Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile intrate in proprietatea statului


Detaliu pentru invitatia numarul 323780
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATI
Numar invitatie: 323780/09.04.2012
Denumire contract: Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile intrate in proprietatea statului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GALATICod fiscal: 3127190, Adresa: STR. BRAILEI, NR. 33, LOC. GALATI, Galati, Telefon: 0236491010, Fax: 0236411488
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile intrate in proprietatea statului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: - intocmire de rapoarte de evaluare pentru totalitatea bunurilor din cadrul fiecarui document de intrare in proprietatea privata a statului in parte din cadrul lotului, loturile fiind constituite din unul sau mai multe astfel de documente, conforminvitatiei de participare online pentru reluarea competitiei intre semnatarii acordului-cadru; raportul va fi intocmit in scris in concordanta custandardelor in vigoare ale Comitetului International de Standarde in Evaluare (IVSC), adoptate in Romania ca standade nationalede evaluare si cu cele ale Grupului European al Asociatiilor de Evaluatori (TEGoVA)si va cuprinde instructiunile pentru procesul de evaluare, baza de evaluare - tipul de valoare , scopul evaluarii si rezultatele analizei care a condus la opinia privind valoarea;
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii au obligatiaconstituirii, prin una din formele prevazute de art. 86 din HGR 925/2006 (virament bancar sau printr-un istrument de garantare emis in coditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; ordin de plata sau fila cec, precum si prin depunerea sumei in numerar la casieria achizitorului), a unei garantii de participare pentru fiecare lot la care depune oferta determinata conform anexei la caietul de sarcini, obligatie prevazuta de art. 43 ยน alin. (2) din OUG 34/2006, facand dovada constituirii prin transmiterea in format electronic prin SEAP a documentelor originale privind constituirea, a caror valabilitate va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertei, dupa cum urmeaza : LOTUL I :250, 00 leiLOTUL II :25, 00lei- garantia se va retine in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia si in cazul in care oferta a fost stabilita castigatoare, iar ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei (art. 87 alin. (1) lit. a) si lit. c) din HGR 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006); eliberarea garantiei de participare se va face in termen de 3 zile lucratoare, daca s-a transmis o solicitare in acest sens, dupa primirea comunicarii privind rezultatului procedurii de catre ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare sau dupa semnarea contractului de catre ofertantii ale caror oferte au fost declarate castigatoare; in cazul situatiilor de anulare a procedurii garantia se restituie cel mai tarziu in termen de 3 zile lucratoare dupa expirarea termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a operatorului economic din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG 34/ 2006 ? cerinta minima ? se va utiliza formularprezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 2Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul consolidat al statului ? original sau copie certificata pe proprie raspundere pentru conformitate cu originalul ? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata la bugetul local ? cerinta minima - documentul sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente inluna precedenta celei in care se se depun ofertele;Cerinta nr. 4Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de concurenta Modalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? declaratie pe propria raspundere conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 publicat in MO nr. 701/2010-completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;Cerinta nr. 5Indeplinirea obligatiilor privind respectarea regulilor de evitare a conflictului de intereseModalitatea de indeplinire Si aplicabilitatea in cadrul procedurii- declaratie pe propria raspundere, in conformitateprevederile art. 69^1 din O.U.G 34/2006 -completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire;PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE ALE DGFP GALATI : Ec. Costica Onica ? Director Executiv;Ec. Clavina Doina Ileana Petrescu ? Director Executiv Adjunct;Ec. Catalin Grecu ? sef comp. Achizitii PubliceCerinta nr. 6Date de identificareModalitatea de indeplinire- informatii generale - completare formular prezentat in partea a III a a documentatiei deatribuire Cerinta nr. 1Forma de inregistrare sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire- certificate constatator de la O.N.R.C. sau echivalent ? cerinta minima- copie certificata pe proprie respundere pentru conformitate cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Date de identificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pn = ( pret minim/pret oferta) x punctaj maxim alocat
cantitatea de ore de prestare
30
Descriere: Pn = ( cant. Min./ cant. oferta) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer