Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate


Detaliu pentru invitatia numarul 299585
Autoritate contractanta
Municipiul Craiova
Cod de identificare fiscala: 4417214
Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova
Telefon: 0251/415907 0722382962
Fax: 0251/411561
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate, cu posibilitatea de prelungire a duratei contractului cu 4 luni in anul 2012.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 17.06.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova-Centrul de Informare pentru Cetateni, str. A.I.Cuza nr.7, cod 200585, Craiova, jud. Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr.7-Sala Nicolae Romanescu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 25, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Decl.priv.situatia personala: Anexa 10; - Decl.priv.calit.de particip.la proced. (Form.12C); - Certif de particip.cu oferta indep.; Certificate constat. priv. indepl. oblig.de plata a impozitelor sitaxelor; CUI, in copie; Certif. const. emis de O.R.C.; Ultimul bilant contabil; Informatii gen. (Anexa 11); Lista princip. serv. prest. în ultimii 3 ani (Anexa 15; Exp. simil.: val. minima :17.000 lei (excl.TVA); Decl. priv. efectiv. mediu anual al pers. angajat (Anexa nr.14); Lista cu pers. responsabil pt. indepl. contractului (Anexa nr.17), atestari personal; Inf. priv.subcontract.(Anexa 18); Declaratie privind respectarea conditiilor de munca.
Din SEAP, atasata electronic prezentei invitatii de participare.Cuantumul garantiei de participare 340 lei. In 2011, se vor achiz. serv. similare cu o val. mai mare de 15.000 Euro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer