Achizitie publica - Servicii de evaluare strategica de mediu (SEA) ?Realizarea documenta?iei conform HG 1076/2004 pentru bazinele hidrografice Buzau, Ialomi?a, Mosti?tea, Calma?ui - componenta din cadrul proiectului ? Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efecte
Detaliu pentru invitatia numarul 327052
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327052/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de evaluarestrategica de mediu (SEA) ?Realizarea documenta?iei conform HG 1076/2004 pentru bazinele hidrografice Buzau, Ialomi?a, Mosti?tea, Calma?ui- componenta din cadrulproiectului ? Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinulhidrografic Buzau-Ialomi?a?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa Buzau IalomitaCod fiscal: 23706189, Adresa: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Telefon: 0238725447, Fax: 0238427237
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208, telefon: +40 0238725447, fax: +40 0238427237, persoana de contact: MARIAN LUNCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BUCEGI, NR.20BIS, Buzau, Romania, cod postal: 120208
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluarestrategica de mediu (SEA) ?Realizarea documenta?iei conform HG 1076/2004 pentru bazinele hidrografice Buzau, Ialomi?a, Mosti?tea, Calma?ui- componenta din cadrulproiectului ? Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinulhidrografic Buzau-Ialomi?a?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea evaluarii strategice de mediu (SEA) pentru bazinele hidrografice Buzau, Ialomi?a, Mosti?tea, Calma?ui- componenta din cadrulproiectului ? Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinulhidrografic Buzau-Ialomi?a?
II.1.6) CPV: 71313400-9 - Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuatum :5.500, 0 lei .Garan?ia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autorita?ii Contractante RO43TREZ1665005XXX006017, deschis la Trezoreria Buzau, sau printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare.Garan?ia trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu cel putin perioada de valabilitate a ofertei ?i trebuie sa fie emisa in favoarea Autorita?ii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat ata?at pachetului exterior al ofertei ?i va con?ine in mod obligatoriu urmatoarele informa?ii: cuantumul garan?iei ?i perioada de valabilitate solicitata, garan?ia este irevocabila ?i daca plata garan?iei se va efectua condi?ionat sau necondi?ionat. Formularul 17 poate fi folosit ca model de scrisoare de garan?ie bancara.In conformitate cu art.278^1 din Ordonan?a de Urgen?a Nr.34/2006, in situa?ia respingerii contesta?iei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul Na?ional de Solu?ionare a Contesta?iei, Autoritatea Contractanta va re?ine Contestatarului din garan?ia de participaresuma de 2984, 52 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAPrestatorul se obliga sa constituie garan?ia de buna execu?ie inainte de semnarea contractului.? Modalitatea de constituire in conformitte cu prevederile art. 90 din HG 925/2006: - un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare, in original, care devine anexa la contract ;
-- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale de plata. (doar cu acordul partilor). In acest caz, prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organismului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma ini?iala care se depune de Prestator in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a 1Declara?ie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul).Cerin?a 2Declara?ie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular 4)Se va completa de catre ofertant/asociat. Ter?ul sus?inator va prezenta declara?ie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ?neincadrarea in art. a, c^1 ?i d.Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerin?a 3Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerin?a 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerin?a 5Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociatCerin?a 6Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).Cerin?a 7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator (daca este cazul).Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Adriana PETCU ? Director ABA Buzau-Ialomita;Coca LEVENTIU ?Director Ec. ABA Buzau-IalomitaMarilena STOIAN ?Director Tehnic ALH ABA Buzau-Ialomita;Dumitru IOSIF ?Director Tehnic Avize ABA Buzau-Ialomita;Marian TANASE ? Manager UIP ABA Buzau-IalomitaMarian LUNCA ? ?ef Birou Achizi?ii ABA Buzau-Ialomita -Certificat constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. din care sa reiasa ca arein domeniul de activitate prestarea de servicii din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Se va prezenta de catre ofertant/asociat, subcontractant.Persoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale ?arii in care ofertantul este rezident (in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata? conform cu originalul? , semnata ?i ?tampilata);
-Certificat constatator (sau document echivalent)emisde registrul comer?ului (sau autoritate echivalenta din ?ara in care ofertantul este rezident), cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizi?ii (in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata? conform cu originalul? , semnata ?i ?tampilata).Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la solicitarea autorita?ii contractante, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- lista servicii similare in ultimii 3 ani- informatii privind experienta similaradin care sa reiasa ca ofertantul a prestat pana la 3 contracte pentru evaluare de mediu a caror valoare insumata sa acopere valoarea minima de 290.000 RON, Cerinta 2-informatii privind efectivul mediu de personal si al cadrelor de conducere, Cerinta 3- Informatii privind personalul-Sef de proiect, diploma universitara pentru studii tehnice, sau de mediu, cunostinte bune de limba engleza, minim 5 ani de experienta profesionala in domeniile tehnice, sau de mediu, minim 3 ani de experienta relevanta in evaluarea strategic de mediu sau evaluare adecvata (ca sef de proiect/ adjunct de sef de proiect).-minim 3 specialisti de cercetare in domeniile care fac obiectul contractului-minim 3 expertiindomeniulprotectiei patrimoniului natural-minim 3 expertiindomeniulevaluarii de mediu, -minim 3 evaluatori pentru evaluare adecvata si raport de mediu, Cerinta 4- Informatii privind dotarea cu echipamente tehnice, Cerinta 5- Informatii privind subcontractantiiSe vor prezenta informatii privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze. Cerinta 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificatISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificatISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP - Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul de coeziune)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 11:45