Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in domeniul public si privat, pe 2 zone ale Municipiului Mangalia.


Detaliu pentru invitatia numarul 344686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MANGALIA
Numar invitatie: 344686/02.04.2013
Denumire contract: Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in domeniul public si privat, pe 2 zone ale Municipiului Mangalia.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MANGALIACod fiscal: 4515255, Adresa: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Telefon: +40 241751060, Fax: +40 241755606
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS CONSTANTEI NR.13, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 241751060, fax: +40 241755606, persoana de contact: ILEANA BUDURESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: sos. Constantei nr.13, Mangalia jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in domeniul public si privat, pe 2 zone ale Municipiului Mangalia.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de evaluare a bunurilor imobile aflate in domeniul public si privat, pe 2 zone, ale Municipiului Mangalia prin incheierea unui acord-cadru si a contractelor subsecvente pentru fiecare zona in parte.
II.1.6) CPV: 71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 980 lei/lot in parte.Echivalarea se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare.Modul de constituire: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul de 980 lei/lot lei, valabil pentru o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei stabilita in invitatia de participare. Prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (in contul IBAN RO72TREZ2335006XXX000030 deschis la Trezoreria Municipiului Mangalia, cod fiscal 4515255); 3. Depunerea la casieria AC a unei sume de 980 lei/lot in numerar.IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Nota: Dovada constituirii garantiei de participare va insoti oferta, neintroducandu-se in plicul exterior.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In aceste caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala, care se va depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis, este de minim 0, 5% din pretul contractului, fara T.V.A..IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare si prezentare in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta); ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa si se va intocmi conform Formularului 7, pus la dispozitie in documentatie, tinand cont de informatiile precizate in tabelul anexat acesteia;Persoanele cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica sunt prezentate in Formularul 7 din Documentatia de atribuire.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Cristian Radu ? PrimarBogdan Maganu - viceprimarRomulus Dumitrana -consilier personal primarOvidiu Mihalache - consilier personal primarPetrina Boita - Secretar municipiuStefania Mititescu - Sef serviciul juridicFlorea Popa ? Director generalDiana Fotin - Inspector Serviciul Buget ContabilitateIleana Budurescu - Coordonator Comp. Investitii, AchizitiiRazvan Calota - arhitect sefCiprian Popa Dan ? sef serviciu prognoza , proiecte, turismAdriana Duca ? sef autoritate tutelaraMihaela Andrei ? director politie localaSimona Ciocanel ? sef serviciul taxe si impoziteLucica Cazan ? sef SPCLEPConsilieri locali: Bogdan Maganu, Gheorghe Maz?u, Ion Petcu, Danut Moldovan, Ghiulgiean Membulat, Eugen Marian Guta, Vasile Iorga, Laura C?lan, Lucian Popescu, Linica Stan, Levent Beghim, Paul Foleanu, Sorin Andrei, Vasile Olan, Cristian Dragan, Leonard Florin Tanase, Marin Cioc?a, Stefan Dragos Bociog, Ion Minca.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Completare si prezentare in original a formularului A - declaratie privind eligibilitatea; ? Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Completare si prezentare in original a formularului B - Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata adatoriilor catre bugetul consolidat general, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Certificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Nota: Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 ale fiecarei luni, conform prev. Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sa compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nota: 1. In cazul in care /oferta este depusa de catre o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate in aceasta sectiune (situatia personala). 2. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa formularul A privind eligibilitatea, formularul B1 privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 la lit. a, lit. c1 si lit. d din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Persoane juridice / fizice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. ? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoane juridice/fizice romane.1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic include servicii din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatiidocumentului depus in oferta2.Certificat eliberat de ANEVAR/UNEVAR din care sa rezulte calitatea de membru corporativ ANEVAR/UNEVAR, valabil pe anul 2013, conform OG 24/2011 privind unele masuri in domeniul evaluarii bunurilor.Nota: Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice /fizice straine? Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.? Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata - in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale si documente edificatoare aferente ultimilor 3 ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii trei ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 98.000, 00 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 - Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea experientei similare, operatorii economici vor prezenta cel putin un contract de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, a carui valoare sa fie minim 40.000 lei, insotit de recomandari din partea beneficiarilor, Respectivele certificari/recomandari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor.Valoarea impusa poate fi demonstrata prin cumularea valorica a maxim 3 contracte., Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se va completa si prezenta Formularul F; Formularul F va fi insotit de o lista cu personalul de conducere si personalul responsabil pentru indeplinireacontractului de servicii, Cerinta minima de calificare: Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in cadrul echipei de evaluare a minim 1 expert evaluator in evaluarea proprietatilor imobiliare atestat ANEVAR/ UNEVAR.In acest sens, CV-ul va fi insotit de atestat, acreditari, diplome, precum si legitimatii care sa ateste calitatea de membru ANEVAR/UNEVAR, vizat pentru anul in curs., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va completa Formularul D.Subcontractantul va completa declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitareaconflictului de interese) din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si direct de la sediul autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer