Achizitie publica - Servicii de elaborare a strategiei pentru dezvoltare durabila a judetului Bihor, pentru perioada 2014-2020
Detaliu pentru invitatia numarul 341317
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341317/21.12.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare a strategiei pentru dezvoltare durabila a judetului Bihor, pentru perioada 2014-2020
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259441317, fax: +40 259441317, persoana de contact: Cristina Joca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din Oradea, str. Parcul Traian nr.5, jud. Bihor, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a strategiei pentru dezvoltare durabila a judetului Bihor, pentru perioada 2014-2020
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare a strategiei pentru dezvoltare durabila a judetului Bihor, pentru perioada 2014-2020
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 852 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei este de minim 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei. Garan?ia de participare se poate constitui in oricare din modalita?ile prevazute de lege.
Garantie de buna executie
Se va constitui garan?ia de buna execu?ie, in procent de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA, in oricare din modalitatile prevazute d elege.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1.1 - Declaratie privind eligibilitatea completat.2.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu Ordinul nr. 314 din 12.10.2010.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 1.2 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.3.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.4.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Note: ?Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.?Documentele se vor atasa in original/copie legalizata sau copie marcata ?Conform cu originalul?.5.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitate de indeplinire: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura completatNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Inainte de semnarea contractului, ofertantul desemnat ca?tigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala, pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) sa fie de minim 1.000.000lei.Pentru persoanele juridice straine, pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta valuta, se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie a anului respectiv. Cifra de afaceri anuala medie care va fi luata in calcul va fi media cifrelor de afaceri in lei., Bilan?ul contabil sau extrase de bilan? pentru ultimii 3 ani financiari incheia?i vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care operatorul economic i?i poate dovedi capacitatea economico-financiara., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. din O.U.G. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditia minima pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a minim un contract de servicii similare (servicii de elaborare strategii de dezvoltare judetene, regionale sau nationale), cu o valoare minima de 500.000 lei.Se va atasa Formular nr. 6-Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.NOTA: In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Se vor atasa, in copie certificata conform cu originalul, recomandari din partea beneficiarului fiecarui contract inscris in Formularul 6.Se vor atasa copii ale proceselor verbale, facturi, extrase de cont pt serviciile finalizate din cadrul contractelor mentionate in Formularul 6., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)., 1.Manager de proiect ? 1 persoanaCerinte minime de calificare: a)Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta;b)Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare in calitate de manager de proiect., 2.Expert strategii dezvoltare ? 1 persoanaCerinte minime de calificare: a)Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta;b)Participarea la elaborarea a minim 1 strategie de dezvoltare durabila., 3.Expert analiza diagnoza administratie publica ? 1 persoanaCerinte minime de calificare: a)Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta;b)Participarea in cel putin 1 proiect de consultanta pentru administratii publice (strategii de dezvoltare, studii, analize diagnostic)., 4.Specialist analiza date ? 1 persoanaCerinte minime de calificare: a)Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta;b)Participarea in cel putin 1 proiect de consultanta/management care sa contina si realizarea unei strategii de dezvoltare/studii sau cercetari., 5.Personal culegere date ? 3 persoaneCerinte minime de calificare: a)Studii superioare de lunga durata, cu diploma de absolvire/licenta;b)Participarea in cel putin 1 activitate pentru culegere date., In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate, In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit vor fi indeplinite de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Informatii privind asociereaIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si orice alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data de depunere a ofertelor, in domeniul obiectului contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea riscurilor si recomandari de reducere/eliminare a acestora
40
Descriere: Conform mentiunilor din anexa privind algoritmul de calcul
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap fiind atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 12:07