Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare a unui studiu (raport de due diligence) de mediu


Detaliu pentru invitatia numarul 344348
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 344348/26.03.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare a unui studiu (raport de due diligence) de mediu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A, Str. Piata C.I Motas nr.4, Localitatea Medias.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare a unui studiu (raport de due diligence) de mediu
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare a unui studiu (raport de due diligence) de mediu
II.1.6) CPV: 79311200-9 - Servicii de realizare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 552, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 11.040 RON. Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul leu/euro comunicat de B.N.R in data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia este valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin (1) si alin (6) din HG nr. 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias B.C.R. Medias. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin (1) din O.U.G nr. 34/20006 actualizata, modificata si completata de O.U.G nr. 76/30.06.2010 in cuantum de 5.520 lei.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cazul in care: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valalabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Garantie de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) in oricare dintre formele prevazute la art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, furnizorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract.Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie finala a serviciilor, daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006. Se va completa Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va completa Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Cerinta 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 9 din sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Adrian Taran, d.na Cristina Crisan, d.na Claudia Otgon, d.na Cristina Serban.Cerinta 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independent - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 8 din sectiunea Formulare.Cerinta 5Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, copie conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior.Cerinta 6Ofertantii si subcontractorii vor trebui sa fie independenti fata de achizitor. In acest sens ofertantul si daca este cazul subcontractorii vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind independenta fata de achizitor. Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane.a) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca obiectul achizitiei este inclus in obiectul de activitate al ofertantului. Datele inscrise in certificatul ORC sa fie reale/actuale la data limita pentru depunerea ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.b) Document edificator considerat necesar ptr dovedirea apartenentei la categoria impusa de indeplinirea contractului.Cerinta 2Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Cerinta 3Declaratie pe propria raspundere valabila la data limita pentru depunerea ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul ? Anexa 1 la Legea 346/2004 cu modificarile ulterioare. Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1.Cerinta 4Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis. Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea Formulare. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii. Formuralul nr. 4.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa fie o firma de evaluare-auditare reprezentata la nivel international.Ofertantul este considerat reprezentat la nivel international in masura in care isi desfasoara activitatea in mod direct in cel putin trei (3) state diferite, incluzand si ROMANIA., Cerinta 2Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un studiu (raport de due diligence) de mediu, in Europa si/sau SUA, care sa fi fost folosit intr-un Prospect care sa vizeze listarea/vanzarea de actiuni sau active ale Achizitorului, in sectorul petrol si gaze, energie., Cerinta 3Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un proiect privind caracterizarea (identificarea) riscurilor si stabilirea categoriei generale a riscurilor de mediu si sociale, conform principiilor de management al riscului de creditare (Standardul IFC's Equator Principles-EP)., Cerinta 4Ofertantul, angajatii si subcontractorii acestuia trebuie sa aiba calificarea necesara indeplinirii obiectivelor din prezentul Caiet de Sarcini., Cerinta 5Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va completa Formularul nr. 17 cu informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti., Cerinta 6Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 mai sus mentionate si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca gratuit din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer