Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare Plan de Management si realizare studii premergatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 339362
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Numar invitatie: 339362/13.11.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare Plan de Management si realizare studii premergatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA EFTIMIE MURGUCod fiscal: 3061983, Adresa: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Telefon: 0255-215135, Fax: 0255-215135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Resita, Romania, cod postal: 320085, telefon: +40 255215135, fax: +40 255215135, persoana de contact: ANGELA ANGHELOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Eftimie Murgu Resita, Corp A, etaj 2, Cabinet Presedinte, Piata Traian Vuia nr. 1-4, 320085, Resita, Caras - Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare Plan de Management si realizare studii premergatoare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de servicii are ca scop realizarea tuturor studiilor necesare care stau la baza elaborarii planului de management, obiectivul fiind elaborarea si obtinerea aprobarii/avizarii Planului de Management al ariei protejate Cheile Rudariei.Se vor realiza toate studiile necesare cunoasterii detaliate a tuturor aspectelor legate de habitatele si speciile tinta ale ariilor protejate si proiectului. Aceste informatii vor sta la baza elaborarii planului de management si a masurilor de conservare necesare mentinerii starii de conservare favorabila, in conformitate cu directivele UE si legislatia nationala.
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 9000 lei/4500 lei - IMM, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 alin. (1) din H.G.nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.- ordin de plata in contul RO44TREZ181504601X000246, deschis la Trezoreria Resita, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.- depunerea la casieria unitatii contractante a unei sume in numerar.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul aplicarii art. 2781 lit. b) din O.U.G. nr.34/2006, va fi retinuta suma de 4265 lei (4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% (5% - IMM) din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executieva fi valabila pe toata perioada derularii contractului iar restituirea acesteia se face conform prevederilor art. 92 din H.G. nr. 925/2006.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului.Suma initiala depusa de contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia bancara de buna executie va fi emis/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare formular nr. 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 80 si art. 181 lit. a), lit. c1), lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr. 314/2010 ? completare formular nr. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? completare formular nr. 4.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: prof. univ.dr.ing. Doina Frunzavrde, prof. univ. dr. Marian Mihaila, ec. Laurentiu Furdui, ing. Teodor Gavris, ing. Carmen Cuzmos, ing. Ladislau Augustinov, ec. Sarolta Pataki.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular nr. 5.Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara depunerii ofertelor.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat de atestare fiscala) emis de Administratia Finantelor Publice, in termenul legal al scadentei de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute, ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate - completare formular nr. 6 si anexa.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala- se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare oriapartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatele financiare ale anilor precedentiBilantul contabil sau extras de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul: -bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010, 2011/raport de audit/ raport al cenzorilor, inclusiv conturile de profit si pierdere, vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile contabile vor fi prezentate in copie, stampilate si certificate ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de catre reprezentantul legal al operatorului economic., Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011, trebuie sa fie de minim 900.000 lei., Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducere de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fisei de experienta similara pentru contracte de prestari servicii, recomandari din partea beneficiarului.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani a prestat si dus la bun sfarsitmaxim2 contracte de prestari servicii similare, contracte care insumate sa aiba o valoare de cel putin 450.000 lei, fara TVA., Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transp, echip tehnice de care dispune op economic pt indeplinirea corespunzatoare a contractului, privind echip tehnice si logistica de care dispune.Of. trebuie sa demonstreze accesul la cel putin urmatoarele resurse tehnice necesare realizarii Obiectului Serviciilor prezentat in Caietul de Sarcini, respectiv: - licenta de operare ArcGis Desktop sau similar- 4 aparate prin localizare GPS cu rezolutie de cel putin 5 m;Se vor prezenta, in copie, dovezile de detinere prin orice mijloace a echip, utilajelor, instalatiilor ce vor fi utilizate(proprietate, chirie, precontract, inchiriere, angajament), Prez Listei cu pers de specialit propus pt indeplinirea contr.Se vor nominaliza pers. dif. pt.fiecare din pozitiile solicit.Of.in care nu se vor nominaliza pers.pt fiecare post vor fi respinse.Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate.a.1 lider de echipa: Calific.si abilitati: Studii univ de lunga durata absolv. cu dipl.de licenta sau studii postuniv: tehnice, stiinte administr, management, prot.mediului, ecologie sau similar; Calificare/Dipl.de manager proiect recunoscuta de o autorit. nat./internat.sau de o asociatie profes.nat/internat.Exp. profes.generala de 5 ani;Exp.profes.specif: Particip.ca manager de proiect/adjunct manager sau funct. simil/echiv.care presupune coord. echipei in cel putin un proiect in domeniul protectiei naturii., b.2 experti in analiza habitatelorCalificari si abilitati: Studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Experienta profes. generala de min. 3 ani;Exp profesionala specifica;Participarea in colectivul de elaborare a unor studii de analiza a habitatelor la nivel national sau international in cadrul unor proiecte similare.c.1 expert in studiul componentei avifaunisticeCalificari si abilitati: Studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp. profesionala generala de minimum 3 ani;Exp. profesionala specifica: Participarea in colectivul de elaborare a unor studii de analiza a unor specii avifaunistice la nivel national sau international in cadrul unor proiecte similare. Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., d.1 expert botanistCalificari si abilitati: Studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp. profesionala generala de min. 3 ani;Exp. profesionala specifica: Particip. in colectivul de elaborare a unor studii ce au vizat analiza unor specii de plante la nivel national sau internat. sau de cartare a arealului de raspandire a acestora, in cadrul unor proiecte similaree.1 expert in studiul amfibienilor si reptilelorCalificari si abilitati: Studii universit. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp. profesionala generala de minimum 3 ani;Exp. profesionala specifica: Particip. in colectivul de elaborare a unor studii de analiza a unor specii de amfibieni si reptile la nivel national sau international in cadrul unor proiecte similare.Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., f.1 expert ihtiolog-Califi si abilitati: Studii univ.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp.profes.gen.de min 3 ani;Exp. profes. specif: Particip in colectivul de elab. a unor studii de analiza a unor specii de pesti la nivel national sau internat.in cadrul unor proiecte similare.g.1 expert in studiul nevertebratelor-Calif. si abilitati: Studii univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp.profes.gen.de min 3 ani;Exp.profes. specif: Particip.in colectivul de elab.a unor studii de analiza a unor specii de nevertebrate la nivel national sau internat.in cadrul unor proiecte similare in cadrul unor proiecte similare.Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., h.1 expert in studiul mamiferelor-Calif.si abilitati: Studii univ.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul biologiei sau ecologiei;Exp.profes.gen.de min 3 ani;Exp. profes.specif;Particip in colectivul de elab.a unor studii de analiza a unor specii de mamifere la nivel national sau international in cadrul unor proiecte similarei.1 expert in geografie fizica-Calif.si abilitati: Studii unive.de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul geografiei;Exp.prof. gen.de min 3 ani;Exp. profes. specifica: Particip.in colectivul de elab. a unor studii care sa fi avut si o componenta fizico-geografica in cadrul unor proiecte similare. Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., j.1 expert in studiul geografie umanaCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul geografiei;Experienta profesionala generala de minimum 3 ani;Experienta profesionala specificaParticiparea in colectivul de elaborare a unor studii care sa fi avut si o componenta de analiza geografico-umana in cadrul unor proiecte similare. k.1 expert GISCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in geografie, cartografie, inginerie sau un domeniu echivalent;Experienta profesionala generala de minimum 3 ani;Experienta profesionala specificaParticiparea in colectivul de elaborare a unor studii ce au avut componenta de cartografie digitala sau elaborare baze de date digitale in cadrul unor proiecte similare.Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., l.1 expert in evaluarea impactului asupra mediuluiCalificari si abilitati: Studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in geografie, biologie, chimie, stiinta mediului, ingineria mediului sau un domeniu echivalent;Experienta profesionala generala de minimum 2 ani;Experienta profesionala specificaParticiparea in colectivul de elaborare a unor studii in domeniul protectiei mediului (studii de evaluare a impactului asupra mediului, rapoarte de mediu, studii de evaluare adecvata, bilanturi de mediu, rapoarte de amplasament)in cadrul unor proiecte similare.Prez.CV?uri echipa de experti insotite de Decl.de disponibilitate pt.serv.care urmeaza a fi prestate., Informatii privind subcontractantii si asociatii.Contractantul va specifica: numele societatii subcontractante (daca este cazul), partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul). Acordul de subcontractare se va prezenta la semnarea contractului.In cazul asocierii: Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie.Pentru asociati se vor prezenta aceleasi documente ca si pentru liderul asociatiei. Cerintele privind Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati. In cazul ofertei comune se solicita legalizarea asociatiei la incheierea contractului., In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei responsabile, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea procedurii de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181, lit. a), c1) si d) si 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Standarde de asigurare a calitatii : Certificat ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., Standarde de protectie a mediului : Certificat ISO 14001, sau echivalent pentru domeniulserviciilor ofertate, valabil la data depunerii ofertei. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara; Pentru oferta cu pretul ce lmai mic se va acorda punctajul maxim. Pentru celelalte preturi ofertate, punctajul se va acorda dupa cum urmeaza: Pn = (Pmic/Pn)xPmax
Gradul de detaliere a metodelor utilizate pentru realizarea studiilor de inventariere si cartare
20
Descriere: Se va contabiliza nr. de metode utiliz. care asigura cea mai mare acuratete limitelor si pozitionarii pt. fiecare element studiat. Pentru numarul maxim de metode se acorda nr. maxim de puncte pentru acest factor; pentru un nr. mai mic de metode, punctajul se calculeaza astfel: Pzn = (Nzn/Nzmax) x Pzmax. Se vor contabiliza numai acele metode utilizate pt. inventariere si cartare care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.
Elaborarea bazei de date
20
Descriere: Se va contabiliza nr. elementelor de continut cu specificarea acestora, in concordanta cu obiectivele contractului, argumentat in propunerea tehnica. Pt. un nr. max. de elemente de continut se acorda nr. max. de puncte pentru acest factor. Pt. un nr. mai mic de elemente de continut, punctajul se calculeaza astfel: Pen = (Nen/Nemax) x Pemax. Se vor contabiliza numai acele elemente de continut care sunt justificate corespunzator cu rezultatele asteptate ale proiectului.
Numarul de riscuri identificate suplimentar fata de cele descrise in caietul de sarcini si care sa fie in concordanta cu obiectivele contractului
10
Descriere: se vor contabiliza toate riscurile identificate suplimentar fata de cele incluse in caietul de sarcini privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului, analizate de fiecare ofertant in propunerea tehnica, in vederea obtinerii numarului max. de riscuri, notat cu NIR. Pentruun numar maxim de riscuri se acorda 10 puncte. Pentru orice alt numar de riscuri identificate in cadrul ofertei se va aplica formula: Pn=(NIRn/NIR)x10. Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contractului, dar care in mod evident nu influenteaza executia contractului, nu vor fi numarate/contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul. Pentru cele 5 riscuri identificate in caietul de sarcini nu se acorda punctaj.
Numarul de recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini
20
Descriere: Se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pentru minimizarea/eliminarea riscurilor privind executia activitatilor si atingerea obiectivelor si rezultatelor proiectului. Pentru recomandarile incluse in oferta, punctajul obtinut la acest factor se va calcula astfel: Prn = (Nrn/Nrmax) x Pemax. In cazul in care pt. riscurile identificate in caietul de sarcini nu s-au identificat masuri de reducere/prevenire aferente, oferta va fi declarata ca fiind neconforma. Numai pt. recomandarile de reducere a riscurilor identificate in caietul de sarcini. Numai pentru recomandarile de reducere a riscurilor identificate in caietul de sarcini nu se acorda punctaj.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer