Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de elaborare studii


Detaliu pentru invitatia numarul 165264
Autoritate contractanta
COMUNA MINTIU-GHERLII (PRIMARIA COMUNEI MINTIU GHERLII)
Cod de identificare fiscala: 4288250
Adresa: MINTIU -GHERLII NR 184 JUD CLUJ, Mintiu Gherlii
Telefon: 0264/241767
Fax: 0264/241767
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de elaborare studii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de elaborare studii pentru obiectivele de investitii ?Alimentare cu apa in localitatea Mintiu Gherlii, comuna Mintiu Gherlii, judetul Cluj? si ?Colectarea si epurarea apei uzate menajere din localitatea Mintiu Gherlii, comuna Mintiu Gherlii, judetul Cluj?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 13.08.2008 23:54
Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Mintiu Gherlii, adresa Comuna Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2008 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mintiu Gherlii, adresa Comuna Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
A.Privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale-Declaratie eligibilitate- Formular 12A-Declaratia privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 dinO.U.G.34-Formular 12B-Certificat constatator emis de ORC în copie conforma cu originalulB.Privind situatia economico ? financiara si capacitatea tehnica si profesionala- ultimul bilant contabil-Fisa de informatii generale Formular nr. 3 ?cerinta minima: cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani min.: 300000 RON-Lista principalelor servicii prestate în ultimii 3ani- Formular 4 -cerinta minima: min 3 contracte încheiate îndomeniu apa sau apa uzata( SF sau PT )-experienta similara ?Formular 5 ? cerinta minima: 3 lucrari similare cu o valoare minima pe lucrare de 10000 EUR-recomandari- cerinta minima: minim 3 recomandari-Informatii privind personalul tehnic de specialitate- Formular 12I si CV-uri-Informatii privind subcontractantii- Formular 6
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer