Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica conform legislatiei in vigoare (DTAC, PT, DDE, CS pentru executie si asistenta tehnica), management de proiect si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, conservare si refunctionalizare


Detaliu pentru invitatia numarul 339265
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TEATRUL NATIONAL "MIHAI EMINESCU" TIMISOARA
Numar invitatie: 339265/13.11.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica conform legislatiei in vigoare (DTAC, PT, DDE, CS pentru executie si asistenta tehnica), management de proiect si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, conservare si refunctionalizare ? salade spectacol Sinagoga Fabric, Timisoara?. Se solicita si elaborarea documentatiei aferente Programului de urmarire in timp a constructiei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTEATRUL NATIONAL "MIHAI EMINESCU" TIMISOARACod fiscal: 2483530, Adresa: STRADA MARASESTI, NR 2, Timisoara, Telefon: +40 256201288, Fax: +40 256201288
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica conform legislatiei in vigoare (DTAC, PT, DDE, CS pentru executie si asistenta tehnica), management de proiect si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, conservare si refunctionalizare ? salade spectacol Sinagoga Fabric, Timisoara?. Se solicita si elaborarea documentatiei aferente Programului de urmarire in timp a constructiei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este de a realiza Proiectul tehnic aferent obiectivului de investitii: ?Consolidare, conservare si refunctionalizare ? Sala de spectacol Sinagoga Fabric ? Timisoara str. Splaiul Kuna, Nr. 2, Timisoara?.- Servicii de elaborare documentatie tehnico-economica conform legislatiei in vigoare (DTAC, PT, DDE, CS pentru executie si asistenta tehnica), management de proiect si consultanta pentru proiectul de investitie ?Consolidare, conservare si refunctionalizare ? salade spectacol Sinagoga Fabric, Timisoara?.- Proiectarea va include realizarea Proiectului Tehnic (care va include si proiectul termotehnic necesar pentru autorizarea utilajelor din centrala termica, proiectul pentru partea de curenti slabi, etc). Se va realiza verificarea tehnica a proiectarii, intocmirea documentatiilor pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizatiilor faza PT, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitie, realizarea studiului geotehnic, ridicari topografice dupa caz si intocmirea documentatiei cadastrale si realizarea inscrierii in cartea funciara sau actualizarea acesteia, dupa caz.- Intreaga documentatie, aferenta finalizarii obiectivului, cade in sarcina ofertantilor, inclusivdepunerea documentatiei pentru obtinerea avizelor si a Autorizatiei de constructie. Se solicita si elaborarea documentatiei aferente Programului de urmarire in timp a constructiei.- Prestatorul are obligatia obtinerii Avizului Consiliului Tehnico-Economic (CTE) al Ministerului Culturii si Patrimoniului National
II.1.6) CPV: 71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 483 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DAGarantia de participare este in suma de 7.700 Lei. Aceasta se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in conformitate cu art. 86, din HG nr. 925 / 2006 cu modif. si complet. ulterioare si cu HG nr. 1660 / 2006 cu modif. si complet. ulterioare.Garantia de participare se va constitui: a) - prin virament in contul autorit. contractante, prin OP, cu conditia ca acesta sa fie confirmat de catre banca; se va depune in contul IBAN nr. RO49 TREZ 6215 009X XX00 0391 al T. N. ?Mihai Eminescu? din Timisoara, deschis la Trezoreria Timisoara;b) - la casieria TNT Timisoara, pana la data stabilita conform invitatiei de participare;c) - scrisoare de gar. bancara in favoarea autoritatii contractante si este valabila pe perioada de valabilitate a ofertei, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin (3), din HG nr. 925/2006, prezentate mai sus - Form. nr. 3;sau : d)-instrum. de garantie emis de catre o societate de asigurari.In cazul in care se va depune o contestatie considerata a fi nefondata de catre CNSC, se va proceda la retinerea sumei prevazuta la art. 278.1 lit. c, din OUG 34/2006.Valabilitatea garantiei de participare: 90 de zile.Garantia de part. se va restitui in conformitate cu prevederile art. 88, din HG 925 / 2006.Ofertantul isi pierde gar. de part. daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de part., in forma solicitata, in cadrul ofertelor conduce la respingerea acestora(conf. art.33 din HG 925/2006).In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate. In acest sens se va prezenta un document din care sa rezulte calitatea de IMM - Form. nr. 27.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA (In cazul IMM, garantia se reduce la jumatate).Ofertantul castigator va prezenta la data incheierii contractului de lucrari extras de cont pentru garantie de buna executie deschis la Trezoreria Statului pentru 0, 5% din pretul contractului, urmand ca pe parcursul derularii contractului autoritatea contractanta sa alimenteze acest cont prin retineri succesive pana la concurenta sumei de 10% din pretul contractului.Garantia de buna executie se mai poate constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? in original sau prin instrument de garantie emis de catre o societate de asigurari ? in originalGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Prezentare formular nr. 5 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Prezentare formular nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34 / 2006Nota 1: Incadrarea in situatiile prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Prezentare formular nr. 28 ? Declaratie privind calit. de participant la procedura4. Certif. de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. exigibile catre bugetul de stat eliberat de D.G.F.P.- care sa prezinte situatia datoriilor si din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5. Certif. de taxe si impozite privind indeplinirea oblig. exigibile catre bugetul local, eliberat de catre directiile de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala este ofertantul ? care sa prezinte situatia datoriilor si din care sa rezulte lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele6. Declaratia pe proprie rasp. privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006 ? Formularul nr. 7 impreuna cu Anexa la formularul 77. Certif. de participare la licit. cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010 Formularul nr. 48. Cazier fiscal si cazier judiciar pentru ofertantiNota 2: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste aprobarea bugetului, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: Maria Adriana Hausvater, Dir. Gen. adj.: Rizea Ion, CTb. sef: Elisaveta Zimbrean, Ing. sef: Horatiu Nica, Ing. sef: Berzescu Radu, comisia de evaluare: Horatiu Nica - presedinte, Berzescu Radu - membru, Suba Cosmina - membru, Cornea Liviu - membru, Adriana Ihnatisin ? secretar. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie :1. Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. (la data depunerii ofertei acest certificat nu trebuie sa fie mai vechi de 30 zile calendaristice, calculate de la data eliberarii acestuia si pana la data depunerii ofertei) - cerinta obligatorieObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice romane: se solicita orice document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine: se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele din cadrul ofertei depuse in alta limba decat cea romana, vor trebui traduse autorizat si legalizat in limba romana.2. Informatii generale ? formularul nr. 8 - cerinta obligatorieInainte de semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator, i se va solicita acestuia prezentarea certificatelor in original sau copie legalizata, pentru confruntare cu cele depuse in cadrul ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani de zilesa fie de: minim 770.900 Lei pentru proiectare de lucrari similare - cerinta obligatorie - Formular nr. 8, Operatorul economic declarat castigator va prezenta, inainte de semnarea contractului, dovada privind asigurarea riscului professional pentru proiectare ? Polita de asigurare cu suma asigurata de minim 478.000 lei cu TVA, adica valoarea totala a contractului. Initial se va depune o declaratie pe propria raspundere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari ? Formular nr. 11 si nr. 10 - cerinta obligatorie. Proiectantul trebuie sa aiba proiecte similare din categoria monumentelor istorice., 2.Prezentarea a minim 1 maxim 3 contracte, insotite de procese verbale de receptie, care sa confirme prestarea unuia sau a mai multora dintre serviciile din Lista principalelor servicii de proiectare similare, respectivdin domeniul refunctionalizare si consolidaremonumente istorice, prestate in ultimii 3 ani, si care sa cumuleze o valoare de min. 385.483 Lei fara TVA. Se vor prezenta Copii dupa contracte si procese verbale de receptie., 3.Recomandari pentru calitatea serviciilor prestate referitoare la toate contractele prezentate, 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si alcadrelor de cond. in ultimii 3 ani - Form.nr. 13Se solicita urmatoarele competente: ARHITECT SPECIALIST ? atestat M.C.P.N.Domenii: 1 ? Restaurare arhitectura: A; B; D; G.INGINER CONSTRUCTOR SPECIALIST- REZISTENTA (STRUCTURI)- diploma; C.V.INGINER CONSTRUCTOR VERIFICATOR DE PROIECTE ? atestat M.L.P.A.T.Domenii: A1; A2; A3.INGINER INSTALATII ELECTRICE- atestat ANRE; diploma; C.V.VERIFICATOR ATESTAT M.L.P.A.T. PENTRU INSTALATII ELECTRICE- diploma; atestat; C.V.INGINER INSTALATII SANITARE- diploma; C.V.VERIFICATOR ATESTAT M.L.P.A.T. PENTRU INSTALATII SANITARE- diploma; atestat; C.V.INGINER INSTALATII TERMICE SI VENTILATII- diploma; C.V.VERIFICATOR ATESTAT M.L.P.A.T. PENTRU INSTALATII TERMICE SI VENTILATII- diploma; atestat; C.V.SPECIALIST ISU PENTRU SCENARII LA FOCPROIECTANT INSTALATII PSI - ATESTAT ISUSe vor prezenta Diplome, Atestate, CV-uri, 5.Dotari tehnice-Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - Formular nr. 12, 6.Cerinte obligatorii subcontractanti-daca acestia exista;Informatii privind subcontractantii si Acordul de subcontractarea) Completare Form. 15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti. Ofertantul areoblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din valoarea contract. de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora;b)Completare Form. 16 - se solicita completarea Acordul de subcontractare;, 7.Cerinte obligatorii asociati-daca acestia exista;Informatii privind asociatiia) Completare Form.14 - Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa sementioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderulasociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentruindeplinirea contractului.b) In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatori economici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintelede la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.c) In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asociere de mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului., 8.Cerinte obligat. terti sustinatori- daca existaTertii sustinatoria) Complet. Form. 17 - Angajament privind sustinerea tehnica si profes. a ofertantilor;b) Complet. Form. 18 - Declaratie tertii sustinatori tehnic si profesional si Form.19. Conf. preved. art.190, alin(2) din HG34/2006, in cazul in care ofertantul isi demonstr.capacit. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profes. invocate.c)Tertii sustinatori vor prezenta Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, conf. art.19 si art.20 din L279/2011; de asemenea nu trebuie sa se afle in sit. care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 180 din OUG 34/2006 si va face dovada existentei resurselor disponibile, 9.Informatii privind indeplinirea cerintelor minime de calificarea) Completare Form. 20 ? Declaratie privind indeplinirea cerintelor de calificare; pt demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare, in conform. cu preved art. 11 alin (4) din HG 925/2006 ofertantul are dreptul de a prezenta, initial doar o decl. pe propria raspundere semnata de reprezent.sau legal.Decl. va fi insotita de Anexa 1 la Form. 20 in care ofert. va mentiona succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare solicitate in docum.de atribuire, inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.b) In cazul in care va uza de acest drept, ofert. are oblig. de a prezenta certific/doc. edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calific, la solicit. AC, in termende 3 (trei) zile lucratoare. Certificat ISO 9001 sau echivalent, in domeniul solicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer