Achizitie publica - Servicii de elaborare a unui studiu privind performanta furnizarii serviciilor de informare si relationare cu cetatenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfactie a cetatenilor, strategie si manual de comunicare, aferente proiectului
Detaliu pentru invitatia numarul 348981
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348981/20.06.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare a unui studiu privind performanta furnizarii serviciilor de informare si relationare cu cetatenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfactie a cetatenilor, strategie simanual de comunicare, aferente proiectului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213072058, fax: +40 213072058, persoana de contact: IRINA CRACIUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213072058, fax: +40 213072058, persoana de contact: IRINA CRACIUN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a unui studiu privind performanta furnizarii serviciilor de informare si relationare cu cetatenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfactie a cetatenilor, strategie simanual de comunicare, aferente proiectului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare a unui studiu privind performanta furnizarii serviciilor de informare si relationare cu cetatenii, inclusiv cercetarea gradului de satisfactie a cetatenilor, strategie simanual de comunicare, aferente proiectului
II.1.6) CPV: 79300000-7 - Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 558 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum de: 9.800, 00lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006, cu valabilitate de 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusiv.Garantia de participare se poate retine integral in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 sau partial (suma de 4.274, 55 lei) in situatia prevazuta la art 2781 alin. (1) din OUG 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. ContRO27TREZ7005005XXX000163, deschis la A.T.C.P.M.B., titular ? Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, cod fiscal 4266669
Garantie de buna executie
CUANTUM :10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire - in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare; in termen de max. 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate ? Formular nr.12. Declara?ie de neincadrarein situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, in original ? Formular nr.2Documente doveditoare: 1.Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu domiciliul / sediul persoana fizica sau juridica in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului/ certificat echivalent pentru persoane juridice straine, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.FORMULAR nr.3 . (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati/ ofertanti asociati/ subcontractanti) completatLista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: -Petru-Radu Paun-Jura ? Secretar General;
-Romulus Radu Corneliu Dumitriu ? Director General Economic;
-Eduard Corjescu ? Director Directia Juridica, Legislatia Muncii si Contencios;
-Irina Craciun ? Manager de Proiect;
-Ionescu-Cralea Robert ? Expert achizitii publice.Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr.4Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original- Formular nr.5 Persoane juridice/fizice romane- 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, care sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului ( dupa caz, consortiu / asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice In cazul consortiului / asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului / asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Persoane juridice/fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ci societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri (MCA) a exercitiului financiar al ofertantului pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 490.000, 00lei.Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul de schimb leu/euro, mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in original, Se va prezenta cel putinundocument/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similarein valoare de minim 490.000, 00 lei fara TVA.Prin servicii similarese inteleg servicii de Studii de piata si cercetare economica; sondaje si statistici, care sa corespunda celorsolicitate a fi prestate in cadrul Caietului de sarcini ., Cerin?a minima obligatorie: Echipa de experti va fi formata din 12(duoasprezece) persoane dupa cum urmeaza: -1 lider de echipa cuExperienta profesionala generala: - studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala specifica: - 3ani experienta in domeniul specific acestui contract- experienta in coordonarea de echipe pluridisciplinareIn activitatea sa, liderul de echipa va fi sprijinit de treiexperti coordonatori, pe toata perioada de desfa?urare a contractului, cate un expertcoordonator pentru fiecare din documentele ce vor fi elaborate;
-1 expert coordonator pentru intocmirea ?Studiului privind performan?a serviciilor de informare ?i rela?ionare cu ceta?enii, inclusiv cercetarea gradului de satisfac?ie a ceta?enilor?.Experienta profesionala generala pentru expertul coordonator: -studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta.Experienta profesionala specifica pentru expertul coordonator: -3 ani experienta in organizarea, implementarea ?i redactarea de rapoarte privindstudii/cercetari sociologice-experienta in coordonarea de echipe.Acesta va fi sprijinit de 3 exper?i, cu experienta profesionala dupa cum urmeaza: Experien?a profesionala generala: -Studii superioare absolvite cu diploma de licen?a;Experien?a profesionala specifica: - in efectuareade cercetari sociologice, prin aplicarea demetode specifice de investigare pentru a elabora studii in domeniul incluziunii sociale si serviciilor sociale-1 expert coordonator pentru realizarea ?Strategiei de comunicare interna ?i externa a MMFPSPV?Experienta profesionala generala pentru expertul coordonator: - studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licentaExperienta profesionala specifica pentru expertul coordonator: - 3 ani experienta in organizarea, implementarea ?i redactarea de rapoarte privindstudii/cercetari sociologice- experienta in coordonarea de echipeAcesta va fi sprijinit de 3 exper?i, cu experienta profesionala dupa cum urmeaza: Experien?a profesionala generala: -Studii superioare, absolvite cu diploma de licen?a;Experien?a profesionala specifica: -in efectuareade cercetari sociologice, aplicand metode specifice de investigare pentru a elabora studii in domeniul incluziunii sociale si serviciilor sociale-1 expert coordonator pentru elaborarea ?Manualului de comunicare?.- Experienta profesionala generala pentru expertul coordonator: -studii superioare universitare, absolvite cu diploma de licenta-Experienta profesionala specifica pentru expertul coordonator: - 3 ani experienta in organizarea, implementarea ?i redactarea de rapoarte privindstudii/cercetari sociologice- experienta in coordonarea de echipe.Acesta va fi sprijinit de 2 exper?i, cu experienta profesionala dupa cum urmeaza: Experien?a profesionala generala: -Studii superioare, absolvite cu diploma de licen?a;Experien?a profesionala specifica: -in efectuareade cercetari sociologice, aplicand metode specifice de investigare pentru a elabora studii in domeniul incluziunii sociale si serviciilor socialeOperatorul economic care va fi clasat pe primul loc va prezenta CV-urile liderului de echipa, a celor 3 experti coordonatori si a celor 8 experti pe domeniile specifice, in format Europass, semnate si datate, precum si documentele care atesta indeplinirea cerintelor minime solicitate, in copie, semnate si datate., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si de conducere in ultimii 3 ani, in original, Declaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca acestia, precum si acordul cu ei, in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 11:20