Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare documentatie de proiectare instalatie demonstrativa si constructie aferenta, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiei


Detaliu pentru invitatia numarul 352905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare in Chimie si Petrochimie -ICECHIM
Numar invitatie: 352905/21.08.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie de proiectare instalatie demonstrativa si constructie aferenta, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare in Chimie si Petrochimie -ICECHIMCod fiscal: RO2627996, Adresa: str. Splaiul Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, Telefon: 316.30.61, Fax: 312.34.93
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Splaiul Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060021, telefon: +40 213163061, fax: +40 213123493, persoana de contact: Ion Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INCDCP-ICECHIM, Spl.Independentei nr. 202, sector 6, Bucuresti, etaj 1, salonul verde
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie de proiectare instalatie demonstrativa si constructie aferenta, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii elaborare documentatie de proiectare instalatie demonstrativa si constructie aferenta, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii, si asistenta tehnica proiectant la executia lucrarilor si punerea in functiune a instalatiei.Valorea estimata a achizitiei nu cuprinde cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute, prevederile art. 28 alin (7) introdus prin OUG 77/2012 nefiind aplicabile la stabilirea valorii estimate pentru prezenta achizitie.
II.1.6) CPV: 71323000-8 - Servicii de proiectare tehnica pentru procese si productie industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 868 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.557 Lei, respectiv 1.778 Lei daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, caz in care Ofertantul va completa Formularul 4 .Valabilitate: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita? in forma unei scrisori de garantie prezentata in ORIGINAL (se completeaza Formularul 3) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau? prin OP confirmat de banca in original, in contul ICECHIM (cod Fiscal RO 2627996) RO82RNCB0077015755980001 deschis la BCR sector 6 .In cazul constituirii garantiei in forma unei scrisori de garantie in Euro sau alta moneda, echivalenta in Lei se va face la cursul BNR al respectivei valute din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP Constituirea garantiei de participare prin OP in alta moneda decat Lei, in contul de Trezorerie nu este posibila.Instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca sau de o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia.In masura in care ofertantul depune o contestatie in cadrul procedurii de atribuire, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilorrespinge aceasta contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, fara T.V.A., sau 5% daca se face dovada de IMM conform art 16, alin 2 din Legea 346/2004, in maxim 7 zile de la semnarea contractului (model inclus in Volumul ? Formulare), Aceasta se constituie in termen de maxim 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti si se restituie prestatorului in cel mult 14 zile de la data achitarii facturii finale, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se constituie prin una din urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie;b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari; c) Prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea - - Se completeaza Formular5 - declaratie privind eligibilitatea, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie-Declaratie privind neincadrarea in art 181 /OUG 34/2006- - Se completeaza Formular 6 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in original. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prev. art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, conform art.19 si 20 din L 279/09.12.2011.-Declaratie privind neincadrarea art. 69.1 din OUG 34/2006- - Se completeaza Formular 7 - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 in original semnata de reprezentantul legal. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Sanda Velea, Director GeneralComisia de evaluare: Toader Constantin, Director EconomicNicolae IonIlie LuciaEmil StepanCarutasu IoanaIn cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- - Se completeaza Formular 8 - declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original semnata de reprezenantul legal. In cazul unei Asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii, fiecare subcontractant va prezenta declaratia.-Declaratie pe proprie raspundere - - Se completeaza Formular 9 - Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Se va depune o Declaratie semnata in original de catre reprezenantul legal al ofertantului/liderului asocierii si asociatilor.- Cerificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- -Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, eliberat de Consiliul local teritorial, fara obligatii scadente la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inscrise la Sectiunea A, in copie conform cu originalul;
-Certificat de atestare fiscala cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, emis de autoritatea competenta? fara obligatii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, in copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePersoane juridice /fizice straine-Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie. Datele inscrise in documentele prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in copie conform cu originalul. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.In cazul unei asocieri, atat liderul cat si asociatii vor prezenta acest document.pers. jurd. /fiz. straine- Certificat de inregistrare - documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (firmei), specific acestei achizitii publice ? traduse in limba romana si legalizate.In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular/document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Fisa informatii generale- ofertant (Formularul 10 ), in care se va declara cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).?cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 266.000 Lei, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare ultimilor 3 ani ( 2010, 2011, 2012) inclusiv contul de profit si pierdere, inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata (sau echivalent pentru persoanele nerezidente), Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Form. 11 si 11A cu principalele servicii de proiectare instalatii pentru domeniile chimie si/sau petrochimie de complexitate similara, prestate in ultimii 3 ani. Prin complexitate similara se intelege ca ofertantul are experienta in proiectare in biotehnologii / biocombustibili / instalatii de purificare, transport gaze - CO2-Unul sau mai multe contracte de servicii proiectare / lucrari de instalatii pentru domeniile chimie si/sau petrochimie de complexitate similara cu cele solicitate in cadrul prezentei proceduri, efectuate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 177.000 Lei (fara TVA).-Certif./doc. emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii deproiectare instalatii pentru domeniile chimie si/sau petrochimie de complexitate similara, ,Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani, -Lista pers. angajat in cadrul contr. (for. Nr.13 );Pers. de specialit. propus pentru prestarea serviciilor solicitate prin caietul de sarcini: 1. Coordonator Proiect (Sef proiect)- studii super., absolvite cu dipl, de licenta inginer chimist- Exper. prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor- Exper. prof. specifica: detinerea experientei de coordonator/sef proiect intr-un proiect/contr., si experienta intr-un proiect/contr.in instalatii pentru dom. precum chim., petrochim., sinteze, extractii, biotehnol.2. ArhitectArhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura (inregistrat OAR sau echivalent)- Exper. prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
-Exper. specifica : min. 3 ani in proiectare constr. industr. specif. pentru dom. precum chim., petrochim., sinteze, extractii, biotehnologii3. Inginer constructor-studii super., in dom. inginerie civila, absolvite cu diploma de licenta inginer constr. civ., industr. si agricole- Exper. prof. gen.: minim 5 ani in domeniul studiilor ;
-Exper. specifica : min. 3 ani in proiectare structuri constructii industriale pentru dom. precum chim, petroch., sinteze, extractii, biotehnologii -4. Inginer instalatii electrice- studii super. in dom. inginerie instalatii, absolvite cu diploma de licenta inginer instalatii electrice- Exper. prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
- Exper. specifica : min. 3 ani in proiectare instalatii electrice5. Inginer automatizari- studii super., in dom. inginerie electrica/automatizari, absolvite cu diploma de licenta inginer sisteme electrice/electrotehnica/electromecanica/automatizari - Experienta prof. gen.: minim 5 ani in domeniul studiilor ; Experieta specifica : min. 3 ani in proiectare instalatii automatizari.6. Inginer HVAC- studii superioare, in dom. ingineria instalatiilor, absolvite cu diploma de licenta inginer instalatii pentru constructii- Experienta prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
- Experienta specifica : min. 3 ani in proiectare instalatii pentru constructii7. Inginer chimist / chimist tehnolog- studii superioare, in dom. chimiei sau chimie industriala, absolvite cu diploma de licenta- Experienta prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
- Experienta specifica : min. 3 ani in proiectare tehnologie chimica pentru instalatii in chimie/petrochimie/ sinteze/ extractii/biotehnologii8. Inginer hidrotehnician- stud. superioare, in dom. ingineria instalatiilor, absolvite cu diploma de licenta inginer instalatii pentru constructii- Exp. prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
- Exp. specifica : min. 3 ani in proiectare instalatii sanitare pentru constr.9. Inginer chimist tehnolog/mecanic (proiectare Fotobioreactor)- studii sup., in dom. chimie industriala / mecanica, absolvite cu diploma de licenta inginer chimist/mecanic- Exp. prof. gen.: minim 5 ani in dom. studiilor ;
- Exp. specifica : min. 3 ani in proiectare utilaje/echipamente specif. ind. chimice, instalatiilor de biosinteze10. Verificator de proiect privind calitatea in constructii- atest. ca verificator proiect in baza Lg 10/1995, publicata in M.Of. 12/24.01.1995, cu modificarile ulterioare; H.G. 925/1995, publicata in M.Of. 286/11.12.1995, Ord. MLPTL 777/2003. ? se va prezenta copie atestat /autoriz. valab. la data limita de depunere a ofertelor- Contr. de colab./ indiv. de munca/ prestari serv. pe care ofertantul le are cu pers. propus ori de particip. al fiecarei pers., in cazul in care acestia nu sunt angajati ai ofert. (conf. Form. 15)Ofertele, care nu cuprind profilele conf.cerin. min. descrise anter., vor fi decl. inacc, - Declaratia ofertantului ca dispune de mijloacele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice solicitata prin caietul de sarcini, In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii.- Acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asocierea/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asocierea/Consortiu pe intreaga durata a contractului- Ofertantul-lider va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului contract., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza a o indeplini fiecare.Decl. conf. model - Formular 19, la care va anexa lista cuprinzand subcontractantii (conform Formular 19A) Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent) pentru domeniul in care se incadreaza obiectul prezentei achizitii. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Instrumentul Financiar pentru Mediu (LIFE+))
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer