Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de Evaluare de Mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Arges - Vedea?


Detaliu pentru invitatia numarul 331797
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 331797/17.07.2012
Denumire contract: Servicii de Evaluare de Mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Arges - Vedea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA, CRISTI BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din Pitesti, str. Calea Campulung, nr. 6-8, jud. Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servici de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de Evaluare de Mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Arges - Vedea?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de evaluare de mediu (SEA) pentru ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor inBazinul Hidrografic Arges - Vedea?
II.1.6) CPV: 71313400-9 - Evaluare a impactului asupra mediului pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este de 5900, 00 lei, iar in masura in care CNSC respinge o contestatie se va retine contestatarului din aceasta, in raport cu val.estimata a contractului o suma de 2984, 52 lei, calculata potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Perioada de valab.a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data primirii ofertelor.Se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: virament bancar-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? Formular nr.17, altele), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original: -ordin de plata in contul autoritatii contractante cont IBAN RO37TREZ0465005XXX005417 deschis la Trezoreria Pitesti ?CIF 18293604, confirmat de banca.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art.33, alin(3), lit. b din HG 925/2006, vor fi respinse si returnate nedeschise.ofertantilor din categoria IMM ? urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? declaratie pe propia raspunderea ofertantului sau a membrilor asocierii), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (completare Formular nr. 17) sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract;
-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la o unitate de Trezorerie. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34 / 2006 -formular nr.3-Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34 / 2006 formular nr.4 si formular nr.4b(ter? sus?inator)In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: - Ciobanu Dumitru, director- Coman Marian, presedinte comisie de evaluare ? coordonator UIP ? ABA Arge? Vedea- Mirtoiu Sanda, membru comisie de evaluare ? director economic ? ABA Arge? Vedea- Barbu Cristian, membru comisie de evaluare ? manager UIP ? ABA Arge? Vedea- Lita Delia, membru comisie de evaluare ? comp Achizitii ? ABA Arge? Vedea- Andrei Felicia, membru comisie de evaluare ? jurist ? ABA Arge? Vedea- Ciobanu Ileana, membru comisie de evaluare ? comp UIPABA Arge? Vedea- Cazan Laurentiu, membru comisie de evaluare ? AN Apele RomaneDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr.5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular nr.2Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de M.F.-A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul''Certificat constatator pentru persoane juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de consiliul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul.Pt.demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, care va fi insotita de o anexa in care of.trebuie sa mentioneze succint, dar precis , modul de indeplinire a respectivelor cerinte-formular nr.22 Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte : -sediul actual al societatii;
- obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art. 36, alin 1, lit b din HG 925/925 din 19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare).In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 (original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul)- Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii va prezenta, pentru conformitate, documentul in original / copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilan?ului contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 vizate si inregistrate la organele in drept insotite de balantele aferente., Fisa de informatii generale, in care se solicita cifra de afaceri realizata pe ultimii 3 (trei) ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, sa fie cel putin egala cu 530.000 lei sau echivalentul a 124.308, 10 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 anise solicita ofertantilor prezentarea a maxim 3 contracte similare (evaluare de mediu) executate in ultimii 3 ani, a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 260.000 lei echivalent 60.981, 33 euro, pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezenta copii de pe parti relevante ale contractelor de executie care certifica experienta similara, insotit de copii ale Proceselor-Verbale de receptie la terminarea prestatiilor, care sa faca dovada finalizarii contractului la valoarea prezentata si cel putin o recomandare din partea unor beneficiari/clienti pentru prestarea unor servicii similare, Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru prestarea serviciilor.Autoritatea Contractanta solicita ofertantilor prezentarea echipei de lucru ce se va implica in derularea prezentului proiect, echipa de lucru ce trebuie sa contina : -Sef de proiect, diploma universitara pentru studii tehnice, sau de mediu, cunostinte bune de limba engleza, minim 5 ani de experienta profesionala in domeniile tehnice, sau de mediu, minim 3 ani de experienta relevanta in evaluarea impactului asupra mediului sau evaluare adecvata (ca sef de proiect/ adjunct de sef de proiect).- specialisti de cercetare in domeniile care fac obiectul contractului- expertiindomeniulprotectiei patrimoniului natural- expertiindomeniulevaluarii de mediu, - evaluatori pentru evaluare adecvata si raport de mediuPentru toate persoanele ce fac parte din echipa de lucru, ofertantii sunt obligati sa prezinte Curriculum vitae semnat, in original, de persoana desemnata pe, declara?ie ter? sus?inator tehnic ?i profesional. certificat ISO 9001 pentru managementul calitatii sau orice alt document echivalent al ofertantului..Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu ? zisa., certificat ISO 14001/2007 pentru managementul de mediu sau orice alt document echivalent al ofertantului.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in care se precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu ? zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 10:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer