Achizitie publica - Servicii de elaborare proceduri, evaluare si asistenta in monitorizare proiecte pentru implementarea Masurii 41, ?Implementarea strategiilor de dezvoltare locala? pentru teritoriul acoperit de Asociatia Grupul de Actiune Locala Darmanesti-I.L. Caragial
Detaliu pentru invitatia numarul 333207
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333207/06.08.2012
Denumire contract: Servicii de elaborare proceduri, evaluare si asistenta in monitorizare proiectepentruimplementarea Masurii 41, ?Implementarea strategiilor de dezvoltare locala? pentru teritoriul acoperit de Asociatia Grupul de Actiune Locala Darmanesti-I.L. Caragiale- Vladeni.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA DARMANESTI-I.L CARAGIALE-VLADENICod fiscal: 29046553, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR.897B, Darmanesti, Telefon: +40 744510647, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.897B, Darmanesti, Romania, cod postal: 137185, telefon: +40 744510647, persoana de contact: MATEI GHEBOIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ASOCIATIA GRUPUL DE ACTIUNE LOCALA DARMANESTI-I.L CARAGIALE-VLADENIAdresa: STR.PRINCIPALA, NR.897B, Darmanesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementarea Strategiei de dezvoltare localaa teritoriului ?DARMANESTI- I.L. CARAGIALE- VLADENI?)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare proceduri, evaluare si asistenta in monitorizare proiectepentruimplementarea Masurii 41, ?Implementarea strategiilor de dezvoltare locala? pentru teritoriul acoperit de Asociatia Grupul de Actiune Locala Darmanesti-I.L. Caragiale- Vladeni.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare proceduri, evaluare si asistenta in monitorizare proiectepentruimplementarea Masurii 41, ?Implementarea strategiilor de dezvoltare locala? pentru teritoriul acoperit de Asociatia Grupul de Actiune Locala Darmanesti-I.L. Caragiale- Vladeni ? finantat prin PNDR , Masura 41, cod proiect C4312011031623805. Serviciile se vorrealiza conform descrierii si pe bazaPlanului de Dezvoltare Locala.
II.1.6) CPV: 73220000-0 - Servicii de consultanta in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 794 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8015, 88lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 4007, 94lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO95RNCB0131124484870001? BCR- Sucursala Moreni.; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din val. contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contract.b)retineri succesive din sumele dat. pentru fact. partiale.In acest caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit. Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispoz. autorit. contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1;Tertul sustinator va completa Fnr. 21. Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al administratorului si al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Declaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Prezentarea F3.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acst document)Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, s eva complete un singur formular pe asociere- F4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Componenta comisiei va fi urmatoarea: Presedinte ? Vlasceanu Maria- manager tehnic;Membrii ? Sarbu Ion- contabil;
- Stefan Izabela Augustina- secretara.Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si copie a bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. Min. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de 801.500, 00 lei.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei ;2010 - 1 euro = 4, 2099 lei;2011 - 1 euro = 4, 2379 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prez listaprincipservicii prestate in ultimii 3 ani.Ofertantii tb sa demonstr exper in dom prin prez de maxim doua contractede servexec si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani impliniti la data limita de depunere a of, al carui ob este similar cu ob contr(serv privind realiz/implementarea unei Strategii de Dezvoltare Locala a unui G.A.L.), cu o val egalasau mai mare de 400.700, 00 lei fara TVA. Se vor anexa in copie ?conform cu originalul?: contractele sau pg din contr din care sa rez partile, obiectul, durata, pretul, precum si pg finala cu semnaturi;pv de receptie la term lucr/partiale/finala;recomandare/doc constatator care sa cuprinda datele de identificare ale contractului, perioada de derulare si modul in care au fost indeplinite obligatiile.Doc emise in alte limbi vor fi insotie de trad in lb rom autorizata/legalizata.Dc din doc anexate rez ca ofertantul nu si-a indepl/si-a indeplinit defectuos oblig, acesta va fi exclus din proced conf.art.181 lit.c OUG34/2006, Manager de proiect cu diploma rec in dom;Formator cu diploma rec in dom;Ing constructor cu studii sup in dom constructiilor;Ing instalatii cu studii sup in dom instalatiilor;Expert accesare fonduri europene cu diploma rec in dom;Expert evaluator imobiliar autorizat ANEVAR;Expert evaluare proiecte cu exper in dom;Expert achizitii publice cu dipl rec in dom;Economistcu studii sup in dom ec;Responsabil SSM.Se va prez in copie?conf.cu orig.?: contr individ ale personalului invocatsi/sau contr de prestari serv, ori alte doc relevante ( recomandari, adev etc.) astfel incat sa rez indepl cerintelor privind profilul/experspecialistilorsau acordul personalului propus pentru particip; diplome privind specializarea ( studiile, preg profesionala, calificarea) +CV;autorizatii/certif de atestare prof si legitimatiile ( val la datadepunerii ofertelor), sau deciziile de numire pt poz respectiva si doc de specializare in baza careia s-a realizat numirea, se accepta si angajam de particip., Computer desktop si / sau laptop;Sistem operare cu licenta;Software de editare texte si foi de calcul, cu licenta;Imprimanta (pentru formate A3, A4);Copiator / multifunctional;Mijloc de transport;Plotter.Ofertantul va completa/prezentaDeclaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, formularul F24.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de inchiriere, contract de concesiune. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor , etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie, Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor., Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru totiasociatii.)Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: PPropunerea financiara (Pf) = 60 pct. Pentru cel mai mic pret al ofertei se va acorda punctajul maxim de 60 de puncte; Pentru alt pret al ofertei, punctajul se va acorda dupa urmatoarea formula: Pf= (Pf cel mai mic/Pf n ) x 60
Identificarea , descrierea si argumentarea riscurilor care pot afecta executia contractului(Priscuri)
20
Descriere: Pt Priscuri se vor contabiliza toate riscurile relevante identific suplimentar fata de cele din cs, privind exec activ si atingerea obiectivelor si rez, analizate in prop tehnica, in vederea obt nr maxim de riscuri. Punctajul se va calcula: pt of cu nr maxim de riscuri relevante identificate si analizate suplimentar se va acorda punctajul max (20p);Punctaj maxim Priscuri=nr.maxim de riscuri suplimentare(NMR)=20 puncte, pt celelalte oferte se va aplica formula: Punctaj oferta n=(NIRn/NMR)x20=x puncte, unde oferta n=oferta pt care se calculeaza punctajul, NIRn= numar riscuri idetific suplimentar in of n si NMR=numar maxim de riscuri identific suplimentar, rezultat prin compararea ofertelor.Riscurile considerate de ofertanti ca afectand executia contr, dar care in mod evident nu inflexecutia contr, nu vor fi contabilizate in vederea aplicarii algoritmului de calcul.Of care nu analizeazatoate riscurile incluse in CS va fi considerta neconforma(conf.art.36(2)a, HG 925/2006)
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele Caietului de sarcini (Precomandari)
20
Descriere: Pt Precomandari se vor contabiliza toate recomandarile si strategiile pt minimizarea/eliminarea riscurilor relevante privind exec activ si atingerea obiectiv si rezultatelor, pt riscurie incluse in of, atat cele din cs cat si cele suplimentare.Punctajulla Precomandarise va calc astfel: pt of cu nr maxim de recomandari si strategii relevante si justificate se acorda punctajul maxim(20p).Punctaj max Precomandri=nr. maxim recomandari si strategii relevante=20p;pt celelalte oferte: Punctaj oferta n=(nr.rec si strategii relevante ale of n/nr.maxim de rec si strategii relevante rez prin compararea of)x20=xp, unde: oferta n=of pt care se calc punctajul.Se vor contabiliza numai acele recom si strategii incluse in of care au fost identif, descrise si argumentate si care pot avea impact in derularea contr. In cazul in care pt riscurile identif in CS nu s-au identif masurile de reducere/prevenire aferente, of va fi declarata neconforma.Punctaj total= Pf+Priscuri+Precomandari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este postata in SEAP , sectiunea General a Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 08:34