Achizitie publica - Servicii de evaluare bunuri imobile si bunuri mobile
Detaliu pentru invitatia numarul 323753
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323753/10.04.2012
Denumire contract: Servicii de evaluare bunuri imobile si bunuri mobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE - SECTOR 3Cod fiscal: 16782132, Adresa: str. Sfanta Vineri nr. 32, Bucuresti, Telefon: +40 0213275145, Fax: +40 0213275146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Impozite si Taxe Locale Sector 3, strada Lucretiu Patrascanu, nr. 3-5, etaj 1, camera 117, sector 3, Bucuresti, cod postal: 030507, telefon: +40 0213411760, fax: +40 0213405159
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Impozite si Taxe Locale Sector 3, strada Lucretiu Patrascanu, nr. 3-5, etaj 1, camera 120, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inregistrare, gestionare si colectare a impozitelor si taxelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare bunuri imobile si bunuri mobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Directia Impozite si Taxe Localedoreste sa achizitionaze servicii de evaluare bunuri imobile si bunuri mobile pentru determinarea valorii de piata a bunurilor agentilor economici asupra carora se vor pune sechestre, in vederea vanzarii acestora.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 508, 387.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 10167 Lei (9200 Lei pentru Lot 1 si 967 Lei pentru Lot 2), respectiv 5083.50 Lei (4600 Lei pentru Lot 1 si 483.50 Lei pentru Lot 2) daca se face dovada de IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006, in Lei si se poate constitui sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO50TREZ70324510220XXXXX deschis la Trezorerie Sector 3, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de executie va fi de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului de servicii. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) si art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006 si se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Formular 15 semnat si stampilat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 18 semnat si stampilat.Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 17 semnat si stampilat.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) - Formular 16 semnat si stampilat. Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Executiv - Ilie Petre Iulian, Director Executiv Adjunct - Costea Ileana Monica, Biroul Contracte Achizitii - Borangic Daniela.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta: ?Declaratie privind situatia personala a operatorului economic? (Formular 1) - semnat si stampilat.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul general consolidat ? formular tip emis de ANAF(Administratia Financiara) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local formular tip emis de Consiliul Local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor), in original sau copie legalizata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: -date de identificare legale;
-obiectul principal si secundare de activitate;
-reprezentantii legali;
- existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.Declaratie pe propria raspundereca firma este/nu este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art.3 din Legea 346/2004.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii din ultimii 3 aniContract de servicii similareLista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)Informatii privind personalul tehnic de specialitate angajat si de asigurarea calitatii Certificat ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 10:12