Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE EVALUARE A RANDAMENTELOR(CONTROLING)


Detaliu pentru invitatia numarul 327810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-Arseni
Numar invitatie: 327810/25.05.2012
Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE A RANDAMENTELOR(CONTROLING)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta Bagdasar-ArseniCod fiscal: 4943871, Adresa: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 334.30.54, Fax: 334.73.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 041914, telefon: +40 3343054, fax: +40 3343054, persoana de contact: Cristina Tutu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTA BAGDASAR-ARSENI SOS BERCENI NR. 10-12 SECTOR 3 BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE EVALUARE A RANDAMENTELOR(CONTROLING)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE MONITORIZARE SI CONTROL SPITALICESC CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP
II.1.6) CPV: 79412000-5 - Servicii de consultanta in gestiune financiara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare reprezinta 2% din valoarea estimata 3600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei-90 de zile incepand de la data limita de primire a ofertelor. Garantie de participare se constituie astfel: Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ; Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 ;A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Lichiditati si / sau titluri de valoare ; Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului subsecvent de servicii 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii se va realiza : Scrisoare de garantie bancara in favoarea Spitalului Clinic de Urgenta Bagdasar Arseni ; Ordin de plata in contul spitalului RO84TREZ7045005XXX000150 Trezoreria Sector 4 Cod Fiscal 4943871 ;A unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare;Lichiditati si / sau titluri de valoare ; Printr-un Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, conform prevederilor art.90, alin (1) din HG 925/2006 cu completari si modificari ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 -formularul 3Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010)-formularul 4; Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea in temeiul art.180 din OUG 34/2006-formularul 2;Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti/tert sustinator-formularul 3bis;Persoane cu functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr Anca Buliman- Manager, Ec. Rosoi Marian- Director Financiar contabil, Ing Roxana Nicolescu-Sef Serviciu Achizitii Publice Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ? original/copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Minim Un expert
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer