Achizitie publica - SERVICII DE EPURAREA APELOR UZATE
Detaliu pentru invitatia numarul 354015
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354015/23.09.2013
Denumire contract: SERVICII DE EPURAREA APELOR UZATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLANCod fiscal: 4283333, Adresa: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2237192/+40 0318059301, Fax: +40 2231480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011241, telefon: +40 2237192/+40 0318059301, fax: +40 2231480, persoana de contact: TEREZA ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL NATIONAL DE GERONTOLOGIE SI GERIATRIE ?ANA ASLAN?, str. Caldarusani, nr. 9, sector 1, Bucuresti, parter - AMFITEATRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EPURAREA APELOR UZATE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de epurarea apelor uzate NTPA-001/2002
II.1.6) CPV: 90420000-7 - Servicii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 377, 520 - 387, 797.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima estimata 3.877, 97 lei valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conf.art. 278¹ ali.1 lit. a)OUG 34/2006, ali.2 in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma: 3.877, 97lei, se poate constitui in contul: RO 40 TREZ 7015 041X XX00 0395, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, prin virament bancar, ordin de plata, fila CEC, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/ depunere la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valoarea de referinta pentru oferta in lei/alta valuta = curs mediu BNR din 09.09.2013
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie a contractului subsecvent este de 5% din valoarea contractului subsecvent, in conf. cu art 89 din HG 925/2006. Aceasta se poate constitui conf. art 90 alin (1) HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 -original. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularului specific.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - originalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularului specific.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 ? originalIn cazul unei asocieri, acest certificat trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii sacdente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.5.Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii sacdente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - originalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Completarea si prezentarea Formularului specific.7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 - originalOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Bogdan Paltineanu;Director financiar contabil - Ec. Elena Nituica.Sef Birou Achizitii Publice Ec. Tereza Ion, Sef Serviciu Financiar Contabil Ec. Corina Dumitru.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator conform Ordinului nr.170/2012 (daca este cazul) ? originalNota: Ofertantul trebuie sa prezinte (certificatele solicitate) situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului al operatorului economic - original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul din care sa rezulte: - codurile CAEN corespunzatoare produselor care fac obiectul acordului-cadru, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.2.Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsul care face obiectul prezentului contract (se va prezenta - original/copie legalizata sau copie conform cu originalul);
- Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, tert sustinator inclusiv fiecare subcontractor, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale - Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului respectiv media cifrei de afaceri indomeniul de activitate aferent obiectului contractului -original.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (2010;2011;2012), 2. Cerinta minima de calificare - Minim 1 contract similar in ultimii 3 anicu o valoare minima de 32.331, 20 lei fara TVA.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 08:59