Achizitie publica - Servicii de evaluare de mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Dobrogea ? Litoral?
Detaliu pentru invitatia numarul 325399
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325399/30.04.2012
Denumire contract: Servicii de evaluare de mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Dobrogea ? Litoral?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de evaluare de mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Dobrogea ? Litoral?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de evaluare de mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Dobrogea ? Litoral?
II.1.6) CPV: 71313400-9 - Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5.900 leiGarantia de participare poate fi constituita prin transfer bancar in contul Autoritatii Contractante RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria Constanta, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca, o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare.Garantia trebuie sa fie valabila pentru o perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei si trebuie sa fie emisa in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma solicitata. Documentul se va prezenta in original, intr-un plic separat atasat pachetului exterior al ofertei si va contine in mod obligatoriu urmatoarele informatii: cuantumul garantiei si perioada de valabilitate solicitata, garantia este irevocabila si daca plata garantiei se va efectua conditionat sau neconditionat. Formularul nr.17 poate fi folosit ca model de scrisoare de garantie bancara.In conformitate cu Art.278^1 din Ordonanta de Urgenta Nr.34/2006, in situatia respingerii contestatiei depuse de Ofertant ca nefondata, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiei, Autoritatea Contractanta va retine Contestatarului din garantia de participaresuma de 2984, 52 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAModalitatea de constituire in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006: ? un instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari sau orice alt instrument de garantare, in original, care va deveni anexa la contract;? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale de plata. In acest caz, Prestatorul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala care se depune de Prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (formular 3). Se va completa de catre ofertant/asociat, tert sustinator (daca este cazul).Cerinta 2Declaratie cu privirela neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va completa de catre ofertant/asociat (formular 4) si de tert sustinator, daca este cazul (formular 4b pentru art.181, pct. a, c^1 si d).Nota: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerinta 3Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurari sociale de stat catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta 4Certificat de atestare fiscala, sau echivalent, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Se va prezenta de catre ofertant/asociat.Cerinta 5Certificat departicipare la licitatie cu oferta independendenta (formular 2). Se va completa de catre ofertant/asociatCerinta 6Declaratieprivind calitatea de participant la procedura (formular 5). Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant (daca este cazul).Cerinta 7declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 (formular 6).Se va completa de catre ofertant/asociat, subcontractant, tert sustinator.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatiicontractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Marian Mitrea-Director, Tanasie Bian-Director Economic, Stelica Hagi-Director Tehnic Exploatare Investitii, Hristu Uzun-comp.UIP, Laurentiu Cazan-ANAR Bucuresti, Chirata Tararache-comp.Juridic, Aura Lavru-comp.UIP, Mirella Oancea-comp.Achizitii, Cosmin Bucur-comp.UIP, Luminita Gheorghe-comp.PMB ABADL Certificat constatator ORC sau echivalent, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. din care sa reiasa ca are in domeniul de activitate prestarea de servicii din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Se va prezenta de catre ofertant/asociat, tert sustinator.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-informatii privind experienta similaralista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa reiasa ca ofertantul a prestat cel mult 3 contracte pentru evaluare de mediu a caror valoare insumata sa acopere valoarea minima de 260.000 lei, Cerinta 2-informatii privind efectivul mediu de personal si al cadrelor de conducere, Cerinta 3-informatii privind personalul-Sef de proiect, diploma universitara pentru studii tehnice, sau de mediu, cunostinte bune de limba engleza, minim 5 ani de experienta profesionala in domeniile tehnice, sau de mediu, minim 3 ani de experienta relevanta in evaluarea impactului asupra mediului sau evaluare adecvata (ca sef de proiect/ adjunct de sef de proiect).-minim 3 specialisti de cercetare in domeniile care fac obiectul contractului-minim 3 expertiindomeniulprotectiei patrimoniului natural-minim 3 expertiindomeniulevaluarii de mediu, -minim 3 evaluatori pentru evaluare adecvata si raport de mediu, Cerinta 4-informatii privind dotarea cu echipamente tehnicelista echipamente tehnice, Cerinta 5- Informatii privind subcontractantiiSe vor prezenta informatii privind partea din contract pe care ofertantul, are, eventual intentia sa o subcontracteze Cerinta 1Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiPrezentare certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 15:27