Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare certificate de performanta energetica pentru locuintele de serviciu si interventie proprietate S.N.N. S.A


Detaliu pentru invitatia numarul 354033
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 354033/24.09.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare certificate de performanta energetica pentru locuintele de serviciu si interventie proprietate S.N.N. S.A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241801841, fax: +40 241236006, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Biroul Contracte, Pavilion 0
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sucursala CNE Cernavoda, Str. Medgidiei nr. 2, Cernavoda, Serviciul Achizitii, Biroul Contracte, Pavilion 0, telefon: +40 241801841, fax: +40 241236006, persoana de contact: Tiberiu Popescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare certificate de performanta energetica pentru locuintele de serviciu si interventie proprietate S.N.N. S.A
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare certificate de performanta energetica pentru locuintele de serviciu si interventie proprietate S.N.N. S.A
II.1.6) CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 9.000 Lei, si se va constitui in Lei sau echivalent "Alta valuta", la cursul de schimb licitat de BNR (publicat de site-ul BNR www.bnro.ro) dupa ora 14.00, din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu Art 86 din HG 925/2006, actualizata. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a. Contul S.N. Nuclearelectrica S.A. este: - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1- pentru LEI, contul RO94RNCB007204971852001, BCR Sector 1Ofertantii care se incadreaza in categoria IMM conform OG 27 / 2006 si Legii 346 / 2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept, ofertantul trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.1.- III.1.1.5., dupa caz.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu ofertArt. 87. - (1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
- 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila si se constituie sub forma de: - scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formularul III.1.1.b- sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara- sau prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.1- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta in orginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul"2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.23) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul III.2.1.a.34) Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 691 din OUG 34 / 2006 Se va completa Formularul III.2.1.a.4- In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda - Ionel BUCUR- Director Economic CNE Cernavoda-Madalina OLTEANU- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda - Serban Marian- Inlocuitor de drept Director Economic - Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale - Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale - Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii - Lojnita Viorica- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii - Gherlan Dorina- Comisie evaluare: Dorina Gherlan, Cristinel Gheorghe Rosu, Mariana Ghelbereu, Veronica Vames, Tiberiu Popescu, Denis Etem (membru de rezerva) Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.- Autorizatie de la Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice pentru intocmirea si eliberarea certificatelor pentru cladiri / unitati ale cladirilor"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer