Achizitie publica - Servicii de elaborare de suporturi de curs pentru implementarea Curricumului in Dezvoltare Locala si a stagiilor de practica ? filiera tehnologica, profil tehnic, domeniul de pregatire de baza ? electromecanica si servicii de asistenta in managementul de
Detaliu pentru invitatia numarul 340979
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340979/17.12.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare de suporturi de curs pentru implementarea Curricumului in Dezvoltare Locala si a stagiilor de practica ? filiera tehnologica, profil tehnic, domeniul de pregatire de baza ? electromecanica si servicii de asistenta in managementul de proiect si de coordonare si corelare a activitatilor de elaborare a materialelor de invatare si de implementare a Curricumului in Dezvoltarea Locala , in cadrul proiectului ?PREGATIREA PENTRU MUNCA-PREGATIREA PENTRU VIATA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEHNOLOGIC "VOIEVODUL MIRCEA"Cod fiscal: 4280094, Adresa: Str. Cernauti, nr.27, Targoviste, jud. Dambovita, Targoviste, Telefon: +40 0245212938, Fax: +40 0245212938
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Liceu Tehnologic " Voievodul Mircea" - secretariat; B-dul Regele Carol I, Nr. 70, Targoviste, Jud. Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130023, telefon: +40 245612959, fax: +40 245612959, persoana de contact: Aldescu Mioara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Liceu Tehnologic " Voievodul Mircea", B-dul Regele Carol I, Nr. 70, Targoviste, Jud. Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130023
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare de suporturi de curs pentru implementarea Curricumului in Dezvoltare Locala si a stagiilor de practica ? filiera tehnologica, profil tehnic, domeniul de pregatire de baza ? electromecanica si servicii de asistenta in managementul de proiect si de coordonare si corelare a activitatilor de elaborare a materialelor de invatare si de implementare a Curricumului in Dezvoltarea Locala , in cadrul proiectului ?PREGATIREA PENTRU MUNCA-PREGATIREA PENTRU VIATA?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii prestate de autori in domeniul tehniciii - elaborare de suporturi de curs specializate pentru implementarea Curricumului in Dezvoltare Locala si a stagiilor de practica ? filiera tehnologica, profil tehnic , domeniul de pregatire de baza ? electromecanica : ?Cunostinte si deprinderi pentru electromecanici? pentruelevii de clasa a X-a; ?Circuite electronice , pentru elevii de clasa a XI-a, si suport de curs ?Indrumar pentru siguranta si securitate personala? ce se adreseaza elevilor din ciclul inferior si superior al liceului.Servicii de asistenta in managementul de proiect si de coordonare, monitorizare si corelare a activitatilor de elaborare a materialelor de invatare si de implementare a Curricumului in Dezvoltarea Locala, coordonarea activitatilor desfasurate la agentii economici, asigurarea comunicarii intre manager si echipa de implementare, realizarea raportarilor, realizarea si gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii si a personalului subordonat, elaborarea planurilor trimestriale de implementare a proiectului, participarea la conceperea materialelor publicitare , in cadrul proiectului ?PREGATIREA PENTRU MUNCA-PREGATIREA PENTRU VIATA?
II.1.6) CPV: 92312213-7 - Servicii prestate de autori in domeniul tehnicii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru LOT 1 este de 2582 lei, iar pentru LOT 2 este 2211 lei. Depunerea garantiei de participare este obligatorie.Garantia de participaretrebuie sa fie irevocabila si va fi depusa separat de plicul care contine oferta, in original. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Formular 11, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire. In situatia in care constituirea garantiei bancare se face prin virament bancar, acesta se va face in contul RO70TREZ2715010XXX000323, deschis la Trezoreria Targoviste, pentru Liceul Tehnologic ? Voievodul Mircea?, cod fiscal 4280094 .Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. In cazul IMM cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de part trebuie constituita in numele asocierii si bneficiaza de reducere la jumatate numai in cazul in care toti asoaciatii se incadreaza in categoria IMM.Garantia de participare se restituie cu resp disp art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Din garantia de participare se va retine pentru LOT 1sumade 2582 lei, pentru LOT 2 suma de 2211 lei , in cazul aplicarii prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1.2) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 23) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 3. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director Oprea Mihaela Veronica, Director adjunct Groza Niculae, Contabil Sef Oprea Nicolae, Manager proiect Aldescu Mioara, Jr. Panduru Monica Violeta, Leasu Florica, Lopotaru Olimpia4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 45) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular 5, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta6) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, inclusiv referitoare la bugetul local: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv bugetul local original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate : Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire. Documentul va fi prezentat in original, sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea, ? conform cu originalul ? .Nota: . In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate infavoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatoriOfertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului, in original sau copie legalizata .Totodata documentul va fi depus pentru fiecare asociat in cazul asocierii si inclusiv pentru sustinator -daca e cazul si pentru subcontractanti-daca e cazul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, denumit personal ?cheie?, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul serviciilor ce urmeaza sa fie prestate.Se va prezenta Declaratieprivind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al pers. cheie propus impreuna cu Lista personalului ?cheie? propus pentru indeplinirea contractului, insotita CV-uri si diplomele de studii, certificate, sau orice alte documente relevante.Conditii minime pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii, personal ?cheie? : LOT 1 Ofertantul va avea obligatia sa asigure personal responsabil pentru indeplinirea contractului , elaborarea suporturilor de curs, minim 1 persoana (autor), care indeplineste urmatoarele cerinte minime : , -studii superioare de lunga durata/licentiat in domeniul electric/ electronic/ electromecanic si experienta profesionala in domeniul electric/ electronic/ electromecanic de minim 5 ani, desfasurata in unitati industriale, minim 1 an experienta ca profesor, sau profesor-inginer in unitati de invatamant liceal. Cerintele trebuie indeplinite cumulativ de fiecare persoana propusa ca ?personal cheie? de catre ofertant.LOT 2: Ofertantul va avea obligatia sa asigure personal responsabil pentru indeplinirea contractului (minim 1 persoana?asistent manager ) care indeplineste urmatoarele cerinte minime: -Studii superioare de lunga durata/licentiat, -Certificat de calificare in managementul proiectelor sau echivalent, -Experienta de lucru in proiecte cu finantare internationala de minim 3 ani, -Certificat de calificare in management educational sau echivalent, -minim 5 ani experienta in management educational Cerintele trebuie indeplinite cumulativ de fiecare persoana propusa ca ?personal cheie?, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de executie, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze respectiv indicareaprocentajului din total lucrare 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4. la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractorii nu pot subcontracta la randul lor parti din activitatile, Informatii privind asocierea. In Formularul 8 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Informatii privind insusirea documentatiei de atribuire si a contractuluiSe va prezenta Formularul de contract (Clauze contractuale) , completat corespunzator cu toate informatiile solicitatesi insusit de prin stampilare si semnare pe fiecare pagina de catre reprezentantul operatorului economic, imputernicit sa semneze oferta si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie pentru atribuirea contractului respectiv.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la Invitatia de participare pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2012 20:55