Achizitie publica - servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate cu ajutorul scafandrilor , conform cerintelor din caietul de sarcini nr 368/19.01.2013
Detaliu pentru invitatia numarul 342784
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342784/18.02.2013
Denumire contract: servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate cu ajutorul scafandrilor, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 368/19.01.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala pentru Reparatii si Servicii Hidroserv Hateg S.A.Cod fiscal: RO 14961980, Adresa: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Telefon: +40 254777220, Fax: +40 254777221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Progresului, nr. 38 bis., jud. Hunedoara, Hateg, Romania, cod postal: 335500, telefon: +40 254777220, fax: +40 254777221, persoana de contact: Gabriela Stefoni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv Hateg SA, Hateg, str Progresului, nr 38 bis, jud Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Reparare masini in domeniul hidro)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate cu ajutorul scafandrilor, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 368/19.01.2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de etansare vane si batardouri pentru punerea la uscat a hidroagregatelor din Amenajarea Raul Mare Retezat, Clopotiva, Aval I, Aval II si Subcetate cu ajutorul scafandrilor, conform cerintelor din caietul de sarcini nr 368/19.01.2013
II.1.6) CPV: 98363000-5 - Servicii de scufundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare este de3.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de minim 60 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- in original sau prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare este irevocabila.- Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice- cont RO76RNCB0169018339380001- BCR Hateg
Garantie de buna executie
Va fi in cuantum de 5% din valoarea in lei, fara TVA , a contractului- de regula , garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract. In cazul in care valoarea garantiei de de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la caserie a unor sume in numerar. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest sens , furnizorul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont distinct aflat la disopzitia achizitorului, iar suma depusa initial de furnizor in acest cont va fi de minim 0, 50% din valoarea contractului?se vor avea in vedereprevederile HG nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: : ing. Puiu-Adrian BADEA- Director, ing. Ioan Soloi- Director Tehnic, ing. Adrian Craciunescu- Director Dezvoltare, Daniel Vitan- Director Economic1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.- ordin ANRMAP 314/2010.2. Declaratie privind eligibilitatea- Formular A.3. Declaratie privindneincadrarea in prevederile art.69?, 180, 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular B.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale- se prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele/prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. 1. Certificat constatatoreliberatde Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifreide afaceri pe ultimii 3 aniin domeniul de activitate aferent contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Lista principalelor servicii efectuate in ultimul anPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2013 10:35