constituita, dupa primirea Deciziei CNSC?.Echivalenta pentru garantia depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Documentul care probeaza constituirea garantiei se va scana si posta in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA, si se va constitui in lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii nr. 346/2004.- Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conform Formularului 18 din Sectiunea Formulare) sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (in acest din urma caz fiind aplicabile prevederile art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006, astfel cum a fost modificat prinHG nr. 1045/2011).-Garantia de buna executie se va elibera/restitui conform prevederilor art.91-92 din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de servicii. In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.2. Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in situatiile prevazute la art. 181 din nr. OUG 34/2006-Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Pentru persoane romane: -Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: -Certificate constatatoare privind obligatiile catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere certificata in limba romanaIn cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului potential castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata, daca acestea nu au fost initial prezentate astfel.3. Declararea calitatii de participant la procedura-Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci si operatorul economic subcontractant are obligatia depunerii acestei declaratii.4. Ofertantul participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta-Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.5. Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)- Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (inclusiv care aproba bugetul autoritatii contractante) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar-Codreanu Cristian, viceprimar-Tansan Mircea, consilieri locali: Dobre Costica, Cojocaru Paul, Cornea Titi, Orzaru Vasile, Barac Vasile, Ardeleanu Alexandru, Calu Viorel Catalin, Orzaru Nellu, Ochirosi Radu, Dedis Gheorghe, Lambru Marius, Gheorghe Marius, contabil-Bratofin Mariana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are, la randul sau, obligatia depunerii acestei declaratii. Ofertantul are capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractuluiPentru persoane romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului potential castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata, daca acestea nu au fost initial prezentate astfel.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 280.000 leiDocumente relevante: ?declaratie privind cifra de afaceri?bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la, 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente sau orice alte documente edificatoare.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat lei, se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int).2009-4, 2399 LEI/EUR, 2010-4, 2122 LEI/EUR, 2011-4, 2391 LEI/EUROperatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor precum si grupul de operatori economici format exclusiv din operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor si care depun oferta in asociere, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri., Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte incadrarea in categoria I.M.M.-urilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Ofertantul care beneficiaza de sustinerea unui tert, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: -unui angajament ferm (Formularul nr.7, completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data limita de depunere a ofertelor si care trebuie sa garanteze faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcusul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa;, -Formularului 1? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.-Formularului 2bis? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c1) si d) din articolul 181;
-Formularului 5 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante; si-Bilanturilor contabile sau extraselor de bilant ori altor documente edificatoare (in masura in care acestea din urma reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a tertului sustinator) din care sa reiasa indeplinirea cerintei minime privind nivelul cifrei de afaceri., Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului.Grupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea economico-financiara a unei terte persoane, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economicAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului potential castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original sau copie legalizata, daca acestea nu au fost initial prezentate astfel.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere certificata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul a prestat, in ultimii 3ani, servicii similare de proiectare sisteme de canalizare si statii de epurare ? in valoare de minim 80.000 lei, nivel valoric indeplinit prin prezentarea unui contract sau a cel mult 2 contracteSe accepta contracte al caror obiect a fost numai proiectarea de sisteme de canalizare sau numai proiectarea de statii de epurare, cu conditia ca acestea impreuna sa acopere ambele domenii de proiectare iar valoarea lor totala sa fie la nivelul minim stabilit mai sus.Se va prezenta Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta recomandari/certificari de buna executie/documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis de beneficiar si procesul verbal de receptie.Fiecare recomandare/document va contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul, volumul si contributia ofertantului la executia contractului;
-valoarea serviciului prestat;
- perioada in care s-a realiz, Se vor lua in calcul contractele executate in calitate de contractant unic, asociat sau subcontractant.In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ. Se va prezenta o copie a acordului de asociere sau alte documente echivalente din care sa reiasa partea executata din contract.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerinta privind experienta similara poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator., Ofertantul care beneficiaza de sustinerea unui tert in ceea ce priveste experienta similara, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: -unui angajament ferm (Formularul nr. 10, completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data limita de depunere a ofertelor si care trebuie sa garanteze faptul ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul indeplinirii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa-Formularului 1? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.-Formularului 2bis? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c¹)si d) din articolul 181;, - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
-Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.-Formularului 9 pentru fiecare dintre contractele relevante, la care se vor atasa documente suport aferenteGrupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea sustinerea unui tert in ceea ce priveste experienta similara, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economicValorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb lei/euro comunicate de BCE (www.ecb.int) pentru anii respectivi: 2009- 4, 2399 lei/euro, 2010- 4, 2122 lei/euro, 2011- 4, 3282 lei/euro.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE.(www.ecb.int)., Cerinta 2Ofertantul va prezenta Formularul nr. 11 -Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Ofertantul sa aloce pentru realizarea proiectului o echipa de cel putin patru specialisti in domeniul care face obiect al contractului1.Inginer hidrolog sau hidrotehnician-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani;
-Experienta profesionala specifica demonstrata prin participarea la realizarea a cel putin unui proiect care sa fi avut ca obiect proiectarea unui sistem de canalizare si a cel putin unui proiect care sa fi avut ca obiect proiectarea unei statii de epurare (se accepta si un singur proiect care sa fi inclus ambele domenii de proiectare). Se accepta si prezentarea a 2 (doi) specialisti a caror experienta profesionala specifica acopera domeniile susmentionte, 2.Inginer instalatii-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani;
-Experienta profesionala specifica demonstrata prin participarea la realizarea a cel putin unui proiect care sa fi avut ca obiect proiectarea instalatiilor aferente unui sistem de canalizare si a cel putin unui proiect care sa fi avut ca obiect proiectarea instalatiilor aferente unei statii de epurare (se accepta si un singur proiect care sa fi inclus ambele domenii de proiectare). Se accepta si prezentarea 2 specialisti a caror experienta profesionala specifica acopera domeniile susmentionte.3.Inginer constructii civile, industriale si agricole-Studii superioare de lunga durata;
-Experienta profesionala generala de cel putin 4 ani.4.Geodez autorizat pentru efectuarea lucrarilor de topografie, conform Ordinului ANCPInr. 107 din 29/03/2010., Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - CV tip Europass;
- copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV;
- copie contract de munca pentru specialistul angajat permanent al ofertantului ori contract de colaborare si declaratie de angajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului.CV-urile vor fi semnate de catre titular si insusite, sub semnatura si stampila, de catre firma ofertanta. La CV se vor atasa diplome, certificate, atestate, legitimatii, sau orice alte documente edificatoare care sa ateste calificarile persoanelor angajate in contractul de achizitie publica (in copie). Pentru fiecare specialist care nu este angajat al ofertantului se va prezenta o declaratie-angajament de disponibilitate privind participarea la indeplinirea contractului, cu referire stricta la obiectul contractului ce face obiectul prezentei proceduri., Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul».Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice documente de la entitatile pentru care membrii echipei de proiect au prestat servicii specifice, care sa confirme informatiile mentionate in CV.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerintele privind resursele umane pot fi indeplinite, prin cumul, de ofertant si sustinator., Ofertantul care beneficiaza de sustinerea unui tert in ceea ce priveste personalul de specialitate, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea: -unui angajament ferm (Formularul 12, completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data limita de depunere a ofertelor, care trebuie sa precizeze explicit personalul/specialistii care sunt pusi la dispozitia ofertantului si sa garanteze faptul ca disponibilizarea acestora se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului-Formularului 1? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006.-Formularului 2bis ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c¹) si d) din art.181;, -Formularului 5- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr.34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;
-CV-urile specialistilor si documentele care sa ateste calificarile acestora, impreuna cu declaratiile de disponibilitate.Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat pentru personalul de specialitate se poate demonstra prin prezentarea unei echipe formate din specialisti pusi la dispozitie de oricare dintre membrii grupului, prin cumul (inclusiv de catre eventuali subcontractanti).Grupul de operatori economici in asociere poate beneficia de sustinerea unui tert in ceea ce priveste personalul de specialitate, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economic, Cerinta 3Informatii despre subcontractanti (daca este cazul)Se va prezenta (daca este cazul) lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelorSubcontractantul va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3 din SectiuneaFormulare) si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din OUG nr.34/2006 (Formularul 5 din Sectiunea Formulare).In cazul subcontractarii in ceea ce priveste resursele tehnice si resursele umane, analiza indeplinirii cerintelor se face luand in considerare partea de implicare a subcontractantului., Cerinta 4Informatii privind asocierea (daca este cazul)Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul va fi cea de ?Asociatie legalizata?.Fiecare asociat va prezenta toate documentele solicitate in Fisa de date la capitolele: Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Situatia economico-financiara; Capacitatea tehnica si/sau profesionala.Cerintele privind Situatia personala si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim de 60 puncte;b) pentru un pret mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pfin (n) = (pret minim/pret n) x 60, unde Pfin (n) = punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? pentru oferta care contine un pret mai mare decat pretul prezentat la lit. a), pret minim = pretul cel mai scazut pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a); pret n = pretul prezentat, altul decat cel de la lit. a).Preturile care se compara sunt preturile totale in lei, fara TVA, prezentate in Formularul de oferta pentru prestarea integrala a serviciilor
Perioada de proiectare (Pp)
5
Descriere: : Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de proiectare? se acorda astfel: a) pentru un numar mai mic sau egal cu 20 de zile calendaristice alocate prestarii serviciilor de proiectare se va acorda punctajul maxim de 5 puncte;b) pentru alt numar de zile calendaristice mai mare de 20 de zile, punctajul se acorda astfel: Pp (n) = (20 zile/N zile n) x 5, unde: Pp (n) - reprezinta punctajul pentru oferta cu durata de prestare a serviciilor de proiectare mai mare de 20 de zile;N zile n ? numarul de zile alocat prestarii serviciilor pentru oferta n (exprimat in zile).Atentie: Perioada de prestare a serviciilor se va exprima in zile calendaristice. Termenul limita de prestare a serviciilor este de 45 zile calendaristice; nu se accepta oferte cu termen de prestare a serviciilor mai mari de aceasta perioda sau exprimat altfel decat in zile calendaristice.
Gradul de epurare a efluentului uzat evacuat
12
Descriere: Pentru fiecare parametru calitativ prevazut in TABEL GRAD DE EPURARE A EFLUENTULUI UZAT EVACUAT din Caietul de sarcini se aloca 1 punct. Punctajul pentru fiecare parametru se acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta dintre valorile gradului de epurare aferent fiecarui parametru se acorda max. 1 punct; b) pentru o valoare mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: Pari (n ) = (val. min./val. n) x 1, unde Pari (n ) = punctajul pentru parametrul ob?inut de ofertant care con?ine o valoare mai mare decat valoare prezentata la lit. a), val. min. = valoarea cea mai scazuta pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a); val. n = valoarea prezentata, alta decat cea de la lit. a). Punctajul se calculeaza prin insumarea punctajelor ob?inute pentru fiecare dintre cei 12 parametri: Ges (n) = Suma Pari (n ).
Cheltuieli anuale de operare (Caop)
23
Descriere: a) Pentru cea mai scazuta dintre valorile cheltuielilor anuale de operare se acorda punctajul maxim de 23 puncte; b) pentru o valoare mai mare decat cea prev. la lit. a) se acorda punctaj astfel: Caop (n )=(val. minima/val. n) x23, unde Caop (n ) = punctajul pentru factorul de evaluare ?Cheltuieli anuale de operare? pentruoferta care con?ine o valoare mai mare decat valoarea prezentata la lit. a);valoare min =val. cea mai scazuta pentru care se acorda punctaj maxim, conform lit. a) (exprimata in lei); val. n =valoarea prezentata, alta decat cea de la lit. a). Cheltuielileanuale care se compara sunt cele care se vor prezenta in cadrul propunerii tehnice a fiecarui ofertant.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 15:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer