Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a registrului local al spatiilor verzi din municipiul Petrosani


Detaliu pentru invitatia numarul 356360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PETROSANI
Numar invitatie: 356360/09.12.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare a registrului local al spatiilor verzi din municipiul Petrosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PETROSANICod fiscal: 4468943, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.93, Petrosani, Telefon: 0254.541.221, Fax: 0254.545.903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada 1 Decembrie 1918 nr.93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, Registratura camera 5 parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada 1 Decembrie 1018 nr.93, Petrosani, Romania, cod postal: 332019, etaj 1, sala de sedinta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a registrului local al spatiilor verzi din municipiul Petrosani
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii pentru realizarea registrului local al spatiilor verzi din municipiul Petrosani, ca un sistem informational de tip GIS cu respectarea Normelor tehnice pentru elaborarea Registrului local al spatiilor verzi din intravilanul localitatilor.
II.1.6) CPV: 71222100-1 - Servicii de cartografiere a zonelor urbane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 247, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare 4000 lei fara TVA (50% pt. IMM). Echivalenta pt garant.de particip.depuse in alta valuta-la curs BNR din data anterioara datei limita de depun.a ofert.cu 5 zile.Garantia de particip. se constit.prin virament bancar sau prin instrum.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prez.in orig., valab.pt. o perioada de 150 zile de la termenul limita de primire.Garantia treb.sa fie irevocabila.Instrum.de garantare treb.sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benefic., pe baza declar.acestuia cu priv.la culpa persoanei garantate.Garant.de particip.se poate constitui si prin depunerea unui OP sau a unei file CEC cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschid.ofert. Contul autorit.contract.RO12TREZ3685004XXX000018 deschis la Trez.Petrosani, Cod fis. 4468943.Autorit.contract.are drept de a retine garant.pt. particip., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Conform art.278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 2.470, 50 lei. (50% din cuantum preciz.pt IMM conform Legii. 346/2006)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA. (50% din cuantumul precizat pentru IMM conform Legii. 346/2006 cu modificarile ulterioare). Modul de constituire a garantiei de buna executie: - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract- garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, deoarece autoritatea contractanta are calitate de autoritate publica Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G.R. 925/2006, cu modificarile ulterioare. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 2.In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.2.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 3. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, precum si de tertul/tertii sustinatori daca este cazul.3.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile conform Notificarii 149/2013 a ANRMAP, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11.alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr. 509/2011. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.4.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile conform Notificarii 149/2013 a ANRMAP, prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11.alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr. 509/2011. In cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular 4; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 5; in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta trebuie indeplinita, de toti membrii asociatiei, de tertul/tertii sustinatori, daca este cazul si de subcontractanti, daca este cazul. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, potrivit art.33^1 alin.(4) din OUG nr.34/2006, sunt: Iacob Ridzi Florin Tiberiu - Primar, Nita Dorina Veronica - Viceprimar, Negoe Adrian - Secretar, Popescu Marian ? Administrator public, Popa Emilia ? Director executiv (economic), Dragos Paulina ? Director executiv (tehnic), Puiu Draghicescu Aurora ? Sef serviciu, Velici Delia ? Sef Birou, Ambrus Arthur ? Sef birou, Boboc Jujica ? Sef birou, Curelea Mihaela ? Sef birou , Terteci-Popescu Georgeta-Carmen ? consilier superior, Danciu Florica-Maria ? consilier superior, Andrei Ianas ? Consilier superior, Iuga Cristina ? consilier superior, Patrascu Carmen ? Consilier superior, Cosoveanu Liliana ? Inspector superior, Contea Daniela ? Inspector principal.Consilieri locali: Avramescu Sorin, Butulescu Valeriu, Cornea Claudiu Lucian, Dragoescu Petru, Grigoriu Lavinia Elena, Ilias Nicolae, Lupu Constantin, Marza Florin, Muntean Lucica-Dina, Nicolae Florin, Pascu Viorel, Pop Tiberiu Emeric, Postolache Costel, Rad Mihail Marius, Rus Ioan, Sipetan Leodor-Marcel, Stepan Nicu-Daniel, Toma Ion.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul/candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Persoane juridice /fizice romane: 7.Certificate constatatoare emise de Oficiul Registrului Comertului emis in baza Legii nr.26/1990 din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca in obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in acestea trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.- Persoane juridice /fizice straine :8.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident, daca este cazul. Documentele se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul ofertantului.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale anuale pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 400000 lei fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Lista de experienta similara: Cerinta minima obligatorie: un contract de minim 200.000 lei, insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Experienta similara se demonstreaza pentru o perioada de 3 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Declaratie pe propria raspundere privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, Informatii privind efectivul mediu anual al personalului responsabil pentru indeplinirea contractului si al cadrelor de conducere. Ofertantii trebuie sa dispuna pentru indeplinirea contractului de: personal specializat in geodezie / cadastru / topografie, autorizati ANCPI si de personal specializat in horticultura /silvicultura.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer