Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de etalonari si reparatii metrologice a mijloacelor de masurare de la Sucursala FCN Pitesti


Detaliu pentru invitatia numarul 344383
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 344383/26.03.2013
Denumire contract: Servicii de etalonari si reparatii metrologice a mijloacelor de masurare de la Sucursala FCN Pitesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010494, telefon: +40 212038235, fax: +40 212031315, persoana de contact: Departament Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Societatea Natonala Nuclearelectrica SA, Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de etalonari si reparatii metrologice a mijloacelor de masurare de la Sucursala FCN Pitesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de etalonare si reparatii metrologice a mijloacelorde masurare, atat la sediul prestatorului cat si la sediul FCN Pitesti
II.1.6) CPV: 50413000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a aparatelor de control (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 139 - 330, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare este 6000 Lei, irevocabila si va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.2. Garantia de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia se poate constitui in LEI sau echivalent EUR, la cursul de schimb comunicat de BNR pentru Lei/Euro valabil pentru data publicarii in SEAP a invitatiei de participare (cursul BNR se gaseste pe site-ul www.bnr.ro ).Contul autoritatii contractante, SN Nuclearelectrica SA este: ? pentru RON, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect.1? pentru EUR, RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.3. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. ÷III.1.1.5, dupa caz.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art. 2781 din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), este de3300 Lei.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie este de 10% din valoareafiecarui contract subsecvent fara TVA, in conformitate cu art. 89 din HG 925/2006, actualizata si se constituie conform art.90 din HG 925/2006, actualizata2. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.b. (in original).3. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1÷ III.1.1.5, dupa caz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii ale Operatorilor economiciprivind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Se va completa Formularul III.2.1.a.1. Declaratia se depune in original.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.2) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Se va completa Formularul III.2.1.a.3 Documentul se depune in original.Nota: in cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.3) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011Se va completa Formularul III.2.1.a.4Declaratie pe propria raspundere dupa caz, a Ofertantului/a Ofertantului asociat/ a Subcontractantului, / a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 691 din OUG nr. 34 / 2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Dumitru Dina, cu inlocuitorul sau Mircea Metes;Director Economic ? Ec. Elena Negulici cu inlocuitorul sau Mihai-Dan GheorghieviciSef Departament Achizitii ? Cristina Nazarevsky cu inlocuitoarea sa Dana BaneaComisia de evaluare: Rodica Boboc, Adriana Ionescu, Nicolae Hotescu, Nicolae Vasilescu, Emilia Gabrian, Catalin Filip ? membrii, Vladimir Agapi, Roxana Stanciugel ? membrii de rezerva.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa Formularul III.2.1.a.5Declaratia se depune in original.Note: a) In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. Certificat Constatator pe numele Operatorului economica) pentru persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea candidatului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru.b)Persoane juridice/fizice straine Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune . Datele din document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor precizata in invitatia de participare de participare.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Note: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantuluide catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3(trei) ani, calculati pina la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta cel putin un document/certificat/contract/proces verbal receptie servicii/etc emis sau contrasemnat de beneficiar care sa confirme prestarea corespunzatoare a serviciului similar., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia. Certificare ISO 9001/2008 in domeniul care face obiectul contractului, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer