Achizitie publica - Servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate , cu ajutorul scafandrilor
Detaliu pentru invitatia numarul 320621
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320621/22.02.2012
Denumire contract: Servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate , cu ajutorul scafandrilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.Cod fiscal: RO 14961980, Adresa: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Telefon: 0254777220, Fax: 0254777221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 0254777220, fax: +40 0254777221, persoana de contact: Gabriela Stefoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv Hateg SA, Hateg, str Progresului, nr 38 bis, jud Hunedoara, tel 0254 777220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (reparare masini - in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate , cu ajutorul scafandrilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din amenajarea RMR, cu ajutorul scafandrilor
II.1.6) CPV: 98363000-5 - Servicii de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de 3.600 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 de zile de la data deschiderii ofertelor.- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- in original sau prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare este irevocabila.- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice
Garantie de buna executie
-Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane cu functie de decizie: Liviu Magheru-Director, Ioan Soloi- Director Tehnic, Daniel Vitan- Director economic, Adrian Craciunescu _ Director Dezvoltare, Marius Dumbrava- Cons Juridic, Sas Adrian- Responsabil AC, Simon Marin- SIPP, Terlea Valer- Reparatii Mecanice, Gabriela Stefoni- BAC1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- ordin ANRMAP 314/2010.2. Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69? din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular A4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular B5. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale- emis de Consiliul Local- si ANAF- cu situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in carese prezinta ofertele., / in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 1. Certificat constatatoreliberatde Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2.Ofertantului clasat pe primul loci se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului2. conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista principalelor servicii efectuate in ultimul an
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: anexat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 14:12