Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare a rezultatelor campaniilor de constientizare a publicului tinta in cadrul proiectului ?Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?


Detaliu pentru invitatia numarul 333424
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI
Numar invitatie: 333424/08.08.2012
Denumire contract: Servicii de evaluare a rezultatelor campaniilor de constientizare a publicului tinta in cadrulproiectului ?Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 16462898, Adresa: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.207.11.01, Fax: 021.207.11.03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare a rezultatelor campaniilor de constientizare a publicului tinta in cadrulproiectului ?Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al Sistemului Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000 este reprezentat de conservarea mediului natural, prin sprijinirea managementului ariilor protejate, realizarea infrastructurii suport pentru promovarea ariilor naturale protejate si promovarea activitatilor de constientizare ce vizeaza reducerea sau chiar inlaturarea presiunilor antropice asupra speciilor si habitatelor de interes comunitar.Acest proiect se va constitui ca si instrument integrat si accesibil de vehiculare a informatiilor relevante pentru realizarea evaluarii SEA a Planurilor de management si de evaluare adecvata a activitatilor din site-urile Natura 2000 susceptibile sa aiba un impact asupra speciilor si habitatelor pentru care site-urile Natura 2000 au fost desemnate.Obiectul contractului de fata il reprezinta achizitia de servicii de evaluare a a rezultatelor campaniilor de constientizare a publicului tinta in cadrulproiectului ?Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
II.1.6) CPV: 79315000-5 - Servicii de cercetare sociala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 4.226 lei. A se vedea nota de mai jos.b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 2.113 lei (1% din valoarea estimata).c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul ANPM (CIF 16462898) IBANRO07TREZ7005005XXX001202 deschis la A.T.C.P.M.B., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Mihail FACA ? Pre?edinte, Horia IRIMIA ? Vicepre?edinte, Gabriel GERU ? director Directia Buget Finan?e Administrativ, John Samad SMARANDA ? Manager de Proiect, Florentina ARNAUTU - Manager Financiar (proiect) precum si ceilalti membri ai echipei de proiect, respectiv: Elena GIUREA ? Asistent de Proiect, Cristian ALEXE - Responsabil Juridic, Roxana STOIAN - Expert tehnic Biodiversitate, Mariana APOSTOL ? Expert IT ? ?ef serviciu sisteme informa?ionale, Stefan MOCANU ? Expert IT ? Consilier Superior.Nota: a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Astfel, pentru ofertele a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 01 - 25 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru penultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor si care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a ultimei luni dinaintea lunii depunerii ofertelor (luna anterioara lunii stabilite pentru depunerea ofertelor).Pentru ofertele care a caror data de depunere este cuprinsa in perioada 26 - 31 a lunii, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor pentru ultima luna dinaintea lunii stabilite pentru depunerea ofertelor (luna anterioara lunii stabilite pentru depunerea ofertelor) si care au scadenta legala de plata pana pe data de 25 a lunii stabilite pentru depunerea ofertelor.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de e genul e?alonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 (1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru ultimul an fiscal incheiat ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solcita ofertantului clasat pe primul loc, de a prezenta pentru conformitate documentul in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 420.000 lei.Se solicita bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc. edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina inf. relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa ec.-fin.Pentru op. ec. nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Doc. se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb. romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerin?a nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani in cadrul unuia sau a maximum 3 ctr. similare, servicii de nat. celor prevazute in caietul de sarcini, cu o valoare de cel pu?in 200.000 lei, constand in servicii deconsultarepublica sau activitati care au implicat utilizarea de metode de cercetare a opiniei publice.Se solicita: Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;, Continuare cerinta nr. 1b. O recomandare (datata, semnata, parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (2) lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, coroborate cu cele ale art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 pentru contractul similar prezentat in vederea indeplinirii cerintei sau daca ofertantul alege sa faca dovada indeplinirii cerintei prin cumulul a maxim 3 contracte similare se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract prezentat., Cerin?a nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune pentru perioada de executie a contractului (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - cel putin 1 autovehicul prin intermediul caruia se va asigura logistica necesara deplasarilor echipei de experti la sediul autoritatii contractante in vederea realizarii misiunilor de audit;
- cel putin cate 1 calculator tip laptop pentru fiecare expert cheie din cadrul echipei;
- facilitate/facilitati necesare pentru imprimare, multiplicare si scanare a documentelor.Se solicita: Documentele suport relevante din cadrul carora sa rezulte ca operatorul economic dispune de utilajele/echipamentele respective pentru indeplinrea corespunzatoare a contractului (a se vedea nota din cadrul modului de indeplinire a cerintei nr. 2)., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispunecel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect/coordonator de echipa/team leader (1 expert)2. Expert cheie nr. 2 - Expert analiza date (2 experti)Se solicita: a. Doc. suport din care sa rez. faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competent. prof. ale perso. de specialit. propus in cadrul echipei de proiect, se poate asig. indepli. la un niv. coresp. a ctr. care urmeaza sa fie atrib., potrivit specificatiilor prev. in caietul de sarcini.Declaratia de disponibilitate (Formularul nr. 9) se va prez. semnata de titluar, in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist., Continuare cerin?a nr.3b. In sensul preved.lit.a), ofert.vor prez. doc. suport din care sa rez.indepl.cerin?. solicit., cum ar fi: - cartile de munca sau, dupa caz, ctr. indiv.de munca ale pers. si/sau ctr.de prestari serv.incheiate intre ofertant si pers.respective/angajamentele/acordurile de particip. (care sa asig.trasabilit.includerii in oferta a respectiv.specialisti) si/sau alte doc. echiv. in aplicarea prev. art. 188 alin. (2) lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, din care sa rez.indepl.cerint.priv.profilul/exper.specialist.prop.;
- dipl. priv. specializ. perso.(stud., pregat. profes., calific. si atest. profes.);
- autoriz./certif.de atest.profes.si legitimat.aflate in term.de valab.la data dep.ofertelor sau, in lipsa acestora, copii certif.ale transcript., decl.pe propr.raspund.din partea expert.incheiata in forma autent.priv.exper./certif.echiv.detinute, insotite de dovada resp.certif., a deciz.de numire pt.poz.respectiva si copia doc.de specializ.in baza careia s-a realizat numirea., Continuare cerin?a nr.3Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau, dupa caz, cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a face aplicarea prevederilorart. 11 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 in legatura cu toate documentele prezentate., Profilul expertului cheie nr. 1 - Manager de proiect/ coordonator de echipa/team leader: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil economic/ juridic/ tehnic/ stiinte politice si/ sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala generala in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalent);
- Participarea pe parcursul profesional la cel putin un proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut pozitia de manager/ director/ coordonator ori sef de proiect/ team leader sau o alta pozitie similara., Continuare cerin?a nr. 3Profilul expertului cheie nr. 2 ? Expert analiza date: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Stud.sup.de lunga durata de profil econ./jurid./tehn./stiinte polit.si/sau administr., finaliz.prin dipl.de licenta sau echiv.;
- Pregatire profes.generala in dom.studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante priv.analiza statistica a datelor culese din teren dovedite prin absolvirea unuia sau mai multor cursuri de specializare (diploma/certificat) in acest domeniu;
- Particip. pe parcurs. prof. la cel putin 1 proiect similar/program in cadrul caruia sa fi detinut poz. de expert analiza date, avand ca obiect efect.de cercet./analiz./masurat./stud./eval. bazate pe date statist.sau o alta poz.similara si/sau detinerea pe parcurs.prof.a min. unei pozi?ii din cadrul careia sa fi desf.acest tip de activit. Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activita?i de studiere a pietei si de sondare a opiniei publice ?i/sau activita?i de consultan?a pentru afaceri ?i management prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii potrivit condi?iilor de certificare a sistemului de management al calita?ii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer