Achizitie publica - Servicii de elaborare documentatie tehnica in vederea obtinerii autorizatiilor de gospodarire a apelor
Detaliu pentru invitatia numarul 354256
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354256/01.10.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie tehnica in vederea obtinerii autorizatiilor de gospodarire a apelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171120/ +40 374171127, fax: +40 253222015/ +40 253216064, persoana de contact: Sucursala Divizia Miniera Targu-Jiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIVIZIA MINIERA Tg.-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr. 1-15, et. 3, Directia Achizitii-Sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie tehnica in vederea obtinerii autorizatiilor de gospodarire a apelor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Este necesara intocmirea unei documentatii tehnice in vederea obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, avand in vedere ca acestea sunt obligatorii conf. Legii Apelor nr. 107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 90713100-9 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de ape reziduale, altele decat cele pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este 440, 00 lei . Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): 5 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau -depunere in numerar la casieria autoritatii contractante Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii); Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 12A-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 12B-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - formularul nr. 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director ? Antonie Daniel ; Director Economic ?Ghimis Vasile; Director Achizitii Publice ? Mocioi Dumitru; Sef serv. Protectia Mediului- Covei Grigore, Sef Serv. ACLS ?Oita Vasile, Serviciul ACLS ? Leata Alina - formularul nr. F2 Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.-Ofertantul va fi certificat de Ministerul Mediului si al Padurilor in conf. cu Ordinul 3298/2012 sau Ordinul 1671/25.10.2007.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: cerinta 1. Lista principalelor prestari din ultimii 3 ani cerinta 2. Experienta similara cerinta 3.Declaratie privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii cerinta 4. Informatii privind subcontractarea, conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 5.. Inf. privind asocierea in vederea prestarii serviciului.MODALITATEA DE INDEPLINIRE: Cerinta 1. Formularul 12E - Lista principalelor prestari din ultimii 3 ani ; lista trebuie sa cuprinda servicii prestate si duse la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, in baza a cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte, servicii in valoare/ valoare cumulata de minim 24000, 00 lei , pentru intreg serviciul. Cerinta 2.-Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara-formularul B3 Ofertantul va prezenta certificate/documente /contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/ recomandare/ proces verbal receptie care sa confirme prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani; valoarea trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte). Pentru echivalenta leu/alta valuta (daca este cazul), se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei. Cerinta 3. Formular 12 I- se solicita prezentarea personalului calificat pentru emiterea documentatiei necesare obtinerii autorizatiei de gospodarire a apelor, cunoscator al legislatiei in vigoare ( ex.- prevederile Legii Apelor nr.107/1996, cu modificarile si completarile ulterioare - Ordinul nr.799/2012 al M.M.P., privind aprobarea normativului de continut al documentatiilor tehnice de fundamentare necesare obtinerii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - Ordinul nr.662/2006 al M.M.G.A., pentru aprobarea procedurii si a competentelor de emitere a avizelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor - Ordinul 3298/2012 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiilor de gospodarire a apelor Cerinta4.formularul 12 G (dupa caz)- insotit de lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere a subcontractantilor propusi. Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul. Cerinta 5.Formular F1. Cerinta nr. 1 -Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 editia 2008 sau similara. Cerinta nr. 2 certificarea sistemului de management de mediu 14001 editia 2005 sau similaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 08:06