Achizitie publica - Servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei?
Detaliu pentru invitatia numarul 353582
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353582/09.09.2013
Denumire contract: Servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei? cod SMIS 39174
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educatiei Nationale, Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0214055624, fax: +40 0214055661, persoana de contact: Dl. Valentin Popescu, cam. 9Solicitarile de clarificari pot fi transmise la adresa [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Educatiei Nationale, Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, cam. 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de elaborare, productie, tiparire si inscriptionare materiale promotionale necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii administrative a MEN prin implementarea managementului strategic si imbunatatirea leadership-ului institutiei? cod SMIS 39174
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea si furnizarea materialelor de promovare a proiectului si livrare, conform Caietului de sarcini: Brosuri A5 ? 1500 bucPliant A4 ? 1500 bucAfise A4 ? 300 bucAfise A3 ? 150 bucKit manual identitate vizuala ? 1 bucSpider (pop up display) ? 1 bucBanner ? 2 bucStand brosuri vertical ? 2 bucStand de brosuri vertical ? 2 bucMape A4 personalizate ? 1500 bucPixuri corp alb lucios cu mecanism ? 1500 bucRoll ? up ? 4 bucBadge pentru ecusoane ? 1500 bucLaneyard ? uri ? 1500 bucCub magnetic cu mai multe fete- 500 bucPlic ? 1500 bucBloc notes ? 1500 bucCarti de vizita ? 600 bucMemory stick ?uri- 1500 bucGenti tip conferinta rucsac textile ? 1500 buc
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 345, 102 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: dovada garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in orginal, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de participare 6902.04 lei. Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei se va avea in vedere cursul comunicat de BNR si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare. In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. b) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. c) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau 2. ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO96TREZ7005005XXX000182, deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, beneficiar Ministerul Educatiei Nationale , CIF 13729380, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 11 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie, in suma fixa reprezentand 10% din valoarea contractului (fara TVA) ce va fi atribuit (constituita dupa semnarea contractului)- Formularul nr.12 Conform HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei financiare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, achizitorul va notifica prestatorul, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006 ( Formularul nr.4 )Cerinta nr. 2Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-(Formular nr. 6) si Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 5.Cerinta nr. 3Certificate fiscaleCertificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1), (Formular nr.7)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69(1) din OUG 34/2006. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt Remus PRICOPIE, ministru; Gigel PARASCHIV Secretar de Stat, Gabriel LEAHU Secretar General, Mihai PAUNICA Director General Buget-Finante si Resurse Umane, Valentin Sorin POPESCU Manager proiect, Ghioca Lucian, Responsabil financiar proiect, Rusu Lucian Radu, Consilier juridic proiect, Cimpoeru Cristian Responsabil achizitii publice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta obligatoriu acest formular. Cerinta obligatorieCerinta nr. 1Certificat constatator 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora). Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se prezinta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de reprezentantul legal.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a transmite Certificatul ONRC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilanturilor contabile vizate de MFP pe ultimii 3 ani., Cifra medie de afaceri. Cerinta minima obligatorie: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 650, 000.00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, din Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani prezentata, a caror valoare fara TVA, sa fie cel putin egala cu 345.000 lei, in cadrul unuia sau mai multor contracte (maxim 4).Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat: copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa parti relevante ale contractelor/ proces verbal dereceptie/recomandare din parteabeneficiarului/certificate de indeplinire aobligatiilor contractuale eliberate in conformitate cu prevederile art.97^1 dinHG nr.925/2006 actualizata, care sa confirme prestarea de servicii similare.Ultimii 3 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006 atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 lit. a, c¹ si d. Tertul sustinator nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indepliniriicontractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirmeasigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Nota 1: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota 2: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile indeplinesc cerinta solicitataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 14:02