Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare a imobilelor afectate de exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarii Autostrada Sebes ? Turda, km 0+000 ? km 70+000 lot 1, lot 2, lot 3, lot 4


Detaliu pentru invitatia numarul 356206
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 356206/29.11.2013
Denumire contract: Servicii de evaluare a imobilelor afectate de exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarii Autostrada Sebes ? Turda, km 0+000 ? km 70+000 lot 1, lot 2, lot 3, lot 4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Poarta A - Registratura CNADNR, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643299, fax: +40 212643298, persoana de contact: Stefan Scorus - Director Achizitii cu Finantare Externa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 212643299, fax: +40 212643298, persoana de contact: Stefan Scorus - Director Achizitii cu Finantare Externa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare a imobilelor afectate de exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarii Autostrada Sebes ? Turda, km 0+000 ? km 70+000 lot 1, lot 2, lot 3, lot 4
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea serviciilor de evaluare a imobilelor afectate de exproprierea suprafetelor de teren necesare executarii lucrarii Autostrada Sebes ? Turda, km 0+000 ? km 70+000 lot 1, lot 2, lot 3, lot 4, pe raza localitatilor Sebes, Alba Iulia, Ciugud, Sintimbru, Galda de Jos, Teius, Aiud, Radesti, Miraslau, Unirea, Moldovenesti, Mihai Viteazu si Calarasi, in conformitate cu Legea nr. 255/2010, cu modificarile si completarile ulterioare si cu Hotararea Guvernului nr.53/2011 privind Normele Metodologice de aplicare a Legiinr.255/2010.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 438, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
I. A.C. solicita Garantie de part. eliberata in numele ofertantului, care va fi emisa de catre o societate bancara/societate asigurari, in cuantum de 8.600 Lei. Garantia de part. poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro, in cuantum de 1.934, 24 Euro, calculat la un curs mediu afisat de BNR, aferent lunii octombrie 2013, de 1 Euro = 4, 4462 Lei. Gar. de part. poate fi eliberata si in alte valute. Pentru alte monede decat Euro, cuantumul garantiei se calculeaza utilizandu-se cursurile medii pentru luna octombrie 2013, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro. Pentru transf. Euro in Lei se va utiliza cursul mediu afisat de BNR, aferent lunii octombrie 2013, de 1 Euro = 4, 4627 Lei. II. Perioada de valab. a garantiei de part. va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. III. Gar. de part. trebuie sa fie irevocabila. IV. Gar. de part. trebuie sa prevada explicit daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Se va completa dupa caz Formularul 14A/14B. V. Ofertele care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atrib. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Referitor la GP se vor aplica prevederile art. 278 ind 1/OUG34/2006. Informatii suplimentare privind GP se gasesc la pct IV.4.3, Modul de prezentare al ofertei. VI. Garantia de participare poate fi constituita si prin virament bancar in conturile CNADNR SA deschise la BCR SUCURSALA UNIREA: RO67 RNCB 0082 0080 9408 0001 LEI sau RO13 RNCB 0082 0080 9408 0003 EUR. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate in Documentatia de Atrib. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Ofertantul declarat castigator va trebui sa puna la dispozitia Autoritatii Contractante o garantie de buna executie a contractului, in original, in cuantum de 10% din valoareacontractului, fara TVA, constituita in conformitate atat cu prevederile art. 90, alin (1) ? (3) din HG 925/2006 cat si cu prevederile clauzelor contractuale si completata conform Formularului nr. 23 A/ Formularului nr. 23 B din Sectiunea 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor/cerintelor de calificare se vor prezenta: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire, semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor demonstra ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in conformitate cu Notificarea ANRMAP nr. 149/24.09.2013 si Ordinul ANRMAP nr.509/2011.Nota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 5: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? din cadrul Documentatiei de Atribuire semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai literele a), c indice 1), d) de la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/ documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica. A se vedea prevederile art. 9 alin (3) din Ordinul 509/2011 al ANRMAP.c. Cerintele referitoare la obligatiile de plata/ datoriilor sunt considerate ca fiind indeplinite si in situatia in care ofertantul (toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/ compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.d. Pentru persoanele juridice straine, certificatele/ documentele edificatoare, care atesta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care se depun ofertele, se vor prezenta in conformitate cu legislatia nationala a tarii de origine a ofertantului/operatorului economic membru al asocierii sau a tarii in care ofertantul/operatorul economic membru al asocierii este stabilit.Ofertantul/Ofertantul asociat la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Formularul B, din Sectiunea 2 Formulare din cadrul Documentatiei de Atribuire ? Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Ofertantul/Ofertantul asociat/Tertul sustinator/Subcontractantul la procedura de achizitie publica are obligatia de a prezenta Formularul A, din Sectiunea 2 Formulare din cadrul Documentatiei de Atribuire ? Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt: Director General?dl Narcis Stefan Neaga, Director General Adjunct Proiecte cu Finantare Externa ? dl. Horia Mihai NicolaeDirector DirectiaAchizitii cu Finantare Externa ? dl. Stefan Scorus, Director Adjunct DirectiaAchizitii cu Finantare Externa - dna. Nicoleta Margarit, Sef Serviciu Licitatii Coeziune/ IFI - dl. Curculescu Marius, Marin Andreescu, Claudia Marin, Alin Ilie, Mihai Berdei, Mihaela Otvos, Cristina Rache, Adela Zaharneanu ? salariati in cadrul Serviciului Licitatii Coeziune/IFI.Sef Serviciu Contractare Fonduri Externe - dna.Anca Bobalca, Anca Gaitan, Cecilia Gheorghe, Andreea Wisosenschi, Florentina Mihai, Eduard Constantin, Nicoleta Enache ? salariati in cadrul Serviciului Contractare Fonduri Externe.Director Directia Juridica - dl. Mihai SaptefratiDirector Adjunct Directia Juridica - dl. Andrei FilipescuMihaela Hliboceanu ? Serviciul Contracte cu Finantare ExternaLaura Cambosie, Cristian Codreanu ? salariati in cadrul Serviciului Contracte cu Finantare ExternaDirector General Adjunct Economic - dl. Ionut Masaladl. Dan Givan ? Sef Serviciul CFP si Avizare contracteCatalin Ticu ? Serviciul CFP si Avizare contracteDirector Directia Achizitii Terenuri Avize, Acorduri, Relocari Utilitati si Protectia Mediului ? dl. Ion Cupanache, Director Adjunct Directia Achizitii Terenuri, Acorduri, Avize, Relocari Utilitati si Protectia Mediului - dl. Mircea Apostol, Sef Serviciu Documentatii Tehnico ? Economice - dna. Nica Cristina, Badescu Daniel, Patruta Carmen - salariati in cadrul Serviciului Documentatii Tehnico ? Economice.Membrii Organelor decizionale ale Autoritatii ContractanteConsiliul de Administratie ? Lista acestora se afla pe siteul CNADNR SA www.cnadnr.roAdunarea Generala a Actionarilor? Lista acestora se afla pe siteul CNADNR SA www.cnadnr.roIn conformitate cu prevederile Hotararii nr.1 al AGA din 20.02.2008, membrii Consiliului de Administrarie nu au competente de aprobare a Documentatiei de atribuire si a semnarii contracteloraferente acelor contracte incluse inMemoradumurile de Finantare/ Contractelor de Finantare.Persoanele juridice responsabile cu introcmirea documentatiilor tehnico ? economice incluse in Documentatia de Atribuire (denumirea PROIECTANTULUI si/sau supervizorului si/sau consultantului, dupa caz) ? nu este cazul.Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si / sau manifestarea concurentei neloiale, in conformitate cu prevederile art. 66; 67; 70 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care a participat la intocmirea documentatiei de atribuire, sau care are ca ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori, experti, persoane fizice sau juridice implicate in elaborarea documentatiei de atribuire, persoane mentionate de Autoritatea Constractanta in prezenta Fisa de Date a Achizitiei, numai in cazul in care implicarea sa in elaborarea documentatiei de atribuire este de natura sa distorsioneze concurenta.Autoritatea Contractanta pe parcursul aplicarii procedurii de atribuire va efectua toate demersurile necesare pentru a evita situatiile de natura sa determine aparitia unui conflict de interese si sau manifestarea concurentei neloiale in conformitate cu prevederile art. 66 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, Autoritatea Contractanta va verifica pentru fiecare ofertant daca acesta detine pachetul majoritar de actiuni la alte firme/operatori economici participanti in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul/ofertantii care nu respecta prevederile Art. 46 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionale.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate, datele de identificare, actionarii/asociatii, organele de conducere, administratorii, cotele de participare, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata din care sa reiasa informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru anii 2011 si 2012 trebuie sa fie in valoare de minim 250.000 lei, NOTA: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea economica si financiara cu sprijinul unui Tert sustinator: NOTE: 1. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.11.1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). 2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.3. Cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana astfel: (*) - Indiferent daca exista un singur sau mai multi terti sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.(*) - In cazul in care ofertantul prezinta oferta individula si sustinere, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant.(*) In conformitate cu Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea Tehnica - CerintaOfertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat (a dus la bun sfarsit) in ultimii 3 ani* cel mult 3 contracte de servicii de evaluare imobile in care participarea ofertantului, cumulat pentru aceste 3 contracte, a fost de minim 250.000 Lei fara TVA.*) ultimii 3 ani se raporteaza la termenul limita de depunere a ofertelor. Se vor lua in considerare numai serviciile prestate si duse la bun sfarsit in aceasta perioada. Prin servicii duse la bun sfarsit se intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Certificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: Orice certificate/ documente/ contracte/ procese-verbale de recep?ie, care contin informatiile prevazute de legislatie (valori, perioade de prestare, servicii prestate, beneficiari, confirmarea prestarii serviciilor de catre o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar), in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 2, lit. a) din OUG nr. 34/2006 si ale Ordinului nr. 509 din 14.09.2011, al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie., NOTA: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea tehnica cu sprijinul unui Tert sustinator: 1. Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Nota: Cerinta va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana astfel: (*)- Indiferent daca exista un singur sau mai multi terti sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.- In cazul in care ofertantul prezinta oferta individula si sustinere, cerinta va fi indeplinita in intregime fie de catre un singur tert sustinator, fie de catre ofertant.(*) In conformitate cu Ordinul nr. 509 din 14.09.2011, al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie., Capacitatea profesionala - CerintaOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul personal specializat in evaluare pentru imobile supuse exproprierii: ? Minim 1 expert Evaluator care va indeplini urmatorele cerinte: o Sa fie membru titular sau membru acreditat de catre Asocia?ia Na?ionala a Evaluatorilor Autoriza?i din Romania, specializat EPI - Evaluari de Bunuri Imobile;Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare - pentru fiecare expert propus, ofertantul va depune: a) Copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale actelor de identitate (buletin/ pasaport/ carte de identitate)b) Pentru expertul specializat in evaluare pentru imobile, se va prezenta dovada apartenentei ca ?membru titular? sau ?membru acreditat? la Asocia?ia Na?ionala a Evaluatorilor Autoriza?i din Romania, specializat EPI - Evaluari de Bunuri Imobile. Documentele se vor prezenta in copielegalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu o riginalul?., NOTA: Informatii privind indeplinirea criteriului privind capacitatea profesionala cu sprijinul unui Tert sustinator :1. Capacitatea profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si respectiv Art.111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respectiveNota: Cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, inclusiv a sustinerii acordata de catre o alta persoana (tertul sustinator)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de identificare ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer