Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a strategiei in domeniul evaluarii caselor judetene de pensii


Detaliu pentru invitatia numarul 325647
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 325647/03.05.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a strategiei in domeniul evaluarii caselor judetene de pensii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: TANASE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Nationala de Pensii Publice Str. Latina, nr. 8, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a strategiei in domeniul evaluarii caselor judetene de pensii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii implica realizarea uneistrategii in domeniul evaluarii performantelor obtinute de casele judetene de pensii, care va oferi fundamentul si garantia necesara dezvoltarii si imbunatatirii permanente a activitatii de evaluare a performantelor caselor judetene de pensii, in scopul eficientizarii continue a activitatii acestora.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de particip in valoare de 1500 RON se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006.Perioada de valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului fara T.V.A, in termen de 3 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectivprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 2 Declaratie privind lista asociatilor;Acord sau o scrisoare preliminara de asociere Formularul 3;Lista cuprinzand subcontractantii Formularul 4;Declaratie privind neincadrarea in dispozitiileart. 180 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 5.1;cazier judiciar pentru persoana juridica, emis de serviciile de cazier judiciar;Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 5.2; Certif de taxe si impozite locale din care sa reiasa oblig scadente in luna anterioara celei in care se prez oferta; Formularul 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Formularul 7 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica, dupa cum urmeaza: 1. Sorin Varna - coord de pr; 2. Mihaela Ionescu-asist de pr;3. Mihaela Grigorescu-coord indic de perf;4. Constanta Hustiu - exp juridic;5. Vasile Tanase-ref spec sup;6. Dorian Craciunel-Sef Serv Achiz Publ si Urmarire Derulare Contracte 7. Savin Mitranescu-consilier;8. Marian Budulac-consilier;9. Ivona Dumitriu?dir, 10. Domnica-Doina Parcalabu-presedinte CNPP;11. Georgeta Modiga-secretar general CNPP Certif constat emis de ORC, din care sa rezulte dom de activ, numele complet, sediul, pers autoriz / admin, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activ suspendata. In cazul pers jur /fiz straine se solicita: 1.Doc care dovedesc o forma de inreg/atest ori ap din p d v prof, conf legii tarii de rezidenta a op ec. Doc vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de150000 lei fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelorprestari de servicii din ultimii 3 ani, Un Exp cheie 1 ? lider de echipa Stud sup de lunga durata cu dipl delicenta inec, stiinte soc sau administr; F b cunoastere a limbii engleze atestat prin certif/dip , recunoscuta la nivel nat si/sau internat;Exp dovedita in dom stud: 5 ani minim;Exp specif dovedita: manager intr-un proiect similar., Un Expert cheie 2-jurist;Stud sup cu dip delicenta in stiinte juridice;Exp dov in dom stud: 5 ani minim;Membru al UCCJ din Romania;Exp ca expert (jurist) in minim un proiect similar., Un Expert cheie 3?economist;Stud sup cu dipl lic inec;Exp dov in dom studiilor: minim 5 ani;Exp contabil certif deCECCA din Romania;Exp ca expert economist in minim un proiect similar., Un Expert cheie 4? expert prel date inform;Stud sup cu dipl de licenta ininf sau automatica;Exp in dom studiilor: minim 3 ani;Exp ca expert prel date inform in minim un proiect similar., Expert cheie 5 ? expert comunicareStudii superioare de lunga durata absolvite cu diploma delicenta in relatii publice/comunicareExperienta dovedita in domeniul studiilor: 5 ani minimExperienta dovedita ca expert comunicare in minim un proiect similar., Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata integral in SEAP si pe siteul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer