Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE ELABORARE PROIECT TEHNIC SI CAIETE DE SARCINI SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PENTRU ?SISTEME DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA RACARI, JUDETUL DAMBOVITA?


Detaliu pentru invitatia numarul 322750
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: OrasulRacari
Numar invitatie: 322750/23.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE ELABORARE PROIECT TEHNIC SI CAIETE DE SARCINISI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUIPENTRU?SISTEME DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA RACARI, JUDETUL DAMBOVITA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasulRacariCod fiscal: 4816185, Adresa: STR. aNA iPATESCU , NR 155, , Racari, Telefon: 0245658611, Fax: 0245658070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ANA IPATESCU, NR 155, , Racari, Romania, cod postal: 137385, telefon: +40 245658611, fax: +40 245658070, persoana de contact: OCTAVIANA ENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu, nr 155, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE ELABORARE PROIECT TEHNIC SI CAIETE DE SARCINISI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUIPENTRU?SISTEME DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN LOCALITATEA RACARI, JUDETUL DAMBOVITA?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare proiect tehnic si caiete de sarcini si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Sisteme de alimentare cu apa si canalizare in localitatea Racari, judetul Dambovita?, proiect depus si acceptat pentru finantare prinAFMSpecificatia completain Sectia II Caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de10.000 lei.-Modul de constituire a garantiei de participare: - la caseria din cadrul Primariei Racari, sau- prin virament bancar in contul Primariei Racarisau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care se prezinta in original. Scrisoarea de garantie bancara emisa de o banca va avea formatul dinformularul 16 din Sectiunea III Formulare, - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original.-Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d)in cazul in care un ofertant depune o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma conform art. 2781 din OUG 34/2006, respectiv 4279, 99 lei.
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul contractului fara TVA, si se va constitui in lei. IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii 346/2004.-Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (conform Formularului 19 din Sectiunea III Formulare) sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.- Garantia de buna executie se va restitui in cel mult 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG 34/2006-Completare Formular 1 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006- Acest formular va fi prezentat si de tert sustinator, daca este cazul.Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Pentru persoane juridice romane: -Completare Formular 2 din Sectiunea III Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006.-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general? si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local ? si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. , -Declararea calitatii de participant la procedura-Completare Formular 4 din Sectiunea III Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, - Completare Formular 5 din Sectiunea III Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.-In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.-Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura de achizitie: 1.CARAVETEANU MARIUS-FLORIN- Primarul orasului Racari2. ENE OCTAVIANA-Secretaral orasului Racari3. NITU CORNELIA - Director economic4.. MANU MARIAN ? Director Directia tehnicaDupa caz, acest formular va fi prezentat de ofertant, ofertant asociat, subcontractant si de tert sustinator. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantul sau, in cazul asocierii, cel putin liderul asocierii, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate codul CAEN 7112, conform legislatiei nationale sau echivalentul conform legislatiei statului in care operatorul economic isi are sediul.Pentru persoane juridice straine: -Ofertantii care sunt persoane juridice straine trebuie sa prezinte documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala, obiectul de activitate, starea societatii, etc., emise in tara de origine a ofertantului. Documentele vor fi depuse in copie insotita de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant ctb sau extr bilant, 2009, 2010, 2011, Daca bilantul la2011 nu poate fi prezentat, ofeste obligat sa prezinte balanta la 31.12.2011-Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 980.000 lei.Daca nu este posibil, din motive obiective, aut ctr.va lua in consid, data cand a fost infiintatpt. op ec. care nu au avut activ.cifra de afaceri se va lua in considerare conform bil.ctb.respective. Op.ec.IMM benef de red, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de elaborare a lucrarii, pana la plata lucrarii.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Dispon.de sust a prest treb sa cont suma si perioada.Suma pe care oftreb sa faca dovca o va indisp este de 350.000 lei pt 3 luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Cerintele privind resursele tehnice trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de ofertant si sustinator., Califminsi nr minim al persde spec. solic -Manager de proiect: -SSD; -Studii postuniv.sau spec. in managde pr;
-Expprof gen de cel putin 5 ani; -Expin coordunei echipe de proiectare;dovezi care atesta cond a cel putin 1 proiect;
-Exp in proiect st.de epur;se vor prezenta dov.care atesta proiect.a cel putin 1 statie de epurare;
-Ing de rezstrucedil.-SSD constr.hidroteh;
-Exp.prof.gen.de cel putin 5 ani;
-Exp.in proiec.si preg specif.teh.pt pr.edil.de constr.sim, in cel putin 1 pr.sim.-Ing.de rez. str.civ.-SSD constr. civ.si ind;
-Exp prof.gen.de cel putin 5 ani;
-Exp.in proiect.si preg.specif.teh.pt. proiecte ind.de constr.similare, in cel putin 1 proiect similar; Inginer apa?canal;
-SSD in domeniu;
-Utiliz.prg.spec.de proiec.apa-canal.-Exp. prof.gen.de celputin5ani.-Exp.in proiect. si preg.spec.teh.pt.proiec.desist.de alim.cu apa si canal.sim, in cel putin 1 pr.-Arhitect-SSD Memb.O.A.si inscrisin T.N.A- -prof.gen.de cel putin5ani; -Experti de verificare a proiectelor., Serv.prest.in ultimii 3ani.-Lisprincipserv.prestin ultimii 3ani-Pt.fiecare dintre contr. mentin aceasta lista se va intocmi fisa de exp.sim.Exp.sim: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau mai multor contracte similare, servicii de natura si complexitatea celor prevazute in cadrul caietului de sarcini, respectiv urmatoarele tipuri de activitati: :-servicii de proiectare sistem de alimentare cu apa cuprinzand captare si aductiune apa bruta, gospodarie de apa si retea de distributie.-servicii de proiectare sistem de canalizare cu vacuum;
-servicii de proiectare statie de epurare cu o capacitate de cel putin 4000 p.e.Pt. indepl.cer.privind niv.minim al exp. sim.se accepta prez.fie a unul sau mai multe ctr.sim.avand ca obiect cumulat obi.contr. fie cate un contr.ob.dist obiec.solic. - ISO 9001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor pentru domeniul de activitate proiectare apa ? canal; .Aceasta conditie trebuie indeplinita de ofertant si de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o va realiza.ISO 14001 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelor pentru domeniul de activitate proiectare apa ? canal; .Aceasta conditie trebuie indeplinita de ofertant si de fiecare asociat, pentru partea din contract pe care o va realiza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Perioada de prestare (Pp)
70
Descriere: Pctj pt fact de ev ?Perioada de prestare? (Pp) se acorda astfel: a) pt cel mai mic nrzile calend aloc prest serv de pr(N zile minim) se va acorda pctj.max100 pct) pt alt nr zile calend, mai mare decat nr zile prev la lit.a), pctj se acorda astfelP zile (n)=(N zile min/N zile n)x100: unde: P zile (n)-reprez pcj pt of.cu alt nr zile calend, altul decat nr min.de la al .a);N zile min?nr zile cel mai mic alocat prest serv (exprimat in zile);N zile n ? nr. zile alocat prest. servr ptr of. n (exprimat in zile)Pt of care vor prezenta o durata de prestare a serv mai mica sau egala de 30zile vor primi pctj max.Of.care vor depasi perioada de prest a serv.de 90 zile vor fi decl. neconf.Of. care vorprezenta o durata de prest a serv. mai mica de 30 de zile nu vor fi pct supl. Mai mult, of. care vor prez. o durata de presta serv. mai mica de 20 zile nu vor fi pct (un termen mai mic de 20 zile este consid nerealist, nerealizabil).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer